Cume relieve la tensione interna, rilassate

In u nostru mundiale dinamica è dinamica, hè difficiule per dà l'attente à i più carichi, a vostra salute. Questu cumplicamentu pò aiutà sguassà rapidamente a tensa interna, rinfriscà o dopu esaminazioni, durante o dopu à u travagliu è solu per una salute megliu.

Ogni tutta di u travagliu si stanca e tutti vulianu rapidamente ritornu à a norma rapidamente, di sicuru, questu ùn pò micca esse fatte da instantà, ma puderemu furnisce un modu chì vi aiutà à rinfurzà a tensione interna è avete un bon restu dopu un ghjornu intellu. Imagine chì vene in casa in un state depressu è impotentu. Ùn vulemu qualcosa, ma solu ghjunghjenu in lettu è si falla durmi duru assai è cusì duru cum'è pudete. Ma questu ùn hè micca aiutu per restituverà tuttu l'energia gasta per ghjornu. Fate nantu à u preferitu nantu à u lettu, calma, rilassate, pensate à u bonu, ghjittassi per un paru di minuti. Allora puterebbe, agitava. Cù a to manu diritta (cumu piace) in moeddi circhendu massà a cima di a testa, è in u sensu à l'urdellu di l'urariu, fuccu u so stomacu, è poi maschizza sottu à i vostri arbe, ma da tene di fà cù assai è cun cura, perchè e to l'ochji ùn ponenu vapeur.

Fate bevi cun l'ochji chjusi nantu à a spalle. Imagine un campo verde, un cielu celu chjaru, fiori fragranti, boni paesi chì sò assicate nantu à i rami. Fate l'oliu di sti fiori è u cantu di i pani.

Per quelli chì ùn pò micca sferisce immediatamente a tensione interna è calma, avemu un suggerimentu pocu diffirenti. Prima, per esse più tranquillu, avete bisognu à pusà cun l'ochji chjusi è imaginate questu o quellu chì amate, imagine cumu tutta l'energia negativa nè fora di voi è dissolve in l'aria. Allora stand up, run in place, daveru à fronte, è da volta. Sì vinutu da voi, a testa si mette in folla, è ùn pò micca avè lettu una linea di u libru, perchè chì u zitellu hà andatu per bisognu di u polgaru da l'uce.

Stu metudu aiuta in i casi frequenti, ma se ùn avete micca aiutu, pudete usà un metudu diversu. Eppo manu, trattà a testa da a frunti in u spinu di a testa. Cù u dulore in i musculi di u corpu, duverà di massaggià ogni musculu, ma ancu avete bisognu à massàgiu ogni toe è i punti à u mezu di i vostri ditte.

Cù insomnia è tense interna, ci vole à piglià 10-15 guttimi di valerian, pigliate un bagnu cù a scorcia di a razza di valerian (per questu, fogghjenu a razza valeriana durante 15 minuti, insistendu à 1 ora, pozzate poveru è fremu u calzate in a bagnera). Hè bisognu à u bagnu 10-15 minuti, a temperatura di u bagnu duvia esse 35-36? C.

Ogni leve, pigliate una crescente di infusione di 10%, cottu in una buttiglia di termu à un mesi à 18-19 ore è 21-23 ore per a mità vetru di infuzione madreperta. Per dormire pruvà à u pillow, chì ghjè in pezzu di cunti di palluni o d'astroleta. Prima di vultà à u lettu, bevi un vetro di latti quannu cù u melatu, è avete prestu avvista una mellura in u benessimu.
Cuntenevi di sè stessu.