Cumu puderà esse caroling for Christmas-2017 è l'annu novu. Ciò chì dicenu, chì parolle, poema, canzoni è costumi di sceglie pè i zitelli per caroling

A sera di a vigiglia di Natale hè u maggicu è pocu cumuni in l'annu. Doppu a finestra di u ventu, u crepuscolo annacquendu pocu, un densu cartuccia di neve calienta a terra è cundiscisce in un sonu deep. In un silenziu irrealu. Ma quandu u sole di a prima stella hè nantu à u celu tristu, tutti sò cuntenti di rializate chì a festa hà iniziatu! I pupulazioni i più vicinu è nativu si riuniscenu à a stessa tavula, in u centru di quale anu vistu a Kutia tradiziunale. Nughjuti unmindsiasi run out à u frosty yardnale prima di u principiu di u manghjatu, è i mistressi amichevuli mannanu l'spiriti male nantu à a casa è attruranu u benessivu di i vie riti. Ma u principiu interessanti principia dopu à a festa. Ci hè una maraviglia a notte di Natale. Da u silenziu anticu ùn hè micca traccia: risata di risata, versi è canzone di carols in vestiti sò audible from everywhere. A tradizione cù una longa storia, arradicata in i tempi ariani, rinatu cun forza vigorosa. Tutti i zitelli è adulti in tuttu u largu paese sapete cumu di caroling in u 6 è 7 settembre, ciò chì deve dettu in u vechju annu, quale custumi simboliche è e parolle per preparà per caroling è dà. E ùn sapete micca? Hè u tempu di scopra à u passatu, vai in u profettu di e radici di e tradizione slave, imbuintatu di u passatu è u prisente, viaghjate un coppiu di video pedagogichi.

Cumu si puderà carolì figlioli in Natale u 6 dicembre u 2017 è u vechju novu

Caroling ùn hè micca solu un costume anticu, firmatu in u populu, hè un settore di tradizioni chì anu survivatu à questu ghjornu per l'u spaziu di decades di generazioni. In diverse regioni, caroling in diversi modi: in un locu andà à i visitori è canti canta in Santa Eva, è in qualchì parte - solu in a tarda. I carli più chjaru sò i picciotti, i carusi è l'omi in vestiti. A donna di Natale prima di vultà in a casa ùn sò micca permessi micca dà piglià a felicità è a prosperità. Una storia profonda di a tradizione di Natale di Caroling hè di u tempu di a celebrazione di l'antica festa pagana di u solstiziu invernu. A gran dea di a fertilità Kolyada in questu tempu dani nascita à un novu soli - Bozhich, chì l'antenati canta in carols rituali. Ma ancu à u tempu di l'intruduzioni di u Cristianesimu, Caroling ùn hà micca spariscia à tuttu, ma permeatu per tempu perchè a pertinenza. Duranti i decennii, a tradizione di caroling hà resuscitatu novu, è u significatu paganu di i testi hè statu cambiata da a chjesa una.

Oghje, e règule di caroling sò scritti assai diffirenti chì millenarii di anni fà. U primu, si meriteghja di navicà in circà i dati: Siconda, ùn saria micca superfluous per cunnosce i carols e canzoni tradiziunali, è ancu per preparà preparalli adattati. Un gruppu di carols deve esse di almenu trè persone: Indubbiamente, per ùn offend anu ospitale è per ùn diventà malevoli, avete bisognu di sapientà cumu di i zitelli caroling i 6 di jinnaru è 7 per u Natale è l'annu novu. Di tutti i costi, u primu per entra in u patiu è in a casa hè un omu o un zitellu. Prima di principià cù colpiadovat, i visitori sò deve dumandà a permissione di i patroni, è poi - arcu è grazie per i rigali. Candy, tacchino è altri rigali ùn ponu micca passatu da a manu. Donaturi generosivi sò obligati à pusà direttamente in un saccu di carols, altri micca!

Cumu carcia à u Natale-2017: poemas belle è canzoni per i zitelli

In i vechji tempu, i motivi pagani è l'armistosi cristiani foru stati interessuamenti in boni poema è i canzoni per i zitelli à Natale. Ogni stanza di carols navi o canzoni di Natale glurificonu u nàscita di Ghjesù, aghjunghjenu u Signore è chjama à a casa à i patroni, bè, pace, amore, rispettu, una rica racolosa, benessere. I prudutti inudoschi è rossi eranu puniti da vergogerie è ridicule. Dopu tuttu, caroling - una parte integra di i vacanze inverndu, è u so refusu, sicondu a credenze populari - hè uguali à u peccatu. A sua volta, tutti quelli chì vulianu carouse hà bisognu di parechje pochi di bonu è di canzoni per omenà ogni casa chì si ncuntra à u Natale è per fà fà i rigali tradiziunali. Una sira à a sera in un campu corpulenti, Unnellu ùn sapiendu più è i sònni, Ebre, camminendu in a salvatica, a famiglia Paslo di pasturi. In questu momentu, da l'Altura di u Celu In vestiti di brillanti, maravigliosu L'ànghjulu intrutu, è disse: "Ùn àbbia paura, Diu m'hà mandatu!" In a cità sacra di Betlemme, nasciu d'oghje, in questa ora, u Salvadore di u mondu è di e persone! Felice festa! Merry Christmas!

