Cumu possu fà un desideriu di l'annu novu di 2018 per fà fà realità

L'Eva di u Novu hè micca solu un vacanze. Questa hè una macchina di u tempu chì ci tocca à tutta a zitiddina, induve u mondu ùn hè guvernatu micca da re è presidenti, ma da magia. No, per suprattuttu, in apparizione ci seguimu l'adulti chì anu da ironia o condescensionu denate totulori di miraculi quì. Ma a nostra alma hè un zitellu eternu chì ùn pò micca fà senza un conte di fata di u novu è u realizazione di i desideri. Sò capace per offend un zitellu? Micca? Allora perchè ùn pigliate micca bisognu i bisogni di l'anima è nigà micca u più chjuve?

Ùn accertene micca e so dumande. Ella, anche era natu un figghiu, pussedi saviezza universale, è sà ciò chì es necessariu. Li deve cuntene a vostra mente annantu à una sola notte annantu, è vedi quantu a vostra vita cambiarà. È se u bulu di l'annu l'annu l'alma, invece a mente debe seguità a tecnica di a so cumplitimentu. Avemu adulti è avemu capitu chì una fàbrica di miracles, hè ancu una pruduzione magica, ma sempre pruduttiva, cù i piani, i schemi è l'istruzzioni pusate finu à ellu. Li seguitanu, avemu amparatu à apprezzà correlati i desideri è di ùn mancarià u miraculu da esse realizatu.

Allura, accuminciamu! Cumu fècenu averebbe in l'Eve di u Novu annu? Sottu a battaglia di i campani, avete scrittu nantu à una napulita un sognu, cum'è "Quandu un Range Rover!" O "Vuliu à cottà Petya!" O "Vòli mi stessu penthouse". Allora aghjunghjite rapidamente un pezzu di carta, u ghjallu in champagne è bechja. Avà appressu? E cose elli? "Zhiguli" biancu, "una manu", un adulescente in love Petka è una capanna di ghjocu nantu à i ghjovani di u gallone, chì Hochma dà per u Halloween? E quale hè chì u to esse eterna grumbler è criticu critu di diri? "Cumu ùn esse vargugnate à a vostra età per crede in i fichi! E divertenti è stupidu! Disse questu quì? E voi ciò? Avìanu accittati o li fighjenu a lingua: "In ogni casu, ùn vogliu micca rinunzià u sognu, perchè hè bonu"? Questa situazione, curretta per parechji sapienza, ripeti quasi tuttu u annu dopu annu è hà digià impregnatu cù a so preditibilità. Ma s'ellu ùn piace micca u risultatu, hè cusì u tempu di cambià l'accion. È per questu avete bisognu à sbaglià i sbagliati è deduce una formula miraculosa per i cumpiimentu di i desideri di l'annu:

  1. Un desideriu falu. Spessu, facennu un desideriu, ùn avemu capitu u so veru significatu. Ci hè una sustituzione di cuncetti. Questu hè unu di i motivi principali chì impediscenu l'esekzione di u pianu. Per esempiu:
"Vogliu cose Petya!" È ellu, u bastardu, ùn vole micca! - Perchè vo avete Petya? - Hè cool! Hà BMW X5, soldi, paisani in America è hè aggradèvule. "Avete fattu sensu?" - Eppuru, micca bè. E in quì puderebbe vistu di luxe, viaghju, tutti l'ammaranu è l'inviglià. "Ma Petya ùn hè micca l'unicu modu per piglià tuttu". - In generale, sì. - Allura, Petya ùn hè micca un scopu (un sognu), ma hè un mezzu di alcuni.
Formula: Fighjite a vera causa di i vostri vulete. Serà u to sònniu cù grandi chjassi per l'exercitu.

