Bellezza, cura di u corpu, u curaggiu

In l'articulu "Bellezza, Cura del Cuidado, Cunsigliu Cuncordu" vi diceremu cumu per amparà cumu cura di u vostru corpu è i peri. E donne di tutti i tempi è i pòpuli volianu esse belli, ricugghianu cù cura e ricette di bellezza, sò stati guardati è entri di a generazione in generazioni. Avemu sculpitatu tutti i sicreti di a ghjuventù è bellezza, vi sarete maravigliati quantità faciule ch'è esse bella. U trattamentu propiu di a pelle farà a vostra cutra attrattiva è gentile, è cura di u corpu hanu da ottene una figura sexy, bella è cusciette.

Passi simuli à a bellezza di u corpu è l'anima
Tutte e donne vole esse bellu, è sempre listenu cunsiglii di cosmetologia, cumu fà vuluntà è bella. A cosa principal chì glistini l'ochji, u corpu era elasticu, è a pelle era liscia. Un gran numaru di sicreti cumu per ottene a billezza imparzia, i sicreti sò cusì simplici chì ùn hè micca vera micca di usà. Per u corpu, a furmazione hè assai impurtante, è quandu una persona hà un stilunatu di pocu attività, una perdita di tonus hè inevitabbile. I picciutti chì si pusanu à i monitors for days, scurdate chì i so musculi pò atrofia. Avete bisognu à dilla à u vostru coach chì tenete pocu tempu è energia, è ellu riceve un veru prugrammu effettue è curtu per voi. Un tali prugramma pò esse fatta à u mumentu è in i fine di settimana, è per rinfurzà l'eserciziu fisicu serà uttene à i prucedure cù spa o masaje.


No ogni zitella vole scherzià, andà dinò di abastutà nantu à i finanzii è regularmente in corsi di cosmetologia. Pudete rinfurzà i musculi è stende a pelliccia micca in u ginè, ma in una sughjettu cun còmie in u salone di bellezza.


Hè desirabili per trattà u corpu da i celesti mortu è questu pò esse fattu cun grande successu in u vostru banale. U zucchero o caffè, aghjustatu à a crema agria, in altri mestdi grassi, in oliu d'aliva, travaglia meraviglie. Piglià un pocu di minuti mentre pigliate un bagnu. Sti prublemi avissiru esse ubbligati, dopu à esfoliazione per amparà u corpu cù mascare, creme hidratante, fraschi.


Serà megliu se vai à u mari, induve a natura stessu hà da fà u so travagliu, è ogni donna tornarà più belle è restu. Pudete cuntà un giru di fitness in a costa di qualcosa mare, induve un nutriczionariu è un autobusu seguira quantu seguenu cumu tutti i struzzioni. È per fà l'ànima è u corpu in modu, un viaghju à u sanatorium, a spécificità di quale hè culligatu cù l'armunia è a bellezza, aiutanu. Tali attività sottu a tutela di i medichi cumpiacenu impattu nantu à u corpu, è avete bisognu di cambià sordi, è avete bisognu à fà per rigulari.


Una faccia lisa è capelli pò cumpienu l'imagine di a dea. U capiddi era bellu ghjornu è ponu riezziunate ubbidenti, avete bisognu d'accumpagnà un pittore professjonali è utilizate prudutti di qualità capelli. Ma a persona hà bisognu d'assistenza di u travagliu: idrosanizazione è purificazione. Avete bisognu à esse moderatu in l'alimentariu, utilizighi più licitatu utile, da u specchiu ogni matina dopu avè guardatu à a donna, radiante cù bellezza è gioia. Dopu tuttu, un bon animu ancu di travaglia meraviglie.


Recipes per i cura di i capelli di parechji paesi
O capeddu era sempre l'ornamentu è l'orgogliu di una donna. Vi offrechji ricette di parechji paesi per i capelli


Francia
Per rinfurzà i capelli, pour 6 spiagge di avena cù una piccula cantina di acqua frio, agghiunce un pocu nutizie sfullati, una cuchita di meli. Devi stu rimedjali a notte. In a mattina, trasfurmà una grande manzana, fate un albitrecutu seccu è una cantina di cuccagna. E mischjà è manghja per u colazione.


