Cumu pinzellà a cammisa?

U feritu ùn hè micca cunsideratu cum'è u nostru piacè preferitu. Ùn sò micca nantu à a vostra robba, ùn sò micca rindirizzà, sapemu à fà. Ma, cumu pinzellà a cammisa d'un omu è fate correctament, abbiassi di u cunsigliu di una muggera in modu di vivara.

Quandu si aghjunte u mantellu, colazione di i sull'acqua è altre cose chiatate, pudete vede u spettaculu, riflette nantu à a vita, hè precisu definisce a temperatura da l'impegni, stampa l'umidificatori è cuminciate a planchju.

Ma quì sò quì i cammishii di l'omi, questu hè un'altra materia, è cum'è a me mamma hà dettu chì i cammischi di u maritu sò a to fàccia. E poi s'era realizatu chì ùn avete micca bisognu. Inoltre, hè ancu un momentu educatu, hè bonu per vede à u mo maritu, à parechji cammari di camele d'assezzione, com'è un esempiu di a so disordine è l'urganizazione. E se i camicie di u so maritu sò stessi in l'ultima volta, allura ùn ci sarà micca definitu senza tempu per elli.

In Internet pudete truvà cunsiglii chì sò scritti, probabilmente, da i prufessiunali in stessi, è l'oghje hè di intimidà a cumplessità di u prucessu di e donne novizzi di novità è promossi i so meriti. Ma in u libru novu eddu, l'allungamentu di l'anni 50, aghju truvatu cumu puderà mancu fà e camere di l'omi è avà 20 anni, seguite i cunsiglii, è u mo maritu hè sempri satisfatatu cù a qualità di stirà.

Ùn avemu micca parlatu di a nicissità d'utilizà un bon ferru di steam, perchè ùn ci hè micca una traccia di robba ardente nantu à ella, una bona planica, avemu cunsiglii à e donne.

Pat la cammisa.

1. Ferru da u collu .
Prima, u partitu wrongatu è cumincià da i cantoni. Emu aduprà steam, u nostru scopu hè di "pripasadit" un pezzu di pezzu, serà più faciule in u face à esse per dilucià. Ùn fate micca attente à i dritti in u latu incorrectu, ùn vi cunghjite micca a vostra vita. Poi a ferru in u frontudu di u collu, trasfurmà a ferru di i cantoni, a cima fora da u contru. Senza ùn curvaranu micca u cuddaru di a cammisa in u cuntable, è liscia u pagamine, avè avè un risultu brutale, è nimu hà micca avutu per arregistramentu.

2. I manichi di a cammisa.
A manga hè struduta cù u manicu. Cum'è cù u collu di u so ferru da u latinu incorreu, per "pona" u tela, per ùn avè micca prupostu arruganti nantu à a parti di u fronte. Se a manica hè impaurita cù una rotula, fate u baru da u situ wrongmente, cù u listessu propiu. Allora accuminciò a prumessa in modu velozmente è faciule in u frontu di a cammisa. In Internet, pudete leghje chì "non comme il faut", perchè ùn ci hè una freccia di stipule nantu à a manga. Questa hè a vostra attività, pudete aduprà un attachete speziale per a manica per pareglie u mezu. Ma se u vostru maritu ùn hè micca un snob, ùn complate micca a vostra vita, se pudete furnisce u mezzu pudete chjamate un ferrazione speciale.

Allora aghjunghjiu a manga in leia nantu à a suluzione. Avemu verificà chì, se ci hè una freccia digià, u secondatu deve esse esse puntuale, altri ùn sera inaccurata. Ferru cù ferru di l'ombra à bocca, da freccia à a suluzione. Prima di ferru di a mezza fronda, da turnate, fala è fate a parti di a mossa. Repetite i stessi passi cù l'altra manica di a cammisa.

3. Un stidale cù i buttoni .
Scumpredemu a camma nantu à a parti stretta di u pianu cù a parti suprana, pruvate a coquette è quì. Moughjemu a ferru è ferru l'altra parte di u parò. E femu di culleghju induve i buttoni sò, è si move à a cusgitura.

4. Backrest.
Avemu travagliatu da a volta da a manu dritta a costruzione di a cammisa à a spada sulitosa, è quand'ellu ghjunghjenu u cunsultatu, turnate.
Ordine tali, prima costru latinu, à a cima nantu à a spina di a manica, svolge, colapi u coquette, move, stroke middle. Allora stavate - u manque di u coquette, trasfigurate à a spina di u manicu left, è in fondu, à a costru laterale di a cammisa.

5. U cullizzioni u lugettu di a cammisa .
Avemu travagliatu a costura da a costura à u borde, nantu à quale sò i ciclichi, esse unificati solu una, di ferru in u collu è di ferru di a coquette. L'algoritmu hè abbastanza simplice - accumenza cù detteschi chjucchi, da u situ inghjustu, colapi u ghjuvellu è u collu. Allora i manghji, siddu a ferrovi à l'ultimu, ùn vacilà à ferru a cammisa di l'omu. Avà travagliammu a cammisa stessu, movime in circles, principia da i buttoni, è si move à u latu oppostu à i ghjungi. Dopu avemu ironatu, stacpanamu a cammisa nantu à i perchè, fretu. Serà prestu è faciule. È cun l'esprissioni chì pudete in u prucessu di struparà è di pensà à a vita è vede u spettaculu.

Avà sapemu cumu pudete fà una cammisa di un omu è cumu per fà per tutte e regule.