L'Enveja in patronu di a psiculugia

Inveciza è nveci. Hè male? Ùn toccu. L'Envy ùn hè micca solu per u detrimentu di. Inoltre, pò è deve esse benèvuli, u principale hè "per amparà à preparalli". L'Envy in termi di a psiculugia - un sentimentu chì serve com'è un iniziu per una bad attitude versu l'altri è à l'altri à voi.

Diciemu veramente francu: a idea assai ch'è no puderebbe nvidia à qualcunu hè abbandunatu solu per noi. In ogni casu, chì pudemu invezza, u nostru queritottu, permettenu più dispunìbule. È ancu di più chì ritenemu chì ci sò capaci di tali sentimenta sensu, u più spessu tormenta di noi. Allora, i psicologi cunsiglienu, almenu in privati, per fate qualcosa di pulizziativi è ricurdate chì u sensu hè statu attribuitu da a natura. Hè da seguita a conclusione: per qualchissia perchè, a so precisione. Dopu qualchì sumeranza, pudemu sculaccià una analogia cù u sessu, induve l'avemu permessu di ricanuscià una verità simplica: tuttu ciò chì hè naturali, ùn sia senza vargugnate.

U prublema di l'envidia preoccupatu à i filòsufi di l'era hellénistique. Aristòtilu prupone a famosa "scala di colore" d'invezza - biancu è biancu. In u primu casu, u desideriu hè dominante: "Vogliu chì perchè ciò chì avete". Questu hè un esemplariu classicu di distruttiva, o negra, inveci. In u segondu casu: "Vogliu avè u vostru avete" - i accenti cambiani drammaticamente. Hè digià u core di i bianchi, i ghjilosu prughjetti. In fine, ghjè sta tipu d'envidia bianca chì diventenu u mutore di i grandi prughjetti di grandiose di l'impresa è esce esse a basa di sicurezza sana è di rivalità.

Cumu puderebbe beie!

Cum'è un bellu ùn esiste senza malice, cusì l'envidie bianca ùn hè micca cunzidivivenza senza nìvuru. O ancu cusì: esse utili in generale è necessariu, l'invidie pò "invuccarà". Ma s'è vo avete un prublemu stomacu, ùn hè micca fughjenu per liberà? Inoltri, hè necessariu "trattà" invevule, per ciò chì cambia u so culore da u scuru à u più ligu. Questu hè tutta di a nostra putenza.

Unu di l'opere cchiu famusi di u prublema di l'envidiu, appartene à l'analista inglese Melanie Klein. In u so libru, U studiu di l'Envy e Gratitud, ella dice chì u sensu hè unificatu inconsciente in a nascita in a relazione trà mamma è zitellu. Ci hè chì u zitellu sperimenta i sensi contradittori à u pettu maternu. Per una banda, per questu questu hè l'embodiment di cunfortione, di pace è di salvezza, quella hè a cose più impurtanti in questu tempu. Per d 'altra banda, ùn hè micca in una pusizioni per prughjettà di cumpetenu tutta di questa generale è deve chianciri per i so desideri. Cusì, a basa di l'envejia da u puntu di vista di a psicoluggìa hè stata priscritta cù i primi candeddi di u latti di mamma. Ma tantu, cum'è sempre, depende di quale ellu era a zitiddina. Dopu tuttu, e caratteristiche di u nostru caratteru sò largamente formatu sottu u teatru di a casa parenti, è u casu di l'sguardi ùn hè micca una scepzioni.

Orighjini da a zitiddina

A causa di comu era criatu u zitellu è in quali cundizzioni esistia, l'invigliera acquistà una forma o l'altru. Cume più autosuficenti è cunfidendu sicuru, u più sviluppatu l'abitudine di cunfidalla è di ùn avè micca fiducia à l'altri, i più ch'elli ghjilosi sìanu espressi in età adulta.