À bonu flussu di i pelle blondes, si lavianu cù infuzione di camomile. Per fà quì, pour 2 tablespoons di flirumi di camomile cun un litru di acqua fogera è cocchi per 5 o 7 minuti in un focu piccu, insistia à un termu, rinfriscata è filtrata. Tutti i ghjorni, cù una infusione pronta, lavine u capelli è fretu cù una spugna. Doppu d'1 or 2 simane, i capelli acquistu di una bella maredda bella, è era più dulce di sita.


In l'Inghilterra, per daraghju brilla à i capelli, l'usu di u melu è i olii. Pigliemu 2 ova, distendu appressu i grippi da i prutini, pigliammi li ghogliu cù una coliba di melore. Puderemu chjappà a mischju in i capelli molluski è lavora in più di quattru minuti.


In Messico , rispettu per l'aloe. U so zuccaru cuntene una misurazione curativa di vitamini è microelementi, chì sò cusì necessariu per u danu hà danatu. Sì a vostra casa hà à l'aloe, chì hè più di 3 anni di età, duvete bisognu à piglià a parti più manca da ellu. È davanti à quessa, ùn aghju micca sta pianta per dui ghjorni. Trasfurmenze l'acqua foglia, rinfriscà e spine è tagliate in tuttati prima, lasciate in gaza, è poi apprezzate u zuccaru. Aduprate aloe juice dopu à lavà i vostri capelli, è aghjunghje à l'acqua per lavorà i vostri capelli.


In u Giappone, per i cura di capelli, hè ricevutu u risu. Una maschera fatta di risu, dissenu à tutti i tipi di capiddi, cummèrdiu a casu, torna u distrughje. Pigliate 2 cullizzioni di vodka di risu, mischjà cun una cuppa sopra à u meli è u succu cù 1 limone. A misura hè appiicata à a testa per 15 o 20 minuti, u pienu hè chjucu.


Dapoi u tempu immemoriale, in Bulgària , perchè i capelli anu un aroma agradable, i petali di rosula sò stati utilizati. I preparanu quandu i fiori cuminciaru à marchjà, recullò i so petali, spedinu l'acqua fredda è si metti in un locu fridolu durante 2 giorni. Allora spicchianaru l'infuzzioni in un atomizante, strincèndulu livatu è, dopu la lavare, sprinkled hair musson. L'aroma di i rosi hè piacevule, pruduce l'hormone di a felicità.


Vellore e mani
L 'inglesi dì chì a vera donna di una donna simplice hè distinchendu da e so mani. Sò sempri in vista, anu da travaglià in u calore, in l'acqua, in u friddu, cù detergenti è agenti di purificazione. E, anchi questu, avianu bisognu di dedicà u tempu per guardà i so mani in bona forma.


Mascara per i mani Aloe
Perchè a maschera avete bisognu di una cullizzioni di aloe juice, 45 grammi di lanolin cream e 1 settimana di l'oliu vegetale. Perchè a mascara di a proteina hà bisognu à piglià un quartu di cuccetta di u sali, 2 cullen di teoli di biancu d'ova.

A crema di Lanolin hè cunghjunghjia cù u succu di limonu è stir. À a cumulazione resultanti addivà u oliu vegetale. A mistura hè purtata à un statu homogeneimu. Per preparà una massa di a proteina, u salitu hè spargugliatu cù u biancu d'ova. Puteu a mascara in u pelle è lasciate da 10 o 15 minuti. Puderete sguassà cun un padu di cuttuni è applicà una massa di a prutea. Dopu à 10 minuti avemu a pulita di a pelle di e mani cù l'infuzione d'infusioni (per esempiu, sagnu o San Giovanni) è scàccia cù una nutritiva crema.


