I disubbidience infantile

Sì, hè! U zitellu deve esse intitulé! Solu tali zitelli viranu una vita sana. Solu da elle crescenu personali brillanti è creativa.


Rinvèrtate biographies di grande persone: nimu in a zitella ùn era micca un ziteddu bè. Charles Darwin, per esempiu, chì avianu un interessu solu di sparà, fussing with dogs and catching rats, predichju ch'ellu saria una disgrava à a so famiglia. Helmholtz, chì ùn avianu micca celo per i so studii, i duttori admissenu quasi cecchi. Newton hà avutu notte scarsi nantu à a fisica è a matematica. Parechji di quelli chì anu dopu à l'altura di a gloria è a ricunniscenza mundiali, in a zitella, eranu repetitizoni: Gogol è Goncharov, Dostoevsky è Bunin, Chekhov e Ehrenburg ... Rifie chì i geniuses ùn puderanu micca tricà quarchi tempu cù u currículum di scola, eranu inzucchiati, ùn puderia micca cuncentrazione nantu à quale hè necessariu è moltu assai i so genitori.

Chì ci hè a disubbidenza?


Allura chì hè a disubbidenza figghiu, per chì ogni generazione di pusterità purga è ciò chì hè insistia per ogni nova generazione di i zitelli? Da u puntu di vista di i genitori, a disubbidenza hè qualcosa chì rindia l'adulti in i zitelli. È quasi tuttu annoys me! "Non parlebbe cù e so perte!" - e si parlava. Allora u corpu. "Ùn moltu micca u vostru babbu cù e vostre stupidi questions" - è si stà. "Naughty!" Hè spartutu u vetru - "Nelukh! Danu vi dicenu: ùn turnaranu! "Cariu, è hà fattu u ghjinochju -" Naughty! Parlate simili per voi: ùn cundite micca! "Esperienze sperimentale sò spirimintati di volte di casi tutti i genitori. Fighjate à u zitellu histericu in i histerezzi è pensate cun scantu: "Sempre serarà questu ...?"

Cumu pudemu esse?

Sì, hè sempre cusì cusì. E aghju! Se continuate cuntendu da voi stessu. Se ùn avete micca cambià a vostra mente annantu à a disubbidenza di u zitellu. Ssu locu hè cunsideratu da a pusizione di i genitori, chì hè, cumu si tratta di un zitellu piccanti, cumu di fà domicchià, per fà a vita di i genitori più o menu calme.

In u libru più famusu dipoiutu à stu prublema (Dobson di "Dunque"), hè discuttu l'admissibilità di u castidamentu corpu di i zitelli. Una ricetta hè offruta (abbrazzassi!), Cumu faci un figliolu picciottu dolorosamente ferite, mentri ùn hè stata tortu. E vogliu esse chjamatu: "Quantu hè un prugressu!". U duttore (!) Contarte l'esperienza di innumantità di i zitelli ... È parechji genitori issa facenu ste libru: "Questu hè chì pudete avvinà i zitelli! E sculacciata hè tantu utile! E finu à un certu età, u zitellu ùn hè micca listessu tipu ".

Allora perchè chianchinu cusì, s'ellu hè utile è micca offensivu ...

Iè, pudete averà u zitellu in un impastatu di ferru, pudete insegni a manera di caminari nantu à una stringa cun forti, battei e so perte e dumandà dumande stupidu. Ma ... un ghjornu un figliolu grown-up vi scurdate di tutte sse. Allora, senza misura stretta finisci u problema di a disubbidenza. Ella si si allenze. E in u futuru vicinu - in a transizione età. Ancu ... quandu puderebbene definite sempre à u scola, à a porta di passaghju, à i cummandanti malati, à l'imorale televisione ... Avà, se micca avete micca in stu prublema è pruvate risolve senza prestu è senza recite à u cunsigliu di u "grandi" Dr. Dobson?

In fatti, hè ghjustu quantu un zitellu sà ciò chì voli, è chì ùn sia micca. Diciuncia chì ci hè bonu, chì hè male, ciò chì hè utile è ciò chì hè preghjudiziu.

