Amassi una ragazza, è ama un altru

Comu succorsu, u cordellu di l'omu dice: I love the girl. Dopu hè tristu; ama un altru. Cosa da fà quandu un ghjovanu hà aggradisce una picciotta, è ella dà preferenza à un altru cavallu. Probabilmente difficult answer and understand how to act when: I love a girl, è ama un altru.

Allora, quale sò quelli chì pensanu: I love a girl, è hà amatu l'altru. In questa situazione, quandu aghju "amore" - per fà u dolore, hè più faciule per capiscenu, cumprende i sentimenti. Probabilmente, per quessa, simu pruvate à parlà in nom d'un ghjovanu chì hà amatu. A so figliola amata hè stata presa da l'altru. Ùn per a forza, ma da i sentimenti. È per u sake di questu l'altru, prova di scopre l'emozioni. Ma, dopu allu, ellu dici "Amore" cusì sincerità è veru. Ghjè quellu chì hè prontu à rimpruverà questa chica à u celu. Perchè li piace l'altru è hè un veru amuri. E più impurtanti, cumu per scunfitta din l'altru?

Allora, imaginate a situazione è esce à u ghjovanu. Sta storia serà un esempiu di situazioni unni un omu, avendu à truvà una donna, volenu truvà una rilazioni seriu seriu. I per quessa, e persone chì vanu sughjettu di truvà una picciotta per un pezzu, i ddi dumandate è e so solu solu ùn sianu pertinenti. Sta situazione hè mudellu per quelli chì vedenu u significatu di a vita in un omu amatu.

Allora, femminista. Iu scuntrai questa ragazza, ùn pensendu ch'ella vulia piglià un locu in a mo vita. Era bella, positiva è divertita. Da u principiu ch'ellu sapia chì era in amore nantu à l'altru è quandu anu avutu cunflittu, eru veramente dispiacatu. Ma dopu, in u tempu, aghju realizatu chì ùn sò micca solu sentenzi amichevole. U tempu passava è tuttu cambiò. Senti chì a nostra amici nascite in simpatia, è in amore. Sapiu chì era sbagliatu, perchè andà in silenziu di ciò chì sognu è di ciò chì vogliu.

Ma, in qualcunu puntu, mi sò avvistu chì ella hè ancu a mugghiaru qualcosa per mè. Sò una cuscenza ùn li permettenu micca di fà riflettà i so sentimenti. L'ampara chì l'altru, ma ella ancu un amori d'amore per mè. Questu averebbe realizatu ch'ella m'hè accadutu à i so sentimenti. Averaghju capitu chì ùn aghju micca u dirittu di forza di fà nunda. Eppo sempre pruvate per fracicume, perchè capitu chì hè scrittu à pricà è per eseguisce tuttu. È cun mè. È cun ellu. Ma aghju stabilitu ancu chì ùn pudere micca fà per sempre. Una volta, probabilmente, iò, anche possu micca vulintarlu, mette sottu prima l'elezzioni. È ùn vogliu micca di soffre. Ma iu stessu ùn vole micca suffrì. Dunque, sicuru, ùn aghju micca vulsutu per andà à tali miseria estremi. Ma, per un altra banda, un triangulu di amore ùn hè micca guidatu à qualcosa bè. Cusì, guardendu cumu mi piace à mè, cumu si senti, cumu si vole à stà vicinu, Sùbitu spessu di quantu ti piace. E si li piaci, allura per chì vene à mè? Ùn vogliu micca spolverà e rilazioni cù ella, ma à u stessu tempu, vogliu avè l'alcuni, ùn sò micca capitu per fà megliu. Hè per quessa chì vi vùagliu tantu di sapè chì fà in sti situazioni, è, più impurtante, d'esse d 'aspettà chì averà still in love and choose me. Va, avete aduprà da pudè scurdà di a so, pruvà à diventà un amicu amicu è ùn cercate mai un modu di diventà una persona cù quale ella passassi a vita.

Questa hè a storia. Hè deve esse nutatu chì hè tutte e veru, è micca solu per questu stu ghjovanu hè successu cusì. Ci sò parechje chjosi chì si sò chjappi in tali situazioni è sinceramente pruvalli risolviu bè. Hè solu u prublema hè chì micca micca tutte sse cose hè acquistatu. Chì pudete dì à questu ghjovanu è cumu per esse diventate più.

U primu, deve esse dichjaratu chì hè assai furtunata si vede chì ùn hè micca veramente indiferente à a zitella. Saria aduprà agisce ch'ellu ùn hà micca avvistatu à l'omi à tuttu. E si ella ùn vulete piglià un passu più seriu, perchè a so cuscenza ùn li permettenu micca, ella hè ghjucà pensendu assai di ciò chì hà da chianciri. In quessi situazzioni, ci hè bisognu di cuntentu chì a donna di u core ùn si senti cusì senza sensu è sentimenti amiche. Cusì, ellu hà una chance, hè preciso esse di cumportanu bè.

Cumu averebbe cunsigliatu quale infurmatichi? Prima, in certi casi, hè megliu di stà in pazu. Per esempiu, ùn vi manca u vostru bramatu per questa chica. S'ellu hà sperendu per i so sentimenti, hà sperimentatu ancu più quandu un ghjovanu intenta esse l'emozioni in forma fisica. Hè per quessa chì ùn deve micca pruvatu di abbufferà è basgià a donna. Hà aduprà stu passu stessu. Ghjè quandu a zitella decide di fà cumu cosa, in fattu, a so scelta serà fatta. Ancu in un baciu i so sentenzi manifesti è, di più propensità, dopu chì ella abbandunarà l'altru ochju è venite à stu ghjovanu. Siculi e donne ùn sanu micca cumu quì, chì sta scelta solu dice chì hà digià decisu chì vulia esse cun.

Chì avete avete cunsigliatu in questa situazione? Probabilmente, ùn si scurdate di chì ogni persona hà e so propiti mancalli. Hè per quessa s'ellu un omu hà vede chì l'altru duia qualcosa chì a zitella ùn piace micca, pudete pruvate amparà à i fondu di ellu in a megghiu luci. Senza ùn subisenu "fora di a pelle" è pruvate à pruvà chì u so ghjovanu hè malatu. In generale, ùn avete bisognu di parlà micca in u negativu, cum'è chì una zitella pò esce da sensazione di protesta, è hà da cumincià à difenda. È ùn hè micca necessariu. Simply, hè bisognu di mustrà i vostri migliori benessiri, chì pò esse usatu in l'uppusizzioni à e malite qualità di l'altru abbitatu. Oghje nantu à e donne è, conscientemente o subconsciousemente, hà caputu chì u ghjovanu hè u megliu. Alcuni picciotti sò veramente difficultu di sceglienu, perchè alcuna ùn hè stata usu di quarcunu, è qualchissia hà imprecisu in a so vita. Ma, si attu ghjustu è ùn mancà cose, pudete fà scelte u zoppu chì de sternu a ricunniscenu l'amore per ella è vole à fà tuttu per esse solu sia. Sò bisognu di diventà u so cavaliere, chì ùn hè micca impone mai, ma, però, hè apprezzatu quandu hè cusì necessariu.