Cumu rinfurzà u matrimoniu dopu à u nascita di i zitelli

Induvolvi, a nascita di un ziteddu hè una aligria per ogni persona, senza circà u sessu è u statu. Ma puru succede chì per certi populi stu avvenimentu pò esse un scusa chì complica e rilazione di famiglia. Ci hè una parolla chì l'apparizione di u zitellu furtifesce u matrimoniu, è face a coppula più vicinu à l'altri. Ma in rialità, succede chì assai oghje devenu passà prima di l'accordumentu massu è u cumprintimentu mutuale trà i dui adulti. In certi famìglie, l'apparizione di un zitellu pò esse un mutivu per cambià a relazione, micca u megliu. Oghje ghjovani sò, sò assurti in u zitellu, cusì tantu chì tuttu u vostru, cum'è u maritu, stalla paese in esistitu per elli.

Cù l'avventu di u zitellu, a donna hà un pocu tempu catastròficu, ùn hè micca successu à fà nunda, ùn hà micca tempu per dorme, nece a casa, coglie un cena, fate a lavanderia, fate a cura è pensa à u maritu caniatu chì si riteneva da u travagliu tuttu u ghjornu una vita cuntenta per a so famiglia, è dinò a qualcosa attenzioni. Spessu spessu chì i ghjovani parenti fughjenu l'una di l'altri, e senza menu irritatu ca u maritu, pruvatu di allughjassi di a donna irritata, alla dopu è più tardi casa. Cù u nàscita di un zitellu, l'instinctuale maternali hè un manifestu più grande chì manifesta, chì in certi casi, porta à u fattu chì u ghjovanu mamanachinaet vi per ella, è per u so picciottu, uttene à u scurdà solu à u so interessu stessu. Tuttu questu, in u risultatu, pò guidà à u fattu chì a relazione trà a mamma è u zitellu ùn ùn ùn abbandone l'intranzu per a relazione trà u maritu è ​​a mòglia.

Questu ùn significheghja micca chì i dui mutavanu d'amici unu di l'altri, solu tutti sò pronti per cambià u so statutu è per esse un maritu o solu un omu, è diventanu genitori, capiscenu chì in a vita di dui persone ci hè un terzu, unìntinu di più ca solu sentate. Hè vera di valore chì l'apparizione di u terzu, furzendu i dui per cambià qualcosa in i so rilazioni. I so, i cambiamenti sò inevitabbili è per ùn avè micca preghjudiziu a famiglia, ma in contru, rinfurzanu l'unione, avemu bisogna solu esse preparati per elli. Opùbulu cunsiglii chì ponu aiutà à rinfurzà u matrimoniu dopu a nascita di un zitellu.

Ricurdate, affucannu in a rutina hè simplice, ma sughjendu fora hè più difficili. Ùn lasciate micca e cundizzioni cusì vi dumandate a vita è trattà l'altri, ùn avete micca avete adattatu. È ùn anu micca pocu fanàticu per trattà u vostru zitellu, ricurdativi chì hè quellu chì incorpricà tutte e dui feglie, hè quellu chì vi porta più vicinu, è micca vice versa.