Cutleti di viteddu, ricetta

Prodotti: 800 g di carne pulp, 200 grammi di rimanni, 3 reta di pani bianchi, 1/3 tazza di latte, 100 g di mantova, 2 ova, 1 tazza di breadcrumbs, sal, pepite negra à gustu.

Elaburazione: Carni prufundita è salvaje saltate da una macchina di carne. U mantellu, frittura a cipolla picata, aghjunghje à a mince, aghjunghje saline, pepite è passene per u macinatu di carne. Aghjunghjite in carne mozza inutizzioni in u latte è, vendu a latte, vindutu u forcemeat à una cunsistenza magnificente.

Pudava u piccatu nantu à un pappu acqua imbuttatu è, dividendu in porghje chjucchi, utiliscia un cuteddu per fassi pasturi da elli cù petite depressioni in u mità. In ogni cavidad pour una cullizzioni di calzu (acqua) o latte frittu. I cantoni di u tile strappu prisuttu in un crochet è dà u pruduttu a forma di una cutlet. Pate u cutlet in uovo è breadcrumbs, è frarà in oliu. In questu casu, prima fritta, impannillata. A disprezza di determinà aghjugnu cù un cuteddu. Se u zucchinu chì hè stata liberata com'è u risultatu di questu hè u lume, ci sò chicchi.

Comu parapoltrice à cutleti serve a col puddastru, patate fritto o patata macinata, legumi.

Se in a mince invece di pane aghjunghjenu e veli crudi - per esempiu, carotta, cipote, e cutlet
questu solu benefiziu.

Prima di serve, decore u platu cù cungii taglioli. Bon appetit!