I manere di punizioni è incuraghjenu i nostri zitelli

U primu annu di a vita l'avemu a cunnosce u zitellu, hà amatu à l'amà (ùn vi maravigghiate, perchè l'amuri ùn assume micca tutte a casa di maternità), per capiscenu, per sente. Tutti i libri lettenu durante a gravidanza sò sappiutu sanu. Ùn avemu micca tempu per u sviluppu di i nostri figlioli, è solu ghjustu cuntentu à e so cumpetenze fisiche, avemu principiatu a maravigliate di e facultà mentale. Mentre a faccia di un criaturu poitta spiegà tanti emotorii. Joy, resinzione, sorpresa, interesse ... Cumu hè? Ritenimentu è impacienza? A primu manipulazione di i genitori, a sperma di l'adulti, l'intelligenza chì tuttu pò esse acquistatu. I primi birgrinzii è ora a mo mamma torra sottu in a littiratura è prova di truvà a risposta à ciò chì faci cù situazione chì u zitellu ùn si senti micca, è vice versa quandu facianu qualcosa.


In u distante passatu, u zitellu puderete fucelle u zitellu in i canzelli ancu in i stituzzii educativi. A data, in i Stati Uniti, i zitelli puderanu dumandici à i so genitori si avianu u foglie. Questu hè chjamatu un ramu à l'estremu, è semi tutti l'aspittàvanu l'urigine. Ùn pudemu micca fà una formula ottimali per tutti i zitelli, perchè ricordu chì tutti i zitelli sò diverse è ciò chì hà influenzatu unu sorb, ponu stablè qualcunu a psique d'un altru figghiu.

Certu, u mudellu di crianza spessu prende a so propria. E l'ottata dui: o facenu u listessu chì i nostri genitori, o in ogni casu micca fà. Hè assai impurtante per vede a personalità in u zitellu. Ancu in un criaturu d'un annu, chì pare mancu escevule, ùn hà fattu capisce più di quellu chì pudete imagine.

Praise from parents

Praise and encourage the children necessarily A lude hè un incestu, ma sentate a misura. Narcissisimu schiesu micca fatti felice. Fate u zitellu chì site orguglioso per ellu. Ma benedetta nestolko stessu, è l'accionu ch'ellu avia. Ùn dì micca: "Kakayats ben bè!", Ma "hà pintatu una farfaccia bedda! Avete fattu! ".

U ghjocu devenu esse di wuddiness. Principiu - avemu da andà in i classi di sviluppu, è vi puderaghju cumprà un dolce - à a ràdica di u sbagliu. U zitellu vole à và; Ùn hè micca una scola. Sì, è cù a scola ùn deve esse micca permessa, postu chì questu hè u travagliu di u so zitellu. E duvemu avvicinà da l'altra parte. Hè necessariu stimulà i zitelli. Per esempiu, accunsenu chì dopu avè ricivutu un certu periodu di qualifici boni, u zitellu pudarà riceve u so vulete. Fornite una alternativa. Dicià, quì, è quì avà pudete cumprà un baru, ma si ellu alcuna altitudine alta, ellu riceve un pastele. Questu prendrà l'aspirazioni per u megliu.

Pudete ancu fà u cuntrariu. Se u zitellu ùn currisponde micca e so funziunalità, chì cù l'età, anu aghjunghje in tutti, avà deveru esse ch'elli sia infettuti, affettati. Dìttu chì avete esse espertu più è sò cunfidendu chì ellu hè capacitu per ellu, u risultatu cusì bramatu puru. Dunque, ùn culpa micca u zitellu, parlate di e so azzioni o fallimentu.

Quandu punisci, pudete utilizà l'escepzioni. Ùn pudete micca vede un caricaturu, ùn viaghjate cù i cammelli à caminari, ùn pò micca cumprà un ghjucatu (questu ùn hè micca applicà à l'acquistà chì vi prumesse per qualcosa).

Ùn averà u purificazione in u punizioni, altri o zitellu ùn saria sempre oghje à fà i so lettri, a bruzia hè assuciata cù qualcosa chjara.

Un zitillù piccatu chì si furmò è ùn si puderebbenu micca calmendu hè stata postu nantu à una sedia è permessa di rinfreschi per un tempu. Ùn avete micca parlatu cun ellu è ùn ùn pagà micca attente, perchè vi piglià un pocu di tempu è hè straccatu di assicurà quì. Pudete pruvà di mette in una curva, ma hè megliu per dà à una. Pocu veramente figlioli chì piace a solitu.