Un figliolu vivu o un doll?

Sì, genitali stancu, turmentatu da i prublemi di vita, vogliu almenu i so figlioli chì si sò cuntenti.

Vogliu vèdilu bundite, cù tozani in u circondu, perchè i figlioli cun un gustu manghjarunu u so muffin è play quietly in u cantu. E non soryli. È ùn ne facenu micca scazzone. Hè micca male. Ancu avutu a primu chjamate. E ti purtammiru i ghjoculi. E in tempu à u lettu. E purtaranu quattru da l'scola. È scorendu di una schirtta di libertà ... Per quarcunu parechji adulte crede chì i zitelli SZ GUSTU hè cusì cusì! Tandu perchè i genitori volenu cusì, perchè sò cusì cusì cun cómodu. Dopu tuttu, i genitori purtàvanu i so figlioli in u mondu, i pane è edghjiannu, è i zitelli, à u turnu, PAGÀ micca pagà per questa benedizzioni. Per pagà cù OBEDIENCIA, eccu, una rinuncia di a voluntatissima. Nimu più, micca menu.

Ma ùn ci hè micca natu un zitellu chì vulete aspirate à l'ubbidenza, chì piace à pusà davanti i lezioni in quantu à toccu; chì dopu à u ghjocu avaristi u forze per lavè ghjoculi; chì vinianu vinuti da a strada; chì ùn vulete micca tena fora di u mo babbu di a TV, è a mo mamma da u telefunu; chì vulete assicurà a tapitula ogni sàccu, è piglià un traspurtadore ogni leve.

Da u puntu di vista di u zitellu

Fighjemu a disubbidenza di i zitelli da a so pusizioni. E resulte chì in a maiò parte di "malefici" di i zitelli ùn ci hè micca una vulintà malata. Sì, hè difficiule per elli micca di parlà cù i so pedi, perchè l'energia ci allora cù una chjave. Sì, u ghjocu hè più interessante da lezioni (voi veramente pensate altri?). Iè, dopu à u ghjocu, sò assai stancu, cum'è per via di u travagliu, perchè u ghjocu per elli hè u stessu travagliu. Cusì per sguassà i jugui per i zitelli ùn hè micca veramente capisce ...

Ma si invece di scuzzulerà è inghjulantà in disubbidenza, avemu aiutà u zitellu per affruntà cun questa materia difficili, ellu serà da grassi à noi è in altri occasione responde à a nostra dumanda è aiutanu. Hè solu à questu modu (è micca per l'ordine) perchè capisce à simpatizzà è aiutà. Dientale: "Quandu avete u tempu, fate averete," ellu ferà. O dumandate: "Se ùn site micca stancu, aiutavate, fate un amicu" - è hà presu à pricà per aiutà. A cosa principal hè di dumandà a calidez, gentilemente, umanu. Dopu tuttu, un zitellu ùn hè micca un robot o un suldatu, ma una persona viva. Same quantu sìammu cun voi. Una persona vivente cù i so gustu stessu, u so temperamentu è u temperamentu, i so debblizza è, se ti piace, raresce. Sì, hè una sorpresa per parechji parenti! E tutte e cose accumincianu a facenu cumincià assai cchiui, anchi da u babbu. Un felice bugiava tutte e nuttata longa è guidate i genitori à l'espansione nervosa, un altru chjude quan questu in un bagnu, u terzu chiancinu quandu hè stata tolta da l'acqua, è questu sceta latta solu sottu Strauss waltz ... Sì, sò tutti vivos è assai diffirenti.

U zitellu hè sempre dirittu

Ma solu u zitellu parlarà, quantu prestu l'espressioni prediletti seranu "Ùn vogliu micca!" E "Ùn vogliu micca!". Da quì stu mumentu, a vita in parechje famìglie cunforma una verità pattu. In a lotta ùn hè uguale ... Perchè una mamma hà forza u zitellu in un lamentu di dubbira, è ùn pò micca fà u listessu cù a so amata mamma. Perchè u babbu pò sculaccià u zitellu in annunziu in u so core, ma ellu, u zitellu, ùn puderebbe fà u listessu cù u papà ... Pudete ciò chì un poviru figliolu contrarizza u putere di l'adulti? Sulu u me desdispanu "Ùn SINTESI!" E "NOVIDU!" Ancu s'ellu hè statu questu. È ci si raligrarà!

