Cumu siammu un figliolu da e parolle?


Un carusìaddu, chì era solu un picciottu caratteru più recenti è durmiu dolci in u so cunclusu, hà crisciutu finu è hà cuminciatu à parlà. Tutti i ghjorni, u zitellu prubbiusce u so vocabuli, righjunghjendu i niveli di cumunicazione. E quarchi cosa occupa chì i volte pruvatu indecente vanu da i labbra di migghioli inocenzi. À questu mumentu, i genitori feggantevi una quistione, induve u zitellu hà acquistatu è cumu si scantatu da e parolle?


Hè vale a pena attente à u fattu chì si un zitellu anu utilizatu una parolla indecente è si scurdò nantu à ellu, allura u panicu ùn deve esse risposte. Un tali momentu pò esse assuciatu cù una aleatura. Ma si fendu ripetitu à fighjà attinutu à u fattu chì un lèxicu più abusive, più frecuentement utilitatu, vi valia seriu avvicinendu stu prublema. Hè impurtante di capisce a situazione è curreva.

Cumu possu esse dichdi stimi?

U zitellu, cum'è una spugna, assorbiu tuttu ciò chì u circunna, l'atmusfera esistenti servitori com'è un esempiu per u so cumpurtamentu. E mentre à u zitellu ùn ci hè nudda diferenza, u bonu hè un esempiu, o una mala. Dopu à una piccula età ùn hè micca capacitu per pruduce un tipu di filtru di boni o paroli chjudi. Parolle indecente chì u to babbu pò sente à a TV, in una certa emissione o à una filma emandata chì i genitori vighjàvanu senza prestu attenzione à u cuntenutu di l'affirmazioni. A fonti di sayings interessanti puderanu serve com'è kindergarten, induve u zitellu andò è ancu a parolla di i genitori stessi.

Spessu, i paisani anu da spressione inconsciente in tutti i persone di parasitari. In u stessu tempu, ùn si falla oghje, chì i so figlioli sò u so rifughju. A prucedimentu di u fattu chì i zitelli sò assai piace à imitadori adulti, i novi paroli sèntenu scentificheghjanu per entra à u discorsu di u zitellu.

Indumanu apprussimati inclunu l'espressioni obscenu, è dinò di l'estimazione aspra, di una natura verbalica è offensiva. A parolle-parasites ponu riferite à l'articuli slogan, chì sò sianu fora di u locu in u discorsu di i zitelli. À questi paroli hè pussibule di furnisce un esempiu: "cool", "wow" è cusì.

Chì perchè chì u zitellu sceglie per opera cù espressioni uncultured?

Hè moltu cumune per i zitelli par attivamente usu di parolle o esprissioni in a so parolla, è à u listessu tempu, a rimarche di i cucialisti o di i genitori ùn aiutanu micca à tuttu, o sò stati sospettati da pocu tempu. Ma i paroli di l'uriggini uncultured sò ritornu à u vocabuli di u zitellu, chì hà avà u so usu cusì in u so discorsu. I ragiò per quale u zitellu u principiu di esse l'espressioni sò assai multifiteti, ma se pò esse identificati, u prublema pò esse eliminatu assai più faciule è in un periodu più curtore.

Hè cresce chì i zitelli à i cinque anni di età utilizate cusì parolle in un nivellu incunsciente. Ùn sò micca capiscu i so significati è i percepinu cum'è e parolle d'urdinu ordinariu. Per i zitelli, a reazione di i genitori stessi hè assai impurtante quandu sèntennu uncultured sayings. Hè impugne di pudè dinò stu grandu avvenimentu, a reazione hè duvuta solu più.

Tutti i zitelli, usando certu parole in u discursu, aspetta a reazione di l'adulti, sese puderanu attraient l'atenzioni in un modu o altru. Hè pussibule chì u vostru zitellu vogliu vede da voi esattamente una reazione violenta. È in casu chì a reazione hè tranquillità, u zitellu sparghje rapidamente per interesse queste parole. Hè necessariu per spiegà chì, per esempiu, sò stati annuvesi quannu senti parolle di i vostri figliolu o figliola. Hè impurtante di ricurdà chì ùn pò micca abusi di e fabulà parolle.

Dopu à l'età di cinque, i zitelli addiventanu i più intelligenti è sò pronti per capiscenu quandu avete spiegà quantu questi paroli sò giulugichi per parolle è à sente. U zitellu sinsenu culpè, se, dopu à i vostri rigali, cuntinueghja per espresi vseravno. Perchè, se u zitellu ùn abbanduneghja micca aduprà una parolla d'urdinariu, quì hè a raghjoni di u pianu psicologicu.

Hè nutate chì una situazione sìmula hè moltu cumuna in i genitori chì sò sempre impegni in u travagliu, negozii di cummercialità, qualcosa, ma micca figlioli. Cusì, u zitellu prova di attruvarà l'attenzione di l'adulti. Ddi i zitelli ani avutu assai assai sentimenti è prublemi interni. Cusì, u zitellu s'impegna per pruteggià per quale nisuna manera, ancu se cura di sta natura.

In questa situazione, hè impurtante subranificà a vostra rilazzioni cù u zitellu, pruvate à dà più tempu è l'attente. Allora u prublema serà reseutu da ellu stessu.

Ci hè ancu una scelta quandu un zitellu s'impegna per imitalla adulti, o i zitelli più antichi, chì spessu tenenu occhi nantu à ellu. Qualcosa baby, quandu ripite e parolle chjudaranu, vole di parechje più matura è seria. Cusì, queste refessi facia in u zitellu una associazione cù una persona forte è confianca.

Di sicuru, per prutezzione di u zitellu à tuttu u terzu di l'altri ùn hè micca impositu. A scelta bona hè di creà in u zitellu una intrepretazione chjamata di i paroli boni, chì veramente ponu caratteristicà una persona da u megliu partitu. Hè necessariu di chjamà l'associazioni giusti. Pensanu seriu chì u vostru zitellu vede nantu à a television. Hè mpurtunatu di pruvà per esse scelte scelti, è vede dinò seguitu e seguità chì sò stati utilizati da i caratteri.

Cumbatamentu cum'è battaglia

Ci hè ancu chì ghjurà e parolle pò esse a liberazione di un tipu di coppiu, à l'ora di a cumunicazione cù i pari e parenti. Se un zitellu hè abdicatu per ùn esse capace à ghjunghje l'aspettatu in un diploma o inutru, a ghjente hè a prutezzione di u so nomu, un discursu indecente si prisenta in u roller. O u zitellu ricuncia cù u fattu chì hè bonu è prova di cunfurmà cun questu status.

Dopu tuttu, ogni zitellu volia diventà u megliu per i so parenti, volissi à apprudule i gustativi è dislikes. Ma si i genitori li dìssenu: "site una persona sdieri", "site persu", etc., u zitellu prova da osservà l'imagine fendu l'adulti.

Cumpressate a situazione cusì ch'ella hè pussibule cun l'aiutu di i genitori chì avemu bisognu di ricunquà e so dumandesi à u zitellu è hà amparatu cumu seguità a so dichjarazione in u so indirizzu, è ancu in generale.

Cumu si cumpurtava di i genitori?

A manera più produtiva hè di eliminà e cose assai di u discursu indecente. Ùn imprevido i diritti di u to figliolu. Hè assai impurtante per vede u sensu u so passu. Hè necessariu di farlu u zitellu capisce chì unicu hè, per aiutà à sviluppà i so costi talenti.

Hè mpurtanti ricurdà chì i genitori sò u primu primu esempiu di imitazioni pè un zitellu.