Mètichi di punizioni

Hè necessariu di diri, chì sìammu contra punizzioni fisica. Da a bocca nantu à u papa, nunda hà cambiatu, è u capriccioso figliu hà avutu una ragione per chianciri è a realizazione chì quellu chì hè più forte pò stà.

Duranti l'histerica, un zitellu puderete bisognu di un cuntattu fìsicu. Pigliate solu da a manu o pressu. Questu hè spessu soppresse. Dìtela u so picciuottu perchè era stati tristi per vede cusì è chì ùn avissi micca cumprastu qualcosa di sta manera.

Ci hè un mètudu chjamatu "One-two-three". Quandu avete da u zitellu u tempu di capiscia chì ci hè digià in u limitu. Dile dite chì ellu hà tempu d'impedisce perdiri o ripiglià i ghjuculi, o cumincià à fate lezioni. E si circa trè ùn hà micca fà ciò chì dumandassi (ciò chì necessita), u punizioni seguitarà. Se u capizzu capite è curreghja, dite d'elli, è ùn ne sferenu u cumprinziu di ciò chì successe.

Pensate chì punizioni ponu evitari. Per esempiu, se un zitellu piglia u ghjornu chì sò in u so alcuni, pudete solu fà cose o dà un locu per ghjucà, trasfurmendu i so libri è i ghjucassi à e calaffelli inferioresi. Quandu offerta à u zitellu per pruvà à manghjà cun cullette, preparanu in modu di pulizia per a limpieza, è ùn anu micca nervu à a sopa spilled. Sò un maestru, avete pacienza.

Pudete incitarà u zitellu una nova habilità, ma micca per una necessità naturali. Un zitellu chì ùn vole micca à manghjà, ùn deve micca avè un dolce per manghjà un pezzu borsch. Pudete avvicinassi, perchè u borscht li darà forza è energia è i dolci da ellu a super forza. Feel the difference? Una campata successa nantu à a pignatta hè una occasione ghjovana è una ragione per fagnonate u zitellu, è hà nutatu chì hà fattu tuttu è i so leggings ùn sò micca umdi. Un ghjocu novu sarà micca necessariu per questu. In più, avete da coperà l'incuravuli per i valdi.

Ùn bisogna micca chì i seizures passanu à tutti, invevà l'età. Ùt punisce micca un ziteddu per ùn avè da fà. Fate si avarà da tempu per fà più tardu, forsi ellu hè stancu o inganne. In questu umore, noi noi ùn caccia per u travagliu.

Un zitellu di circa duie anni pò esse spiegà per quessa ùn hè micca permessa in u duminiu durante a pioggia, solu per fà in brevi penziuni è distractendu da l'aspirata. Ma u zitellu maiò ùn hè micca solu di parlà di i cattivi swings, di i friddi è di a materia, ma dinò per avvistà chì pò assicurà salvezza indurata, ma quandu ci sò assai sughjetti, andarete in casa.

Truvate una scusa per elogera, ancu quandu quellu chì pari avà chì tutti i vostri figlioli micca. Ai aiutà più in autentificazione. E parolle aggradèvuli volenu sèntenu tutte e cose, senza esvisione, è in particulari i zitelli di i genitori

Puderete punisce, disappettenu di u cumpurtamentu, ma avete spiegà chì in a so casa hè amatu è ciò chì era, l'accetta sempre.

Hè impurtante per sapè è hè impussibile indulge. Ùn avete micca guariscitu di disappravedà è questu hè tutte e nurmale.

Tuttu punizioni è impegnu sò duie dosede è currispundenu micca solu à a situazione, ma ancu à u temperamentu di u zitellu. Cume a maiò parte di i figlioli, ancu assai attivu, pudete cuncorda, ci sò ancu quelli chì necessitanu una parolla è l'accion. Avemu a cumpurtamentu megliu, ma se solu stu mudellu di cumpurtamentu hà un effettu, cusì cusì hè ch'è micca. Ùn si scurdate micca chì ci anu più stimulanti.

Vulendu truvà e viaghjetti appretjate per incitarà è punisce i vostri figlioli.