Cumu restaurà l'immunità dopu un longu invernu

A primavera ùn hè micca solu quellu tempu chì a natura resuscita dopu à l'invernu dorme. Questu hè u tempu chì u corpu hè più enfasi dopu à un longu invernu. U friddu di l'invernu è u ventu ùn sò micca boni per a nostra salute è l'aspettu.

I friddi constanti, pelle seca, capelli tralcià è furzanti, visione diminuite, stress è fatigue crònica sò tutti cunsiquenzi di a bassa immunità. In u invernu, a nostra dieta principalmente cumpuse carbohidratati è grassivi, ma ùn sò micca boni vitamini è minerali chì ci necessitamu una bona salute è bellezza. Scupremu per restituverà l'immunità dopu un longu invernu.

U primu chì si pudemu fà hè di ricusalli e maniche di u corpu di vitamini è minerali impregnati nantu à l'inguernu.

Eppuru in vegetale è frutti, cunservatu da u vaghjimu, ùn sò micca tanti vitamini, ma sò sempre boni, per restitu l'immunità.

Cù stensu di primavera, a vitamina C. hè assai utile. In più, hè un antioxidante, aumenta a resistenza di u corpu à infezioni. Eat verdura, citrus, bevande caldu di rose hips. E, sicuru, ùn deveru micca scurdà di e cipolle è di l'agliu, chì cuntene ancu phytoncids. Ci hè quelli chì ci ponu aiutà à purtà luttà infizzioni chì, dopu à l'inguernu, ghjittassi per noi à ogni passu. Hè desirabili per manghjà più bè. Avemu bisognu di questu in l'estiu, friddi bogai per l'inguernu. Hè ancu cuntenenu assai antioxidanti.

A vitamina A pò esse acquistata da quasi ogni prudutta di i prudutti di u culore giallu è giallu (carotta, pumpkins, pimentari, tomate). Hè necessariu per noi di aghjurnà i celi, utili per a visione, nurmalizà u metabolismu.

Ùn vi scurdate nantu à i pezzi di mare è di mare. Contenenu una quantità di vitamini: B1, B2, B6, B12 è PP. Inoltre, cù i pesci, avemu iodine, potassu, magnesiu, sodiu, ferru è assai altri elementi necessarii durante u debilitante di l'immunità. U più grandi cuntenutu di sustanzi minerali sò nè, legumi, cacao è chocolatari amari.

Pruvate d'utilizà menu di zuccaru, cumu reduce l'immunità suprimendu l'attività di i bianchi. Ùn abbianu micca.

Ùn si scurdate micca chì l'alimentu deve esse equilibratu, è avemu bisognu di ricivete proteini, grassu è carbuidrati in u listessu modu cum'è in l'invernu.

Pudete ancu fà riprozesu speziale di vitamini per aiutà u vostru corpu. Per fà questu, andate solu à a farmazia è cumprà vitamali adatti per u vostru sessu è età.

In più di nutritura adatta, caminava in l'aire frescu hè assai impurtante. Amparate a circulazione di sangue è benessere generale. Pigliate una cammara prima di andà in lu lettu, u più u passaghju in l'aria aperta, u megliu per a vostra immunità. A spiegazione di u sole, perchè ùn avemu micca bè in l'inguernu. Andate in sportu, ma ùn invece micca. E persone chì regularmente tratanu è menu prubabilmente di malà. Per rinuncià l'immunità hè necessariu di dorme. A mancanza di dorme aversà negativu a nostra salute. Dopu tuttu, durmia, u corpu restituisce tutte e so forza è preparanu per novi attività. Pruvate micca di situazione stressanti, sperimentate più emozioni gioia.

Vestitu correctamente. A primavera hè in burlatu. Certu, dopu un longu invernu, vogliu scelta di tuttu u paese à u sole, ma ùn hè micca cusì caliente, ma u ventu hè sempre friddu. Attendu una sauna o una sauna, anu un esercitu crescente. O pigliate una cuntrastu duca, chì ùn hè micca mala.

Cuntenevi di a vostra salute. È ricurdate, per ùn pinsà micca di manera di rinvresà l'immunità dopu un longu invernu, devenu sempre mantinutu in bonu statu.