Cumu parenti rispundenu bè da i cumandamenti di i prufessori?

Surely ogni patri vole u zitellu in a scola per ùn avè micca scrittu cum'è ùn avè micca cunflittu cù i maestri è i cumpagni. In ogni modu, ci sò parechje quandu l'accessu di un maestru in un diurnu per i genitori torna un scossa. Questu solu in a famiglia chì i paisani incuraggia à u zitellu per studii boni o in famiglie induve i genitori pigliàvanu a seguente postu per u so travagliu: pudete fà tuttu, ma solu per ùn esse micca. I paisani ambigenti ùn ponu percive u zitellu in a so scunfitta, perchè crede chì u so ziteddu hè u megliu.


Se i paisani capiscenu chì ciò chì passa in u muru di una istituzioni educativa si mette cù u so zitellu, è micca cun elli, ùn anu micca cusì dolorosa, agrarannu u traumu di u zitellu. Tuttu chiddu chì i so genitori pudianu aiutà hè di sente è insegenu à perdone, negoziate, difendenu l'opinione. L'ingaghjamentu in u diurnu si deve esse pigliatu da un chiancciu per l'aiutu o à u desertu di u maestru. Ma i genitori in questu casu ùn devenu micca ghjughjenu à l'estremu, à fà stà nantu à a parti di u zitellu o à u latu di u maestru.

Mamma e papà sò nantu à a circuna di u zitellu

L'adulescente hà bisognu di l'interessu è u sustegnu di i genitori. L'interessu hè megliu indicatu in una cunversione cunfidenziale. Ùn hè micca necessariu ogni volta per interferiscenu in e so affari cù u maestru. Ùn puderà micca truvà a scola ideale, perchè ùn hè micca solu, ùn ci hè sempre una cosa chì ùn sarete micca - un maestru rittante, tanti tarei, partiti incunificanti, educazione fisica dura, i zitelli stupidi.

Si vai in u sughjettu di u vostru fugliu sensu, pudete cambià a classe è u maestru, o ancu a scola, ancu à parechji scole. Hè megliu pruvà à insignà à u to babbu per trattà e difficultà di l'autore. Se se dumandassi, analizà a situazione, pensate d'altri unni pudete parlà o attu diffirenti. Parlendu cù u zitellu, ùn ci micca criticatu per fà, sparte a vostra spiranza, parlate cun pacienza è ghjente.

Ricurdativi chì, in casu chjaru u latru di u zitellu è crede à ellu solu, u mo predilettu, ùn si ricunniscianu micca a verità tutta di ellu. Nun mai parlà micca di u maestru malu, mostra chì i maestri sò cultivate. Se pensate chì u zitellu era trattatu ingiusmente, dopu parlà cù u maestru hè megliu senza i studienti. Spiejaru l'esencia di u prublemu à u maestru, dopu à sente cun vigore cù i pretensi è spriverete a vostra opinion. U principale hà prutezzione è sustene u zitellu, ma hè megliu solu cù u maestru.

I paisani pigliammu u cantu di u maestru

I paisani in generale sò sustinienziate l'scola, dopu allu, anu datu i so figlioli in questa scola, chì significa chì avè acquistatu è accunsenu cù e règuli di a scola. Ma ùn ci hè un periculu: se u zitellu s'insegna chì sì sempre appoggiu l'adulti, ùn ferma quandu dumandà aiutu per l'aiutu. Hè situazione chì quandu l'intervinzione di i genitori hè simpliciamente necessaria, per esempiu, l'intimistimentu o l'intimuranti da i studienti. Slander u zitellu s'ellu hè in a minurità è hè accusatu di qualcosa cunniscenza d'una persona. È fine, una disputa cù u maestru, quandu a parolla di u zitellu hè contru à a so parolla. Rebenokraskazyvaet ciò chì successe, à quale u maestru risponde chì tuttu era diversu è quì hè impurtante quale sta parolla serà più pesante. U zitellu deve esse sicuru chì se ùn pò micca solu u prublema, vi sarà nantu à u so nomu. Si crede in ellu, truvate a felicità, perchè a prossima ora serà appunievite aiuto quattri kvam. In ocasu, u zitellu ùn si ricusa à dilla à l'esencia di u prublema, ma solu deveria solu per trasfiriu a l'altra scola. I parechji ùn sò micca sempre ghjusti è decisione, ma sò sempre aiutanu à u zitellu chì si truvò in situ insolvente.

Reconciliazione di relazioni bilaterais

Se si puderebbenu negoziatu, scuscia, perdona per sente à l'altri, in a so riconciliazione di i partiti serà una bona uttine di fà a lezzione di u zitellu. U maestru pò esse sbagliata, sbagliata, affettanu l'altere o fatigue, hà fattu u so travagliu. Un maestru ùn hè interessatu in a cunflitta durata longa. U zitellu deve dimustrà u so esempiu chì hè pussibule di truvà una lingua cumuni cun tutti, per dà à a piccula, per ghjucà a cume principal.