Cumu per evitari u cunflittu trà un omu è una donna?

E situazione di cunflittu cuncernanu tutti, in particulari ch'elle soffrenu e parenti i primi anni di una vita sana. Ogni vulissi evitari, capiscenu ciò chì u prublema hè, ma perchè, po circate di sti prublemi solu in a so secunna mità, esaggendu cusì à a situazione. Hè in u periodu iniziale di e relazioni familiale chì i cunflitti sò perciuti assai spuntinuamente, pare chì even small small pezzi sò rimindevi solu per u divorziu.


Cumu per evitari u cunflittu trà un omu è una donna? Per risponde à sta questa avete bisognu di capiscenu a so causazione prima. È cusì, l'omi è e donne pensanu in modu abbastanti diversi, anu distinti lògichi è, per consensus, i so azzioni.

Se un omu hè abituatu di pensà è di acte più, a donna in questu casu dà à più emozioni è sentimenti. Inoltre, i ragiunarii di u cunflittu sò micca rispettatu à l'altri, una disprezza per aiutà l'altri, una cumprissione differenti di a parola "amore". Per quarcunu, l'amore hè intimità sessuale, è per quarcunu - intimità spirituale, amici. È sempre vale da nutà chì a maiò parte di cunflitti si sorgienu da a culpa di e donne, cumu si tratta di fà "spite" o "revenge". L'omi sò più prubabili di truvà una manera constructiva di una situazione particulare.

Quandu un omu hà avutu qualchì problema, cumencia à pinsà per esse risolvi, ellu "in ellu" è tuttu u so circondu hè imbuttatu in u locu. A donna avè verificatu questu, è accumincia a circà di prublemi in ella stessu, cumencia à pensà chì ella ùn hè micca cuntenti, chì vole chì l'abbanduneghja, etc. E quì chì? Allora ella prova di figura tuttu. L'obtrusiveness begins, interrogations and precisely in those moments in quandu deve esse solu. Qual hè a so reaczioni? Di sicuru, ùn lu piace micca, è farà tutte di tuttu u so favore, pruvucà u cunflittu, insistiu chì ella hè offentera è sempre u solitu. L'omu se risolviri tutti i so affari, u restu è novu serà pronto per falla i so amori in a so vita ...

Chì certe altre donne, quelli chì ùn avete micca bisognu di martellà a testa o quelli chì sò cunfidendu sicuru? Accumincianu a praticari, si vanu à parechji salone, compru assai assai e assai cose per u so piacè. Anu cun l'amici in ogni modu di spazii di spettaculi. Ùn pensate micca nantu à e cunsequenze, ùn tumbianu u so capicceranu cun pensamentu innecessarii. È quandu un omu hè prestu pè prestu attentu à a so secunna parti, apparsa davanti à ellu, restu. E elle mostra caricia è cura l'omu quandu ellu hà bisognu. È tuttu hè bonu per elli.

Chì hè a suluzione? Per imponcirallu è pruvate à sapè cum'ellu l'ose succede o "per andà cun u flussu" è aspetta à chì tutte sse decide?

Avete bisognu à esse cumprendi è amatori, pudete avè l'avete i momenti chì u vostru caru hè bisognu à esse solu, è ùn hè micca perchè a donna hà avutu abbattutu, ùn hè solu l'omi sò disposti cusì, in altru modu trovanu difficili di risolve i so prublemi. Hè necessariu esse in una situazione difficiue à esse cercati è se vulete parlà da esse à pudè esse in silenziu, perchè per ellu a mità di u prublema serà reseutu, postu chì dopu à a cunversazione, perde digià stu status d'impurtanza. Ùn avete micca bisognu di stà à sè stessu, dà un restu, mette in modu.

In micca casu in situ cunflittu, unu ùn pò micca insultà l'uni, pruvate à offent. Ancu s'è avete sapete chì sì precisamente puntualità, pruvate à risposte di sguassà è vede chì i disaccorsi sparanu.

Per esse di u cunflittu, ci vole à sente un altru, rispettu l'opinioni di i so amori è, sicuru, cercanu cumprendi. Probabilmente chistu hè a cosa più difficiule in una relazione, ma solu sò capaci di cresce relazioni favurevuli da sè stessu, se u so choose.