I sviluppà i ghjoculi per i zitelli di l'età di scola primaria

U periodu più impurtante di a zitella di a scola hè l'età in scola junioru. Hè in questa età chì a sensibilizazione à l'avvenimenti esterni hè cusì alta, percieu sò assai oportunità per un sviluppu integral.

I forma di ghjucà chì esistevanu in a zitiddina, anu da perditu pocu a valuru di u sviluppu è pocu à pocu sò sustituitu da furmazione è travagliu. L'attività di didattica è di travagliu hannu un certu mira, in cuntrastu à i ghjuculi simplicanti. In u stessu, i ghjoculi per i zitelli di l'età di scola primaria diventanu nova. Cù assai interesse, i zitelli più ghjovani pareremu i ghjoculi chì avianu u prucessu d'assaudi. Puderete pensate, cun l'aiutu, pudete cuntrollà è sviluppà i vostri capacità, attraversu l'oppurtunità di cumpete cù i vostri parenti.

I sviluppati i ghjoculi per i zitelli di l'età di scola primaria cuntribuiscenu à l'affirmazioni è u sviluppu di a perseveranza, sviluppa in i zitelli l'aspiratu di scopi è successu, diverse qualità motivatori. Duranti u ghjocu di u sviluppu, u zitellu improvesu a so azzione in a previsione, di pianificazione, aprende à ponderà e so probabilità di successu è sceglie modi alternattivi di risolve i prublemi.

A so attività educativu in a scola primaria dà un incitantu, prima di tuttu, à u sviluppu di i prucessi psicologichi, à u sapè di u mondu circundanu tuttu - a sensazioni è a percepzioni di u zitellu.

I figlioli di a scola primaria anch'elli amparate di u mondu cun grande curiosità, scuprite qualcosa novu ogni ghjornu. Percepzioni ùn pò micca succede per ellu stessu: u rolu di l'educatore hè ancu impurtante quì, chì insegna à u zitellu ogni ghjornu, l'abilità no solu per cuntemplari, ma di cunzidira, ùn tocca à sente, ma esse intesu. U maestru dimustra u primariu, è ciò chì hè secundariu, accustome à un sistemàticu è sistematicu di l'analisi di l'oggetti circundante.

In u prucessu di l'aprenu, u pensamentu di u zitelli sottumette maiò enormi. A ricerca di a percepzione di u mondu sanu è ricustruita - questu hè facilitatu da u sviluppu di u pensamentu creattivu. Hè impurtante impurtante influenzia à u prucessu di sviluppu. Avà i psiculoghi di u mondu sanu dichjaratu definitu à a qualità qualità di u pensamentu di u zitellu da l'adultu, è chì cù u so sviluppu, hè necessariu di invià solu nantu à a cunniscenza è à l'entendre di e caratteristiche di ogni età individuali. U pensamentu di u picculu manifesta cusì tempore, sempre quandu un certu travagliu si suscita davanti. Pudete risurrezzione (pensate di, per esempiu, un ghjocu interessante), o pò vena d'un adultu specificamente per sviluppà u pensamentu di u zitellu.

Hè assai cunsideru chì un zitellu chì ghjennira à migliurà in u so mondu - u mondu di i so fantasii. Ma in fattu, l'imaginazione di u zitellu sviluppa per virtù di guadagnà qualchì sperienza, gradualmente. Ùn hè sempre micca sempre u zitellu hà una vita di vita per spiegà una cosa nova, hà cunfruntata per ellu per a prima volta in a so vita, è spiega in a so manera. Questi spiegazione adulti sò spessu troppu inespettatu è originale. Ma si pruvate di mette in front of a vostra zitellu una spéciale specifica (quizientu di inventà o cumponenu), tandu parechji si pèrdite da elli - si rifieghjenu à rializà a so cumpagnia, o oducinu senza l'iniziativa creativa - ùn hè micca interessante. Per quessa, hè necessariu di sviluppà a imaginazione di u zitellu, è l'età più adattata per u so sviluppu hè presturale è i zitelli più giovani.

È sempre, ghjucà è studiu sò duie attività diversi. Sfortunatamente, a scola ùn assigna micca tantu spaziu à i sviluppi di partiti, at once tipprova impone un avventura à qualunque junior schoolchild in ogni attività da u puntu di vista di un adultu. A scola subitò à quantità u grandu rolu organizzativu di u jocu. Salmu di i ghjoculi à qualchi attività seriu hè assai persa - hè necessariu di cumpagnia di sta vacanze cù e formi transitorzii, preparanu per a lezioni o preparalli travagliu. E a cumpagnia impurtante di u maestru di a scola è i genitori di a casa hè di fà sta tranzitu a so stile.