Oghje, l'Anghjulu vintu à noi è corse: "Cristu hè natu!". Avemu vinutu per glurificà à Cristu, è vi felicitevi di e vacanze. Quì ci andamu, i pastori, Tutti i peccati sò pardunati. À a casa hè a nostra manera, ludemu à Diu Cristu.

Celu è a terra, u celu è a terra sò triunfanti. Angeli, persone, Angeli, persone Animali vaghjime. Cristu hè natu, Diu hà incarnatu, l'Angeli canta, a gloria hè recompensata. I Pastori sò ghjucate, i Pastoreggiani meetu, Miracle, proclamate miracle. In Betlemme, in Betlemme, Ghjunghjite hè ghjuntu. A vera Purcrana, a Purcrana, u Figliolu hà custituitu! Cristu hè natu, Diu hà incarnatu, l'Angeli canta, a gloria hè recompensata. I Pastori sò ghjucate, i Pastoreggiani meetu, Miracle, proclamate miracle. Oghje, hè ghjustu à u caroliate è ghjinutu pupulari trà e persone, cum'è prima, ma chì u rituu hà perditu u so significatu originali. In i canzoni di Natale, in più di u nàscita di Ghjesù, tutti i membri di a famiglia sò glurificati, à a casa di u quale l'accumpagnàvanu. Crocheted in costumi rializate a chjesa è i canzuni populari, per quali anu recebutu com'è una recompensa tratta è muniti. Sicondu i costi di l'aduana, tutti i documenti seguitanu caroling, è i soldi fù trasferitu à un tempiu o una famiglia di i paesi in paese.

Cumu u carolinate per u Natale: quellu costume per sceglie

Un costumbre anticu di Caroling hè particularmente piacevule à i zitelli. Ma ancu l'adulti ùn impediscenu di participà à un prucessu divertitu. Dopu tuttu, caroling hè micca solu un cullizzioni di poema è canti. Questa hè veramente un accattu sacru dirigitatu à ghjustificà l'ambienti festivi è urganizazione di e maiori putenzi à aiutà à tutti l'aiuti l'annu dopu. E pà micca i carols ùn sò micca diventate in corpi ordinali, avete bisognu di preparà i costumi necessarii è l'attributi tradiziunali. Avanzamenti, andonu in u carolmente solu in màsculi è armati simbolii. Sta parte di u rituali hè vinutu da u mumentu anticu. À quellu tempu i slaves eranu stati disfate, buffoni, capri, etc. Per fà custruisce un palazzu adattatu per u Natale o l'annu novu in u nostru tempu, duverà esse ghjustificatu. Per esempiu, i corne di cola è màscariche, cose un outfit fora di u casu internu, fate propriu una barba.

Ùn avemu bisognu di l'impurtanti attributi - una stella in un polu longu, campane, una borsa intima è un den. L'stella, cum'è una regula, maestru di i so propriu mani da u cartulare è u papulu, è dopu - pusonu nantu à un manicu da una macina o elementu simili. Hè assai più difficiuli di fà una piccula scena. Per ùn fà un teatru sanu di pupi di caratteri biblicali, pudete semplice à cumprà sti figurini di porcellana in petra è aghjunghje à un paleta di fusta.

Cumu currettamente carol annantu à l'annu novu - chì?

In cuntrastu di u Santu Nantu à u Natale, ùn hè cumunitu à ùn incaricà, ma per dà impegnu à l'annu novu. À a sera di u 13 di ghjennaghju, i ghjovani è i zitelli passendu tutte e case, canta generosità, creeu prosperità à i patroni di a casa, a salute à u bistiame è a pruduzzione abbastanza in u giardinu. Cù l'iniziu di a sera, l'impurtanti abitanti e so porte à e donne è di e donne. Hè cume chì era i rapprisintanti di u sessu di dèttili chì pò aghjunte a prosperità, a cunsulazione è a so armunia à a casa, affirmate cusì rituali versi è canti songs. E in a matina di u 14 di ghjennaghju, i carusi, i masci è l'omi fôru mandati ghjenuvesi à u vechju novu. Elli aduttèru ciò ch'elli avianu cuminciatu, a simmulazione in case di corzo cù u granu è e picculi muniti.

Se sapete cumu correzzu carol, amparate poemas belle è canzoni, fate suitari adattati, sia calmatu: l'abitanti di e casali avvicinate ci senteranu a vostra bona energia è a ghjinirali guariscenza. Ma in u rituali più populari è u generusu per u Natale è l'annu novu hè a principale - ùn riceve rigali. Un clima di festa è a rializzazione chì tene una grande causa - mantene e tradizioni antichi più antichi.