Cumu insignà à un zitellu per vìviri di una buttiglia?

Hè cresce chì u buttigliu cù u chiuvule pò fà anziane più difficili è serà difficiule di cambià da a buttiglia à u pettu. Ma ci sò ancu situazione inversa, quandu avete bisognu à u to babbu per manghjà da una buttiglia. I nostri cunsiglii aiutanu à passà tramezu à sta stampa più pacìfiu, è u zitellu s'appriva à i cambiamenti. Cumu insignà à un zitellu per vìviri di una buttiglia è ciò chì avete bisognu di sapè? U zitellu hà tempu di manghjà - ellu ghjustu, gira è preoccupa.

Eccu a mamma pigliò in i so bracce, a mette à u so pettu, è una espressione happosa immediatamente quì nantu à a so fàccia. Ma pronto a mo mamma hà bisognu di marchjà duranti uni pochi di ghjornu à ghjornu, chì significa chì hè l'ora di pruvà à piglià latte da una buttiglia; in tuttu, l'avanna i resterà cù u zitellu. U zitellu indignantemente ricusa u primu tentativu di alimentà da u pezzu. Chì deve fà?

Questu ùn hè micca un caprice

Hè inùtule insiste o in enfasi: ricusate di vìviri da una buttiglia ùn hè micca u cumerciu male è micca u scopu di u zitellu per cridite l'attenzione. Ùn hè micca micca chjamatu stu novu modu di alimentazione, è pò esse cumpresu. U tippu in forma pò esse cum'è un prugna, ma hè micca bè. Da u nascita, u zitellu s'aprepara à vedà vicinu à voi duranti l'alimenta, è nè manchera remplassi a sensazioni chì si senti da u vostru pettu. Certu, l 'ambrati hè di grande impurtanza per voi è u zitellu, ma i circustanze pò esse cumu chì vi farà piglià à buttiglia d'alimenta, parziale o di cumplitamenti, assai prima di ciò chì vulete. Se pudete amicciate - nutizzia, è duranti stu periodu di a vita u to babbu avè ricevi tutti i benefizii di l'anziani - hè questu impurtante. Ùn simu micca incuraghjuli chì cù a transizione à l'imballatu mistu o artificiale, site privendu u vostru zitellu di parechji vantaghji, pruvate megliu urganizà a vita per chì tutti sò beni. Forsi, vi cuntinuà aduprà a vostra leche espressa, o dorme cù u so zitellu per mantene u massimu di cuntattu fisicu, o di purtari u zitellu in un maggettu. Per aiutà à u zitellu ampara à manghjà da una buttiglia, decisu di separà sti dui prucessi - u masticu è di u capeddu. Aviu sugnu alliteratu nantu à u couch, è per per alimentazione da l'buttiglia hà cuminciatu à mette in u bacia. Pigliu u zitellu in i so bè, perch'ellu mi vede. Duranti l'alimenta, l'aghju abbuvatu, parlà, è l'alimentu da l'buttiglia ci duna ancu opportunità per a cumunicazione emuzioni.

Cridendu megliu

Normalmente a transizione di l'ani ambrati à una buttiglia duveranu da 24 à 48 ore, ma qualchì figliolu puderebbenu avè parechje settimani. Perchè l'innuvazione per esse successu, hè impurtante chì u zitellu hà in modu bulu. Ùn hè bisognu di offre una buttiglia per a prima volta chì u zitellu s'era vende o prima di mette à lettu; hè megliu per fà in a dopu meziornu, dopu avè cambiatu u diaperu. Ùn ghjunghjite micca chì u zitellu per fughjà, è, cum'è spergu, esse accuminciate bè à manghjà da u panevule. À u cuntrariu, ellu serà più preoccupatu è ùn pò micca apprezzà a nova manera di alimenta à tuttu. U mischju o u latte maternelle deve esse caliu, perchè u zitellu sera più famiglia. Tutti issi misuri ùn aiutanu micca? Ùn insistiu, site u risicu di causà à u zitellu perchè una persistiva attesta negativa à l'buttiglia. Distraitu à Ghjesù - pigliate in le so armati, cammina pi la stanza, pruvate di novu. Nunda chì venenu? Aspetta un pocu più di minuti è avà dà un pettu. Ùn si scurderete: u cumpurtamentu vigilante di u zitellu hè abbastanza normale, è in u ghjornu dopu avè fattu un altru tentativu. In modu, u novu mètudu di alimentazione sarà più riescita in casu di cunfidenza di una buttiglia di papà o d'avè - perchè sì smelly deliciously breast milk.

E s'ellu ùn hè micca una buttiglia?

Se u zitellu hè di menu di sei mesi è manghja elli solu, pudete aduprà una culluna regulare in lettu d'una buttiglia (ma sarà difficili per dà una gran parte di latte), una tazza, una siringa senza agulla o una cullette brutta. Invece d'una cuntera pò esse difficili, parechji babies puderanu copre da bellu da 4-6 settei: u latte hè furnituatu in porghje, è u zitellu purga in modu efficafiamente - più importantemente, fate cù cura. Dopu à 6-7 mesi, quandu a nutrimenti di u zitellu hè diventata più diversa, pudete generalmente senza una buttiglia. Aduprà 2 anni, u latti permanece a basa di l'alimentariu alimentariu (un ghjornu chì un zitellu pudarà tastà 500 ml di latti), puderete dividisce a dosi di ghjornu di primu à trè, dopu in dosi dosi è offerta à u zitellu per bevede da un bevedore nonproliferante o d'una buttiglia cù un tubu largu invece d'un prugna.