Massaggio faciale faciale è di u collu cù ghiacciatici

Long ago a ghjente hà aduprà ghiaccià com'è un pruduttu di cura di a pelle, fretendu cù un pezzu di ghiacciu in a maggio in bocca di lavà. Avà, parechji spécialistes in u campu di a cosmetologia recomendaranu invece di i prucessi di l'acquazione di u solitu, cumu lavatu, per realizà u maglie facial è di u collu cù ghiacciatici. L'acqua da u ghjuvatu fugliale hè cù pruprietà biologicu. Cells di a pelle, secretule per via di i cambiamenti in età in u corpu è di e cundizioni ecunumichi avversi, perde elasticità, elasticità, diventendu, in contru, letargu è flabbità. Da escegnu i celu di a pelle di ghiacciatu sò saturati cù acqua diluita, a pelle s'argumenta, i pori si sò più stati, i surdati sò allati. A rinfrescitura di a pellezza aumenta u so tonu crescenu u flussu di sangue è esercitava u metabolismu. Questa impedisce u vechju prematuru di i tessuti cunghjunti, riuniscennu l'arrugati, un santu santu hè nantu à a fàccia, è a pelle di a faccia è u collu hè rejuvenate.

A maiò parte di tutti, hè utile chjardu u calchendu cun enfrente, cù prucessi cuntrastanti. L'effettu più forte di u frettu ghjiornu pò esse uttene da u massaggio faciale è u maschore di u collu dopu avè visitatu a sauna o l'appiecà i compressi caliu. Per fà questu, pigliate una bagnata pani, facia in acqua calenta, è mette in faccia. Dopu chì a cumpressa hà da riabilitatu, a pettenza ci deve esse eliminata, è masajuleghja a pelle cù una faglia di ghiacciata nantu à e rini di massa. Oghje è suprata, movimenti sliding, facenu ghjinami di cosmetti nantu à a pelle, sece a pelle cù una spugna è difiniscenu sopra a to ghjurnata generale.

Massaggio cù u ghjacciu ogni settimana, pudete ancu fà facenu duie volte. Ma se u tempu hè scantificatu è si passanu moltu di tempu in u friddu, è se i vostri vini di sangu anu troppu vicinu à a superficia di a pelle, hè megliu à fighjà.

U ghiacciu per l'usu cusmeticu pò essa preparatu da sè stessu. Aduprate adupratu potabilmente, pudete minerale, acqua stilla. L'acqua da u grigiu ùn hè micca bonu per questu. Hè megliu micca esse cacciadore è feraghju decoctions especiales di l'arbe, è l'utilizate à fà u ghjacciu. Ancu grandi per i tisori, i succhi di ligumi è i frutti. Sè immaginate a salameria congelata in l'estiu per tuttu l'annu, serà da grande beneficiu per voi.

E erbe chì sò più adattati per caldi, sò tè di foglia, nettle, calce fiore, stringe, chamomile, st john's, mint, sage. Una culloca di una di sti erbe o a so mistressi deve esse chinu d'una vittura d'acqua furiu, sò insistendu à un cane fermu chjusu duranti quaranta minuti. U caldo friddu è filtratu hè spesu in furmulamenti di ghiaccio è u situ in un locali.

U ghiacciu, fattu da u dentistru, hè particularmente utili per a cumbattiti. Per fà questu, pigliate a foglie di u dente di leone (ghjovanu), ciumi unblown, pisanu 500 grammi, passanu à u testador, è dopu, cun u tablespoon d'oliu d'oliva (o, si ùn ci hè micca alivetu, dopu un autore), fracete.

Pudete ancu preparalli ghjuvellu di baga è frutti. In i fragole, pasti, prugne è l'altri legche, passate u mozzatore di carne, hè necessariu aghjunghjene l'oli vegetale è u freeze. Succu di frutti citrati prima chì a glaciali hè diluzata cù l'acqua. Questi cumpunenti ponu esse usatu per mascare, in particulare in a primavera, quandu ùn ci hè micca boni vitamini.