  1. Un descrizzione falsa fugliale. Hè difficili per l'uffiziu superiore per rializzà a vostra vulete, se ùn hè micca specifiche. Grandi chances d'implementazione sò solu un ordine clarificatu cun dettiti. Inutili, ponu capisce chì u sognu ùn pò micca esse rimettutu - hè stata attualizata, ma hè stata a difettu. Sfortunatamente hè chjaru, micca un sognu! Per esempiu:
- Vulendu esse amatu! - Acepta è firmate in u cuncepimentu! - Chì ghjè sta? Perchè u bisognu di questu perversi? Hè salvu cumu per tormentà cun l'amore, nunda di più! Manu Steep I want! - Per scàite, mi dispiace, ma ùn hè micca appiicatu per un omu spertu.
Fórmula: U gustu duverebbe esse specifiche cumu possibili.
  1. Ti ricùardi di l'anecdote?
U zitellu hè nantu à l'autobus pè travaglià. Si sente, cunfrace e pensa: - A vita hè caschita, a donna hè una puttana, u capu hè un bastardo ingrandu ... Dopu d'iddu hè un anghjulu cù un libru di libru è scrivite: "A vita hè cena, a famiglia sposa, u capu bastardo ..." - Quanto strange! Pensa l 'ànghjulu. - U novu. Eppuru, se vulete, avete da fà. Hè divertitu? Micca veramente. In particulare quandu ci hè un intelligente chì i pinsamenti in a so mente sò un cuntinuu negattivu. E hà spessu spressione i desiderate in u listinu stessu: "Ùn vulemu ùn esse malatu!" U Uffiziu Superiori sente "Vogliu esse malatu", è à a fine di l'annu pudete formate una Enciclopedia di i malatii da e malatie chì avete trasferitu. - "Ùn vulemu travaglià!" L'ufficiu altru sente "Vulendu travaglià", è avà, ùn mancu passanu sei mesi, cum'è avete u titulu onorevoli di un cavallu robatu.
Fórmula: Desideriu d'esse espresu ciò chì aspetta, è micca ciò chì vulete evitari.

  1. Vulete ottene un sognu in a prublema vita? Allora fucilite cusì: "Sò primu è bonu!" Questa "vulintà" hè sempre in quellu futuru intangible, chì mai ùn vene mai. Dunque hè giustu: "Sò cusciutu, bella è pesa 60 kg!"
Fórmula: Desire voli piacè di dimustrà u risultatu finali, è serà furmatu in u rigalu presente.
  1. Inattività. Sicemmonu l'adulti, è l'orgogliu da ellu, andemu capisci chì un conte di fata hè mentale, è a so realizazione hè una realità fisica. Perchè, per esse rializà u so conte di fata, ùn deve micca solu bè correfici è chjaramente una intenzione, ma ancu mudificà i peri "fisici" per l'aiutu. Se u disiu ùn anu micca l'energia di l'intenzione di rializzallu, stu sònniu hè di u tipu di quelli chì si dicenu: "Ùn tocchi u me sònniu! S'ellu si cumpensu, chì faraghju cusì?
Formula: Desire vole esse sinceramente desitgatu. Ùn vi scantu di i modi di a so implementazione. Questu hè l'uffitu celestru. Avete bisognu di "riunioni i peri" è crede.

  1. Duda. Oh, queste dure omnipresente - in elli, in un sognu, in una oppurtunita oppurtunità di ricivete. E a voce di a so mamma: "Ùn pudete fà micca!", O Papa: "Questu hè micca pussibule!", O un amicu più successu: "Ùn sò micca datu!". Quessi vuci fendu l'alta voce - a voce di l'anima, chì scurtu silenciu sentimenti: "Vògliu! Pudete fà! Sapemu! Patria! "Escuttu à u vostru core, è circundà cun leie di i ghjente chì avete digià avete alcatu ciò chì solu sònniu. Sò micca sicura chì un conte di fata pò esse veru!
Formula: U desideriu vole ... Sì, nimu, è nunda ùn deve. Se vulete, fate tuttu, ancu s'ellu ùn hà micca capu à fà quessa à qualsiasi persona in a Terra. Tuttu ciò chì circundava ci hè u so sognu di qualcunu. Pigliavi dirittu di avè u so sonniu! E ùn scriveva micca nantu à carta. Hè da esse cunnisciutu da l'ànima.