Parenting un zitellu di quattru anni

Raising a ziteddu hè un prucessu complexu, è ogni età detarè e so propriu carattaristichi di a crianza. Per esempiu, à trè anni, u vostru figliolu ùn si cumpurtava cum'è in quattru, ci sò novi ambizioni, novi porsi, aspirazioni è aspirazioni. Quattru anni hè digià quellu età quandu u zitellu ùn principia a realizazione di a so individualità, capisce chì hè una persona. Dopu oghji i primi passi versu a indipendenza accumincianu, perchè i genitori ellu sceglia a tacca tante di u so cumpurtamentu è, secondu l'educazione di u zitellu.


Spessu chì un zitellu cù cumpurtamentu angèlicu, avendu à l'età di quattru, cambia drasticamenti, u so cumpurtamentu ùn hè micca cuntrullatu, u zitellu constantemente razza, corse, dumanda, argumenti è corpu cù l'anziani, primarmenti parenti. E ora, da i genitori, prima di tuttu, hè pacienza. Hè assai più faciule à chianciallu, insulte, un zoccu rudo, dà un papa chì avete pacienza è aiuta à u zitellu sopravvive à una nova tappa di u so crescente.

I picciotti di quattru anni ani interessate assai. Apprenu attivamente u mondu in ghjiru. À questu tempu, u zitellu annunzià una relazione à a realità circundante, à l'azzione di l'altri, una perpettazione positiva o negativa di l'azzioni di l'adulti. Dà à questa età chì impedisce à qualcosa à u so zitellu, avete bisognu di furmà micca solu una prohibitu, ma una spiegazione concreta di a banna, questu hè micca solu "micca permessa", ma "perchè micca".

À questa età, hè impurtante impartisce à u zitellu annunzià a so azzioni, fendu una distinzioni chjaru trà una bona e beni. Per i boni scrivizzii duvete esaltà, è per a mala disgraziatu è micca di criticà, ma per spiegà ciò chì hè sbagliata. Hè impurtante chì u zonecciu sapete chì hè un omu simpaticu è amatu, ma ciò chì ùn hè micca bonu. Cuminate a musica à una certa cultura di cumpurtamentu, perchè "sona" oghji, da "colla" in u futuru. Insegnate in u rispettu di l'anziani. Hè impurtante ancu d'insignà à u zitellu à observà l'ordine in casa, u so usu di l'affari di casa, ma micca da chianciallu è u tonu ordenatu, ma da l'attività cumminciata cumminciosa in una forma playful. Allora ùn avete micca battezza a caccia, u reversu, causanu interessu è emozioni pusitivi.

À quattru anni, u zitellu vole à cumunicà cù i pari. Tale cumunicazione si forma a cumpitenza di l'attaccamentu à l'altri populi, fora di l'esteru, questu hè u principiu di relazioni amichi.

I figlioli di quattru anni avianu assai giusto. A critica in a so direzzione deve esse ghjustificata, ma micca assai duru. Malysh necesita u vostru ricunniscenza. I figlioli di questa età necessitanu una "via fora" di a cunniscenza, perchè a missione di i genitori hè di cumpricà sopretendule è cumprità i so ziteddi in a cunniscenza di u mondu intornu ad elli.

A meniscenza hè chì u zitellu, prima chì hà sughjurnatu amatu à a so mamma, cun l'iniziu di a vittima di quattru anni, u principia a rechità è dite chì ùn l'ùn amarà. Hè necessariu di piglià stu momentu tranquillamente è senza offensione è disturbazione. Forsi u vostru babbu sia bisognu di più manifestazioni di l'amuri, l'attinzioni, e più impurtanti, ellu ricunnosce cum'è una persona chì prumessa per l'attività indipendente.

Questa sottu sò i cunsiglii principali chì aiuta à purtà u rapportu difficultu trà i zitelli è i so genitori:

  1. Fugerà u zitellu per fà e cose pożittivi. Piuttostu ellu si leva di castigar. Cusì, u zitellu svilupperà una attitudine optimista positiva à a vita.
  2. Sona più freti è divetevi cù u vostru zitellu. Pi quantu pudarete attentu à u to figliolu, andà in casa. L'attitudine pusitiva face u zitellu felice è sanu, è u passatempe cumunione darà una basa per relazioni cale in u futuru.
  3. Escutar intesa à u to figliolu, cumunicà cun ellu, ùn contradichenu brusquement, ancu s'ellu ùn accunsente cù l'opinione di u to babbu.
  4. Se prumesse qualcosa à u to figliolu, cumprate sempre a vostra prumessa. Cusì formate una attitudine rispundente à e so parolle da una prima età. Inoltre, a disappruveria è e so fideltà fiertti pisanu u sughjettu di u zitellu.
  5. Se avete micca pruibitu una cosa à un ziteddu, da esse da esse sempre, è micca oghje, ma dumane se pò, perchè u vostru umore hà cambiatu.
  6. Nun mai insulte o invoca u to figliolu.
  7. Pruvate micca di discussione di i prublemi di famiglia cù u zitellu è ùn anu micca cunflittu, chì questu puderà disturbà u vostru zitellu è ti ferà.
  8. Se u zitellu chì chianci o pate in istericuli, pruvate per guardà a calma, hè megliu per prinspirà u zitellu à ellu è mantene ferma finu à quandu impone.

I parechji di un zitellu di quattru anni avè bisognu di decisu chì tipu di persona per sviluppà: un egoitu apertu, tipu è piacevuli o chjusu è afflicitu. I figlioli, sopratuttu, copienu l'adulti, fendu cura cura di u so cumpurtamentu, a rilazioni di l'altri, a cultura di cumpurtamentu in a famiglia. Se ùn avete micca piace qualcosa di u cumpurtamentu di u zitellu, cercate u "ungue" in sè stessu. A bona educazione hè un esempiu di relanzamenti armonii familiari. E ancu se a cultura di i zitelli hè una materia difficiliata, ma per parenti pridudiziili è intellighjenti chì ùn sò micca solamente insignà, ma ancu apprendu per elli, hè pussibule di maestru stu prucessu.