Un bon regnu per i friddi

Ùn pudemu micca piace o amatei sopa, ma succede, perchè vo vulete una zuppa di calenta è calda, quandu sente chì avete un friddu. A zopba hè un pappu liquidu, è se u liquidu hè un platu, allura tutti i sustanzi utili chì sò in solu solu seranu assorbati da u corpu in più più à prestu.
Sì avete un friddu, coccia una sopa d'aziende.
Eccu un bon regnu per i friddi. Ci sò assai ricetti per i sopopi diffirenti, cumpresa a famosa sopa cipolla, ma ùn scrive micca nunda di sopuli d'aziende, è ùn sò micca stati bè cocchi. Vulariu insegni aduprà a supplia di sopra d'aziò, chì hè ùtule à i friddi, è ancu alluminatu l'alli. L'agliu hà un gustu specificu, cusì u so usu moderatu, in particulare quandu avete bisognu di cumunicà cù e persone. È quandu avete manghjatu sopa d'azietta, ùn ci sarà micca un oliu da a bocca. A sopa, inoltre, hè utile è un bon regnu per a malatìa di u pancreas, spleen, aiuta à purificà u corpu di toxine, impedite respirar.

Sugiata di alla.

Avete bisognu di piglià 1 litru di latti, 6 grani d'aghula o 8-9 denticululi picculi, 1 litru di acqua. Truverete 2 cullizzioni di margarina o mantra, 2-3 ova, chì deve esse diventata in cunnessione è a griglia, 2 cullizzioni di farina, u succu d'un quartufu di un limonu o di un pochi gucci di l'acidu citricu. A to cunsiderite bisognu di una piccula tannera cun un vulume di 2.5-3 litri, alcune capacità o un tavulinu per a farfatura di farina è di mantra, un batti di battiri in una scuma di prutezzioni o un mezcladoru hè necessariu, se ùn ci hè nunda, pudete aduprà una forchetta, hà da più di travaglià .

Pigliate u latte è l'acqua è fatevi. Credu chì sapete chì avete prima necessa di fogghi u latte, è aghjunghje l'acqua, perchè quandu si imbulighjate l'uriginale pò curdle u latto à causa di i iozi metallici chì si prisentanu in l'acqua si l'acqua hè stiff.

Mentre chì u latte hè moltu, coccia l'agliu. Hè bisognu à esse puliti, finamente chopped o grinded. Pudete in grind naturale di l'agliu, ma sapi assai cocchi cose chì l'usu di l'acidu di l'agliu per a secrezione di u ghjacciu, l'agliu perde u so gustu. Hè megliu mette in una splitie di l'agliu nantu à una tribunale di corta, presioni a pala di un cultile, pressu cù a manu, è l'agliu hè struitu cù gentilezza. Dopu un tali operu, hè piacevule à moltu l'agliu. Dopu quì, l'agliu chopped s'annunzia à una misura calma d'acqua è u latte.

Oliu o margarina cun libru di farina finu à a furmazione di grose di farina. Aghju adattatu à gridà un pezzu di margarina o mantra, pre-sprinkle cù farina nantu à un grossneru gruzzo. A cucina di 2-3 ovosi deve esse mischieru cù qualchi arruteti di l'acidu citrique o cù u zucchero di limonu. Whip the whites until thick foam. Per aghjurnà u prucessu, fricà è simplificate, aghjunghje una salchica à a prutea, a scuma da ella solu espesa è megliu.

In a sopa hè calda, aghjunghje un oliu d'oliu, battennu continuamente cù un battu o una furcedda, se ùn ci hè micca corolla, finu à avè ottene un patata aromatica.

Eliminate a sopa da u calore, cuntenenu a mugghiaru cuntinuamenti, mette a grippi preparate in a sopa à a sopa, è dopu à pocu minuti, sceglie proteins chiffonciati. Pruvate a sopa è u gustu gustativu. A supplia d'essiri oghje, grossa è assai delicata.

Per e regule sò supposti d 'aghjunghje "pezzi" à a sopa, furnite da a pasta di cottura. Pudete sirve zuppa di croutoni, ancu cù purcelli, cù biscotti salati. Sì sirvasi purcicelli di patata per soppa, ci vole à mette in un pianu separatu.

Sè vo vulete fà "picos" da una prova di crema, ùn pò micca solu utilizà cù sopra d'aziò, ma cù altra patata di purcina. Per fà questu, avete bisognu di 1 vetru di acqua, 1 tazza di farina, 100 grammi di margarina, 4 ova. In u focu aghjunghjia una pienza cù a margarina è un vetru d'acqua, portanu à foglia. Quandu si furmassi, avete bisognu à vultà in a farina è meravigliate bè, perchè spiegà a pasta. A pezza u friddu, è culpiscenu colpu à 4 ova cù remplete rigalu.

Pone a pasta cù boli in bagnu. Pudete scopre da facilità di u flagellu da a massa, è ci tagliate in fette. Dopu tali "piddus" sò circa appressu u stessu. In un forno caliu, aghjunghjene un pocu per chì quandu avete da elli, ùn "ùn si mette".

Bon appetit è chì ùn avete mai avutu un friddu.