Dopu à quessa, a disubbidenza hè una manifestazione di una persunalizazione autore realizata. Una persona chì hà una opinione è ùn hà micca paura di spressione. Ancu se questa persona hè solu duii anni, è hà da parte di i diaperi. Questa persona autodeterminazione, stu individuatu assai forti si expressa l'opinioni espressiunamente in ogni occasione. Sì, a disubbidenza ùn hè micca male, cum'è parechji parenti credi. In fatti, hè ghjustu quantu un zitellu sà ciò chì voli, è chì ùn sia micca. Diciuncia chì ci hè bonu, chì hè male, ciò chì hè utile è ciò chì hè preghjudiziu.

Paternà u core, i genitori pudete cunfèssimu à elli chì in quasi tutti i casi un zitellu hè bè! A so disubbidenza hè una manifestazione di un sensu innatale SANITÀ.

Sì, refuse à manghjà, perchè ùn hè micca fame. Ùn vole micca a vistione, perchè ùn hè micca friddu. Sì, si ribette in contru à u pusessu di u lettu, perchè ùn hè micca stancu, è ùn vole micca di dorme. Allora per chì avemu, i genitori, insistenu à u so propiu? Perchè private a vita di u ghjocu di gioia è significatu? Demu l'oppurtunitati di falla famu, di scantari sutta la chiuvuli, per fuglià e so sabbia è di argentu, per run and play enough, perchè dopu avè sfuggià l'olfattu di u pani negru cun l'appetite è si sarà findu dulce.

Per a so disubbidenza stubbienta, u zitellu prugna per u significatu di a vita. E tali picciriddu hè degnu di tuttu rispettu è ancu admirazione, è micca in tutti i nutizzioni tediosi, senza sculacciate è rachjoghje, com'è spessu, alla, succè ... Hè errone è periculosi per vede u zitellu com'è un seru più minimu, chì deve esse custatu da tutte e à furmà! Vulete chì hà bisognu à "spressinu un servitore per goccia"? Ma hè in a famiglia chì u zitellu hè stata educata a psicoluggìa slavisa. Prima di tuttu in a famiglia, perchè a famiglia si face a persona, micca u kindergarten, a scola, etc. L 'kindergarten, a scola solu verificà a persona: chì?

A disubbidenza hè u levitu nantu à a quale a personalità

E megliu u levitu, u più forte u levitu, i più bundle è cunflitti in a famiglia. Ma se vulete chì u nostru figliolu hà crisciutu à esse una persona attiva, creativa, ùn pudemu micca cumulate sti levitura fertili cun acqua fridda di notazioni è punizioni. Sì, cù un zitellu ubbidientu hè più calmatu, ma incolore. Cù u prucessu disubbidutu, ma interessante. Curnisce cun bundanza ùn abbiate.

Fighjemu à u zitellu com'è creadoru ugguali di a nostra vita cumuna. Ùn rumpierà a so vulintà, ma si ralleghe à e so manifestazioni. Ùn ùn valenu l'indipendenza, ma incuragisce. Ùn ghjustu micca in i so falluti, ùn humiliate, ma incuragisce. Avemu un rispettu elementariu per u vostru zitellu, perchè chjuchecchju pò esse. Agree cù u zitellu, ricunnosce a so rightness, dà à ellu, ùn hè micca à tutti umilianti è senza vrigugnà. Questu hè normale, hè umanu, è ùn solu porta un avemu più vicinu à u nostru figliolu. E poi a negativa "ah, tu, disubbidient"! Quandu i nostri lègique, è in ritorno seranu respetuosamente: "Eppo, fate u vostru modu, caprettu".