Ma quella chì pruvucà stu sensu chì i genitori ùn anu micca attente à i zitelli. Un esempiu classicu: l'adulti immubiliarii pigghianu u zitellu da u kindergarten finale. À u listessu tempu, vede chì i mammi sò sempre in tempu per Petya o Masha. Cusì, l'envezza pò esse espressi in agressione: "I parechji ùn mi ritiraranu micca quandu cum'è Petya, è per questu quì chjudarà a so nova màquina d'escriure".

Cugliunziari un servitu è ​​è un muzzicatu excessiu. U zitellu s'aprì à u fattu chì qualchissia di i so capruzioni sò rializati à u mumentu, è pigghia stu mudellu à l'adultu, induve ellu cuntinueghja passivamenti per esce u beneficu chì serà purtatu in un pappu d'argentu. Perchè ùn viaghja nunda cum'è questu quì, una persone accumenza di invià una più furtunata, cum'ellu averà cun ellu, l'ambienti. In generale, u prublema di l'envidia hè chì in un certu sensu hè diventatu cum'è un artista astrattu, chì u visu rifletti a realità di una manera peculiar.

Tuttavia, cum'è sapete, ùn scrive micca a zitiddina. Allora vi vene un tempu quandu avete bisognu à avè per piglià a critica, altri ùn ci hè risicu di diventà un rè da a "Miracle Ordinariu", justificata da u fattu chì vintu un velu nantu à a so corte u cagiunatu per avè l'abitudine chì vinia da u ziu.

Vanderbildiha spunta!

Inve manera da u puntu di vista di a psicoluggìa, hè un fenomenu interessanti: vulemu veramente envidia solu quelli chì sò vicinu à u circhiu è a nostra vita. È a più chjucu a distanza trà noi è l'ughjettu di l'ànima, u più altu perchè chì u sensu si sviluppà. Dopu tuttu, ùn avete micca dì nè Carine Princesse o Angelina Jolie! Puderete, seguità i so storii, chì sò regula chjamati di a pressa, cun quellu sensu sentimentu cù quale in u zitellu scurrà contu di l'avventu di u Cat in stivali. Stelle per noi - caratteri di un ordine di capricci, campatu in una realtà semi-mitica.

Chì ùn puderete micca dite à l'auditu senior L. Eppuru, hè questu P., è micca micca Camera Diaz, - una parte essenziale di a nostra vita. Dopu tuttu, era ella, è micca a diva d'Hollywood, chì hà duvemu in a scola di a carriera è hà pigliatu a pusizione chì dicendu. È ora cammina longu i corridori cun una visione insultuvi victoriosa.

Eghjughjò sguardi

À u livellu suciale, l'attitudine versu i pirsuni hè a più spessu envidia - negativa. Dunque, a quistione: "Avete vultatu?" - a risposta più frequenti: "No, beni, voi, ùn aghju vugliutu nimu malu".

Nisun nimu vi permettenu chì l'invia. In ogni modu, essendu l'ughjettu di sti sentenzi hè assai periculoso. Per quessa, cum'è no dicenu, ùn esce micca. Pundu à e reazzione micca verbalica di u vostru interlocutore. Sì, mentre chì intesu, una persona si piglianu una pusizione chjesa: vede, cresce i so armati, stori entusiasmu deve esse detta. Quandu, in cumunicarii, l'interlocutore hè chronicu "micca in casa", hè solu per avè spartitu qualcosa episodiu bonu da a vostra vita, questu hè una occasione di rifirisce: hè questu l'amicu d'amicu chì vole esse?

Di sicuru, pudete pruvate di distrughjini u mo motive di l'animore. Infinitely lamenta chì i novi funziunalità chì anu falatu nantu à cunnessione cù a prumuzione in ufficiu, ùn abbandunate u tempu pienu tutale. È à u stessu tempu, assicuratevi chì l'infurmazioni righjunghjani l'armati di u destinatariu. Inoltre, i psiculugini urgeu micca micca di ripiglià è sia assai pruduttivu: stu cumpurtamentu avemu un incestu nant'à u nostru prugettu per fallimentu.

