Cumu fà un liquidu luminosu?

Parechji sò fascinati da u spettaculu di l'ogetti o liquidi in cuntinenti chì brillanu. Naturalment, tutti sò interessate cumu pudete fà un liquidu luminosu propiu. Ricerdu solu chì a produzzione di un liquidu glowing in casa ùn hè micca a cosa simplice è più neve.
Tuttu ognunu entende perfettamenti chì u liquidu in u foschju lucite per una ragione. Hè prubabilmente chì qualchì prucessu chimicu in particulare in queste. Ùn andate in a so prufundità, hè quandu avemu a piglià per quellu chì in l'osiguru certu sustegnu cumincianu à emettenu ragi. Per questa raghja, perchè tuttu s'hè sappiutu, duverà esse furnitu cù certi reagents. Ci hè parechji ricetti per fà un liquidu glowing.
  1. Avete bisognu di 2-3 grammi di luminol, 80 millilitru di 3 per centu perossu di l'uraniu, 100 millilitru di l'acqua, 10 millilitri di sodiu idrossidu, todi fluorescenti (rubren o quarchi cosa), è test tubes. Luminol hè un pappaddu di u culore giallu, è accumincianu in suluzzioni neutri è àcidi à emettenu bleu. U primu a cosa di fà hè di scorri acqua in u matrazu è dissolve u luminolu in questu. Dopu questu, aghjunghjenu l'urugludu di l'idrogenu in u matrazu. Ci hè ancu mandatu u cloru di ferru o sulfatu di cobre. Sì nunda cum'è questu, pudete aduprà mezzi improvisi. Pudete sprime uni pochi di sangue da a cocia, diluisce cù l'acqua è aghjunghje 1 spoonada di sta solu solu à quella chì hè in u focu. Dopu quì, aghjunghjenu a soda causticus, stirate cun un bastone di lignu è ammirazione di u brillanzu brillanti di u culore biancu, chì vene da u bombe. Se ùn avete micca piace u culore biancu, pudete aghjunghje un pocu di qualchì tintu fluoriscente à a suluzione.
  2. Hè bisognu à piglià 0,15 grammi di luminol, 35 grammi di alkali alliesi, 30 millilitru di dimexidi, un matrazu cù un tubu di 500 millilitru in volumu, è dinò un tintu fluorescente. Hè necessariu di misura luminol, dimexide, è alkali in u fiascatu. Dopu questu, u pezzu hà da esse chjusu è imbulighjate. Un sera prussimu brusgiarà, chì si ponu ripigliatu se vulete. Per fà questu, aghjunghje a cumpusizioni di un pocu di tinte fluoriscenti. Quandu u luminecciu hè debilitatu, avete bisognu à apre a tonda, permettenu un'arburatura in u fiascatu.
  3. Avete bisognu di un vinu massimu, 20 millilitru di suluzione di detergente, 10 millilitru di 3 per centu perossu di l'idrogenu, 5 millilitri di una solu sulitariu di 3 per centolulu, parechji cristalli di permanganate di potasio. Hè necessariu di valdi una solu suluzione di detergente in u bicchju, perossu di l'idrogenu, è dinò una solu suluzione. Sepi, bisognu di moltu di parechji cristalli di permanganate di potasio è ancu mandà à un vetru. Cù u mischju, a mistura empezarà a spuma, è spellarà assai nicely.
À a fine di l'esperimenti, a casa duverà esse pulita è lavare i piatti. In ogni modu, stu prucessu pò esse faciatu affascinanti se l'abitazione hè un pritenitinu ligeru, quand'elle esse esposti à l'effettu di l'acqua di u vitru è di a luminolatura di a vitamina di a vitamina.

Luminol pò ancu esse furnituati indipindente in casa. Un grammu di cuniferu cuncintrau (pò esse acquistatu in una farmacevule) si deve esse dissolute in acqua. Dopu questu, pigliate una cullette è metteci una picca cunta di l'acidu boricu. Una sola cullana hè aghjuntu à a cullette di a suluzione di cuniferu cuncintrau è a più curretta chì tuttu hè necessariu di mischjà. Dopu à quessa, a suluzione deve esse bagnata nantu à u focu finu à chì a suluzioni si sullivanu in a cullette. Hè necessariu di trasfigurà e bombe, cù qualcosa quantu. Allora u mistu deve esse cooled è aghjunghjene un pocu più suluzione per quessa è di caldu. In u risultatu, una sustanza di u culore giallu - un fosforu. Dopu aviri in u lume brillanti, brillava da u bughju, ma micca per longu, solu parechji sicondi.