Bath cù arnica montagna
Pigliate 2 cullizzioni di semi fiurini, arnica di montagna, fiori di camomile, milfoil, pepperminti piccati. Facemu l'erba cun acqua furiosa è fugliale durante 2 ore. L'infuzione sforzu hè filtrata. Portu in manu à u bagnu durante 15 o 20 minuti.


Bath with motherwort
Pigliate 3 spezii di mamma, 5 cupping tables root valerian, peppermint, shot shots hop è un litru d'acqua.
A massaria resultanti sarà chinu d'acqua fughjava è insistiu à 45 minuti, da aduptavamu. Pìate e to mani nantu à 20 minuti.


Bagno di bagnu cun un rollu di trè foglie
Pigliate 5 cullizzioni di stufa di triplete, foglie di mirtilli, 6 cullizzioni di spiccioli di valerianu piccu, litre d'acqua.
A mistura sarà chinu d 'acqua fogera è insistiu à a meza ora. Pose a manu nantu à u bagnu durante 20 minuti. Allora aghjunghjeghji mani cù una crema nutritiva.


Cundite per i peri perfetti
Per assicurà a cura di i pedichi, ùn hè micca bisognu di gastru di modu rigulari nantu à diversi prucedure o à un spa. Pò esse fatta in casa. Opere di ricetti per bagni, calcifrini.


E caghèsmi chì rispundanu à pocu pressu poni una bisognu. Probabilmente, ti piace u sensu chì ferma quandu avete cammi nantu à a spiaghja, puderà cum'è u sensu di velvety è smoothness.


Mmedita half cups of sea salt, 10 drops of vegetable oil, 10 drops of olive oil and 10 drops of oil aromatic (rosemary, lavender) to make a paste homogeneous. A massa resultanti hè applicata dopu à un bagnu cambiante di rinfrescante nantu à a pelle rapida di i pedi. Allora u massaggio per un pocu minuti di u pede, rinite cù caldu, è po cù l'acqua fredda è appliice una crema nutritiva.


À effettuamente cura di i vostri pedi, ùn avete micca solu bisogni tutti i ghjorni. Avete bisognu di 2 o 3 volte à settimana per fà i banni di pede per i pedi, chì prumove in una pulenta in a pelle. Per fà questu, aghjunghjemu acqua calda in u grande lavu, aghjunghje l'scuma di u bagnu. Per rinfuccà a pilucca di i pedi incù l'escuma, aghjunghje un pocu di sali di u mare. Pusete i peri in a pelvis durante 15 minuti. Dopu piglià un bagnu, fretu i pezzi cù piziri, lasciatu cù una siccica, dappià aduprà una crema infusiva.


Per impediscenu a sbuchjulà, di furia, perchè chì a pelle di i gattivi si sarva licurosi, duci è suppli, facemu cusì una ricetta: fendu 2 tazzi di fècheru cù 3 litri d'acqua. Trasfurmà sta suluzione, fate un pocu è sultantu in quì per 20 minuti. Pigliate i vostri pezzi cù l'acqua càlida è fresca, fate finta è appicca a crema fresca.


Aghjeghja è affruntate e so pezzi di stu bagnu: pigliate 1,5 litri d'acqua furiu è 3 incopoli di inflorescenza di camomile è fede da a mamma è madrastra, fassi cun acqua fervente è insistu 15 minuti, strainate, aghjunghje un litru d'acqua calde. Pigliemu un bagnu d'aromi per uns 20 minuti.


Se a pelle di i peri hè secca, allura u seguitu procedimentu sarà utili à elli: piglià 3 o 4 cucchi di sodi è aghjunghjenu 3 litri di acqua. Facemu stu bagnu ogni notte.


Improveu a circulazione di sangue, allevà a fatigue è bagnate cambienti ghjornu aggrumiati cù l'aghjunzione di lince. Salting 2 tablespoons di linu di zucchero 1 litru di acqua fogera, insistemu à una ora. In sta infusione, aghjunghje l'acqua calda. Pigliemu u bagnu durante 10 o 15 minuti. Femu dinò bathu cuntrastanti è, in turn, avemu i nostri perchè per 2 o 3 minuti in acqua cale, è poi tenenu i nostri pedi in acqua fridda per qualchì siconda. In l'acqua calda aghjunghje l'infuzione di lince.