Pudete ancu diretta direttamente in a via faccia è esse dichjarazione a guerra à a persone envidiosa. Perchè sapete i so spots deboli, pudete mette senza annunziu u so orgogliu, spedizione accidintali in i "callos". Per esempiu, siddu vi pruvvidiva a vostra aspettazione è successu cù u sessu oppostu, sposti generosamente i partiti felice di a vostra vita persunale. E se a persona invidiva ùn hè micca carricata di l'attitudine masculina, cumencia à l'asprezzii è a parte inutilevuli di "calze bianchi". U travagliu psicologicu: u più forte u sentimentu chì una persone experta, più forte hè di mantena a ligna di cumpurtamentu sceltu. E i nostri pussibuli di vincere anu crescente. Tuttavia, stu metudu hè adattatu solu per quelli chì veramente amanu intrigue teatrali multiplano. E se ùn avete micca intrutu in u so numeru, hè megliu per riservà a forza per i cumposti più constructivi.

Altra opzione hè di pruvà à distanza da a persona invevule invece di pusizione difensiva. Questu hè, per vende sta persona fora di e fruntiere di u vostru intaressu. U puntu ùn hè micca d'amplifying l'emozioni negativi di l'ingannu cù a vostra risposta, ma di dissipà. Cusì tratta l'invidia ... per u tempu assai malu. Ùn bisu micca perde u to maestru quandu chiuvamu, ma piglià un parapu di voi. S'ellu hè pussibule di stabilisce una distanza interna è si scurdanu di l'aggressore, poi l'avvene più impurtante: vulemu di esse una vittima attraversata per ellu.

E più impurtanti: ùn ghjudice micca a persona invidiosa. Sì, u sensu ùn pò esse chjamatu piacè, ma hè naturali è in inherente in tutti i persone. È hè assai bellu per amparà cumu gestisce. Perchè, se pensate micca nantu à ellu, l'alternativa di l'envezza hè u mondu di fantasici novi. I so abbitanti sò criaturi roboticu cumu cun un'uniche di oportunità è talentu. Questu hè induv'ellu ùn ci hè un postu per inveza. In ogni casu, questu ùn hè più una alternante stimulanti, ùn hè micca?

Chjassi per l'aiutu di qualchì nota chì i pazjenti chì appelanu per noi ùn sò micca sempre piccati. Certe volte ùn sanu micca sappiutu chì a ragione di u malu internu hè pricisamente u sensu. Eccu unempiu illustrativu: a zitella lagnana chì hà sappiutu prestu di ogni attività - sia per novi prughjetti à u travagliu o di ballu. E cù un caratteru sociable è benevolenti ùn pò micca mantene una longa relazione cù e persone. Avemu arrivatu à cunvince chì a basa di e so vivenza hè inzucata inconsciente. Quandu, in un novu tipu d'attività, ùn pudia micca piglià una pusizzioni di strada, hà principiatu a sperienze sentenzi negattivi à u quale succèvanu. Pudava ancu u travagliu. Hè u listessu cù l'amici - l'infurmazioni nantu à u successu hè statu intolerable per ella. " Ma s'è l'invidie - un sentu sensu sutile è cusì cun l'affari?

Truvà è neutralizeghja!

U signalu di chì ghjilosu dice in quandu pudete esse u sensu di a priva prumessa in u pianu di l'essenziali altri. In altri palori, quandu vi suttastru troppu sopr'à u spleen da a storia chì cum'è ave avia passatu bè cù u passageru di shopping in Milano, è K. hà definitu solu à u disignu di u novu appartamentu, è i so amichi parranu in u stessu tempu cù libbulu imprudenti chì "tuttu u mondu abbianu" è avete - maladiti lassatati, stanchi di a furia entera, a ghjente, quì probabelmente, hè questu - u tema di a nostra narrativa.

