Opere di moda in decorazione

A finestra ùn hè micca solu un pirtusore in u muru è una fonte di u lume è l'aria. Questa hè a nostra cunnessione cù u mondu esternu, u quadru di u paisaghju, l'ochji di a casa. Comu a parte più fresna è dilicata di alcuna casa, a finestra necessaria un "dressing" bonito è propiu, più ca l'altri elementi di l'internu. Dopu aduttatu a finestra, pudemu cambià a stanza di a faccia di a casa. A Windows di decorazione ponu fà una casa più bella o difendenza senza aspirazione. Cosa idee di moda sò offerte da i diseggiani à i nostri Windows da questu annu?


Fabrics

L'scelta di tessili per cortini hè veramente impressiunanti. À parte di e varianti pruposti di l'intravessu, cunnessione di texturizati, colori è accessori, qualsiasi fashionista pudemu invià. Certi articuli accunsenu per avè qualchì settore di cortini sicondu a stagione o stagione. Per esempiu, in u clima frescu, i cortini di tessuti densi, sita, lana, terciali, aiutanu à mantene a calda di u to focu, è l'organza "chameleon" trasfurterente di moda accurdà à u tululu. In i mesi più cori, hè megliu incàdine di cortinarii di i filamenti naturali: liatu, u cuttuni, viscose o a cumminazzioni cù sintesi.

Novità di moda: lino cù interlacing di bambù, carta di coconut, in tissuti cù filu, imitazioni di stuzzichendu, cosita bianca. Barraccone populari di sfarenti scanzuni è texturizati: jacquard cun sante impurtante, sede crocheted, brodata cun perle, bordati cun un stufa doppu tamburinu. Di l'ornamenti in u moddu di l'annu, una cumminazione di e formi di a pianta cun una fontica latina classica. À l'età di prima, una cella cun un voluminu textu è astratti di l'mutivi sò in a dumanda.

Forma, culore è stile

L'scelta di culori dipende micca solu nantu à u culore generale di l'internu, ma dinò in u disignu staggicu di e tagliolini è a locu di a finestra in relazione à i lati di a luce. Per esempiu, per una staghjunura fridda, cortini di i culori calda ti sò suitu: tutti sfumigli di amarantu, aranciu, ocheru, virdi. Cridùnanu a creazione di l'illusione di u sole in questu, ancu u tempore più nuvole. À l'annu assulanicu, l'ochji fetta nantu à culori bianchi è pastici.

In a dicurazione di a finestra sò quattru stili di u principiu. U primu, sicuru, hè classicu. I so cumpatibili indisprigabile: lambrequin, curtain, tulle. Un tonu o cù un discretu adornu graficu di u tela: lana, sita, terciò. Comu additivi decorattivi servinu cumparazioni, ligami (petit drapery verticale), bordelli, jabot (draperi vertichi longi). In questu annu, u tema di l'Orienti hè ancu populari. Abbundanza di draperi, accesorii: raspiani, treni, cordone, pinnate. U lussu di sita, taffeta, organza, terciami rimistrà u fabuloso contu "Un milla è una nozzione".

A cumpetizione per i dui stili suprani hè un stile novu eccologue. I puritani perchè sò stati principarmenti di tessili naturali, anche si usa u poliester puru è e so cunghisini cù filamenti naturali. A dicurazioni sò cumpunimenti fatta da e piante secchi, cunceculi, bambù è altri cumpunenti naturali, a scelta solu veni solu da l'imaginazione di l'artista. Drapery moda - invucione (asimmetricamente è dispunibule liberamente nantu à a cornice).

Finalmente, l'stile per avanzatu - "high-tech." Quì u minimu hè impurtante in tuttu, fora di a ghjuvelli fatti di u metal. Cù questi oghje ùn hè micca pussibile, perchè u metalu puliticu hè unu di i primi materiali di stu stili di u futuru.

Avà hè in moda chì u telettu di cortina era assai più longu di a finestra è ghjocanu in u pianoforte cù doblegati libretti. In più di e tagliarini oghji, pienanu parechji inseme, ci sò ancu parechji tipi di cortini simili di cortini, populari di l'interni moderni. Per esempiu, lisciu, senza draperi, persiane ùn sò imbulighjate da impregnation.

Ancu persicu - un parente di i rotuli persi. Quandu u levice stu stator forme un riduce di pianeteria horizontale, nantu à a bassa vultata di i cortini romane pittendu edgheri o un cutout figu. U cortina francese hè assemblatu da cullezzione di "marquise" suave, tutti di cunnosciutu di salotti di cuncerti. Tutti issi coppie gemelli sò beni cumminati cù un tulume chjude.

Cornices e condos

Ma i finestri sò stati ammustrati micca solu cù belli cortini, ma ancu corniche, è più più. Di sicuru, senza cortini pudete fà senza cornice, akrasheniya serà una addestrabili è varietà. Induvularmenti, cornisses si deve avvicinà da l'altru a draperti di finestra, a so scelta ùn hè micca menu grandissima chì l'scelta di tessili per cortini. In moda, corniche di ferru foraggi di latte yankel, decoratu cù u douzu matte, sottu a antichità.

I novità di l'annu - i clips d'u pienu, i pappelli e l'additivi decorattivi per cortini in a forma di cori, luna o sole - sò fatti di u metalu biancu o amarulu. Varie è i titulari per cortini: culore, oru, argentu, matte, di legnu. Hè bisogna ancu dettiru a scatula populari è pickings di variate formi è di cunfigurazioni di sita, perle, cuir, jute.

Eppidulezza a ropa per a finestra, avete bisognu à piglià parechji cunnizzioni nicissimi è utilizighi cuncurrenti a cumminazione di texturizati, culori, formi è cumpunenti. Believe me, hè più piacevule à cambià sti prublemi nantu à i spaddi di un disegnatore prufessiunale. Inseme sviate nantu à a varietà di forme, textures, novità, tendenzi è sceglite l'opzione più bona è megliu.