A pelle di i gemme sarà elàstica è elàstica se fate un bagnu. Pigliate in parechje parte, e foglie di u beduele, nettle, turnu, timu, mischiendu l'arbe è piglianu ½ tazza di mutazione d'arba è staggione cù un litru di acqua fogera. Insistemu à 20 o 30 minuti. Pour este caldo in a pelvis, agghiunciu dui litri di acqua calenta è pigliate u bagnu durante 25 minuti. Quessi banni sò stati 4 volte à settimana.


Cura da Cunatura
Delicate, i tacchi rosa è pianta sò un signu di corpu biaccione. Per quarchi donne, u curaggiu hè un gran problema. Ma questu hè un attuitu solu suluzione chì ùn deve micca sdieri, è piglià diverse prucessi: bagnu cù parechji additivi, masks, maschili è cosmetichi. È se fate cusì, per regularmente, è micca in ocasioni, pudete esse successu è i vostri tacchi sò rosati è offerte.


Cumu fà i tacchi alti?
Un prucedimentu efficace hè un pianu di bagnu cù e diverse arbe, salini, sapori è sosi, duveranu esse fattu ogni dui simane, i pierati sò tenuti da almenu 40 minuti. Ma se ùn avete micca regularmente a mugla di a pelle di i vostri tacchi, da u risultatu desideratu ùn vinarà micca. Cumpigliarii, avemu turnatu in un bagnu è scaccià currettamente di a cuttatura calata di una pelle per mezu di un pezzo di pedicure, pumice. Se stu modu per purtà a pelle di i tacchi, allura u prucedimentu sarà più efficace.


Se, in u risultatu di tombu è di l'acqua, a pelle hà perditu l'elasticità, invece a so mascara aiutà. Pigliate una cullizzioni di zucchetta di limonu è piglià a mità di una cullizzioni di fècula cù l'ghiglina d'ova. Spread the legs and put the mask on the heels until it is dry. Cumpiglià a crosta di a mascara cun l'acqua è ave l'ossella cù crema.


Vulìmulemu a pelle crescita di i taccasi cusì: per a notte avemu bisognu i so gammi in un banca d'arba o in una banana di sapunette. Da a cipolla, preparamu a cumpressa è aghjunghje à i tacchi. Bulb obdad cool water boiling, cut in half and put on the heels. Scopre u talignu cù l'embiu plasticu è mette in calze. A matina scumpete i rossi di a cipolla, rintra u talianu cù a pizomba è aduprà una crema grassa. Dopu avè fattu parechje prucessi, ùn ricunnosce i vostri taliani, a pelle sarà licenza è finta. Un bonu risultatu sarà se a nuttata si mette nantu à i tacchi di una crema grassa, impruvule a perte cù u polietileniu, è poi ponu nantu à i medichi. È in a mattina, mangianu 20 minuti è scacciate i tacchi cù a pizomba. Se fate questu ghjornu, vi pò esse liberatu di a pelle roscata di i vostri tacchi per sempre.


Zucchini - un mechja per amparà i tacchi. U zucchine finamente picatu ou rossu, duvete aghjustà una media ora pè i tacchi, è pozzu accaccià cù acqua calidez è sprezzate cun una crema grassa. A maschera deve esse fatta una volta per a simana, questu serà abbastanza per fà a so pilata fina è liscia.


Mascara da babbi . Pigliate albitici freschi, aghjunghje 2 o 3 zoppa d'oliu d'oliu, mischie è calore nantu à u focu. Puderammo una maschera calepine nantu à i taccasi è l'arricchisce cù u polietilene è u viaghju durante 30 o 40 minuti. Pùa lavà a mascara cun acqua fredda.


Avà sapemu chì bellezza hè, cura di u corpu, cura di u sole. Fighjendu queste ricette simplici è cura di u corpu è tacchi, pudete ottene un bonu risultatu. Allora a pelle di u corpu è i tacchi sarà bella è dulce.