Aghju dettu chì l'invidia ùn hè micca cusì innesca per l'umore è a vitalità, ma ancu per a salute. È hè abbastanti capaci di scaccià l'invidia in una verità diprissioni. Pudete, sicuru, lasciate tuttu ciò chì hè, sperendu chì "ellu risolvi da ellu stessu". Ancu, i psiculoghi chì dicenu chì i nostri prublemi, cù quale no avemu trovu a cura di veramente capiscenu, spoilsenu u caratteru, furzendu a vede tutte di u neru.

Per quessa, se si smintavisa da a vintu di vèrsia, vale da piglià qualcosa passi più prestu. U primu di elle hè di capiscia chì unu deve esse invevatu cù prufittu. Sì, per suprattuttu, cunzistemu com'è scusa per esse più riesciuta.

Prima di tuttu, fate impidiscenu in ssu sta spartera "incorrecte". Sì hè questu, poi bisognu di ricanuscià, postu chì nimu hà bisognu di ripintenza in publicu. Ricurdativi chì l'envejia hè un sentimentu nurmale, hè assicurativu naturale è ùn ùn ci pruvate nisunu è nunda ùn hè impussibile. Avè cessatu di cunvince chì "l'invidie hè a lotta di perdeddi", cumenciu per traducir emozioni di u canali negativu in una pusitiva.

Ogni midaglianza avà un puntu negativu. Hè bisognu di parlà à u "ughjettu di l'ànima" nantu à ciò chì hà detta d'sti o altre benefizii. Amicu di carriera hà svelatu rapidamente? Ma pensate chì spessu chì anu scurdatu à l'ultimi mesi. Dunque, quarchi cosa ùn hè micca pruduttivu di dumandà a questa dumanda: "Ghjè veramente necessariu per mè?" Se a risposta turnarà esse pusitiva, hè necessariu di passà da a pusizioni passiva à l'attivu.

Formule ciò chì vi sìanu ghjilosi di, è evaluate i vostri oportunità per piglià a stessa cosa. Pruvate per esse di questa circumstanze pudete alcuni stu risultatu. Se esse dumandate esse educazione supplementarii, cuntatti di cummerciale o un apparenza più piazzata, accunsente, tuttu questu hè tutta entralizzate u vostru putere.

Avà pozzu falà per l'affari. Divide un pezzu di carta in dui columche. In u primu, designate ciò chì ti fa vede gelente. Fate un pianu di scelte di accionu è a mette in a seconda colonna. In ogni casu, hè necessariu esse criticu di i vostri vulintà. A fine, ùn hè micca uttene parechje micca per aghjunghje à u crescenu cù Naomi Campbell. Semu realistichi!

Se i vostri sogni anu sempre bellu aspettu, ci sò dui manere di affacciarià a situazione. U primu hè di cuncintràlii in i vostri stati vincitori, perchè micca cessatu di cuntrarà dinù cù una persona. U sicunnu hè, strammi abbastanti, a via di Ellochka u Cannibale, quandu per un sensu di vittoria nantu à a "Vanderbildih maldito" era necessariu di ripintelu u rabbit in u leopardo di Shanghai. E da stu tentativu extravaganti, quì è poi sentu felice. Mentre chì vighjà à Ellochka cum'è l'incarnation di un "bimbo" senza mente, i psiculoghi, per via, applaudendu stu esempiu di psyche plastica è invevule positiva.

Sì vi si troviatu da l'inviazione negra, hè vera à trattà di crescenu emozioni è di guidà u cursu di ragiunamentu in una manera pratica. Imagine chì u novu caru di u vostru amicu hè struitu. Chì avè personalmente vi benefista di sta? Ma in u passatu pudete fà cunvince u so veìculu, se hè necessariu. Sì, sona un poc cinuu. Ma certi volte per scappassi di i maniche di sentimenti displezi di noi è vanu a so modu indipendente, vale a pena ferificà esercitifs such frank. È per fà finisce eternu, compariate cù l'altri, più frequente riferenu à quelli chì ti vògliu per quale sì.