Cumu sculacciate una mamma hè bella è faciule: urdinamentu per i zitelli. Chì per dibuce a mamma cum'è un donu à u ghjornu di a mamma, anniversà è cusì cusì

Avete bisognu di una scusa per piace à a to mamma amata cun un bonu disegnu? Eppuru ùn hè micca! E anche più chì a più frequenza è u prugramma è i disegni memorieti da i so mani sò prisentati à e donne annantu à u so anniversariu, u 8 di marzu o u ghjornu di a mamma, pò esse fattu cum'è quellu. Per esempiu, pudete sculaccià un ritrattu di una mamma o a famiglia sana (mamma, papà, figliola, figliolu) cun un lapis è aghjunghje à u frettu, facendu un maravigliu impiezzatu. Un bonu disegnu pò esse solu un donu à a mo mamma, ma una parte di una carta conmemorativa, un panellu o un cartellu. Dà cumu scrive una mamma è ciò chì dà scelta in u so onore è andaraghju più. In questu articulu, pruvuchendu a reciclarle i classi maestri più impurtanti è più interessanti di i studii nantu à un sughjettu particulare per i zitelli di 8-9 anni di età invece cù e fotografia sali.

Classe maestru, cumu scrive mamma bella è faciule per i zitelli 8-9 anni - una lettura di passaghju cù una foto

Probabilmente a questa più difficiu hè cumu scrive una bella è simpla mamma in i zitelli 8-9 anni. À questa età, u talentu artisticu ùn sò micca sviluppatu propiu per ognunu, è per dà ritratti intangibles com'è kindergarten hè digià vargogna. In questu casu, a propiu maestru classi nantu à aduprà una mamma bella è fàcible per i zitelli di 8-9 anni cù i fotografichi di passu venga à u salvata.

I materiali necessarii per aduprà a mamma bella è faciule per i zitelli 8-9 anni

Istruzzioni step-by-step in questu beddu è faciule hè di scrive una mamma per i zitelli 8-9 anni

  1. Sta stampa di a mamma hè assai simplice è pò esse digià primitiva. Ma a tecnica di disegnu aiuta à migliurà e cumpetenze di l'imaghjini di stu pianu è hè eccellenti per u disignu di a cartolina è u cartellu. Cù un lapis simplice à a cima di u fogghiu, circà un semicirculu. U framiu cù i capelli (u capelli si devessenu cum'è a mo mamma), piglia una faccia.

  2. Cumplitenu collu, spalle è braccia. Se u scrittore di cepivi fate di difficultà, pudete sculacciate e mani cruzu nantu à u pettu, cum'è in a foto sottu.

  3. Sceta una cintura è un cinturione. Aggiunce una faldella è un mandibolu.

  4. Ci ponu esse finissenu i peri è sabbiates. Di sicuru, ùn hè micca quantu bisognu di piglià una matri in i so robba di casa, ma hè in sta stampa chì hà vistu amori è cura.

  5. Facemu a culore di stampa cù culori brillanti. Fattu!


Cumu facilità è rindirizzà prestu una mamma, papà, figlia è figliolu - una classica maestria cù photo in e fasi

Per fà a mamma o belli cù una cartulina tematica, hè pussibule è un ritrattu di famiglia. A classe prima maestru, quantu faciule è veloce per piglià una mamma, dad, figliola è figliolu hè adattatu per i studienti di u culleghju è u culleghju. U zitellu puderà utilizà l'elementi cumuni di a tecnulugia da a lezziò per amparà à fà di manera ràpida è fà fatta individuali - mamma, papà, figliola o figliolu.

I materiali necessarii per scambià prestu una mamma, papà, figliolu, figliola

Istruzzioni step-by-step in cumu per fà fà facilità è prestite una famiglia da mamma, dad, figliola, figliolu

  1. Emprinzammu cun una rappresentanza schematice di i siluelli di u babbu è u figliolu, quale ellu cuntene nantu à i so spalle. Facemu i sacchetti di lumicà in u liceu simplice, cum'è in a foto sottu.

  2. Avemu turnatu à u disignu di ditaglii di carichi è di hairstyles.

  3. Succisce e parte di u corpu di u zitellu. À u stessu tempu, un zitellu chì avia attaccatu à e so spalle, in un prughjettu, susciteghja una banda.

  4. Allora turnamini à u disignu di i pedi di u figliolu è di e mani di u papa, chì l'anu detti.

  5. Schematicà e caratteristiche di u zitellu è l'omu.

  6. Facemu tutte e siluettelli cumplessi, ancu elementi di u vistimentu. Eliminate i percattu extra da l'Eraser. À seguitu à a mo patria, scacciò e siluete di a mo mamma è a figliola.

  7. Una donna è una ragazza sopratuttu e mani in u listessu tempu ti vede l'altru. Dunque, elaburà e so capelli è i capelli, pigliemu questu momentu.

  8. Scrivite e funziunalità faciale di mamma è nella.

  9. Dopu avè passatu à u disegnu di a ropa - tutti in u ritimu seranu ripresentati in vestiti trapeziali. A zitella di e so mani gracci un maleta.

  10. Sugiate i guttimi è i scarpi.

  11. Cumpulemu tutti i linii extra cun un gommaru è culore a stampa cù culori brillanti.

Cumu sculacciate una mamma è un zitillù nantu à u ghjornu di a mamma cù un lapis - una classa maestru in i stade cù l'imaghjini

U ghjornu di a mamma ghjè un'offerta scopu di dà un bonu disegnu à a mo mamma. Per esempiu, pudete sculaccià una mamma cù u picculu zitellu in u ghjornu di a mamma cù u lapisinu, cum'è un simbulu d'amare senza cunvalenza. Istruzioni detallati nantu à cumu sculaccià una mamma cù un zitillù cù un lapis u ghjornu di a mamma cù imagini più.

I materiali necessarii per scrive una mamma cun un cane di criatura in u ghjornu di a mamma

Istruzzioni step-passanu cù imaghjini cumu scrive una mamma cun un zitillù in u lápizzu

  1. À a cima di u fogghiu facemu un semicircolu - a basa di a testa. Aghjunghje e ose.

  2. Siddà i capelli.

  3. À u cundinone piglia un altru semicircellu - un corpu.

  4. Imbardamu a traccià caratteristiche di a faccia - occhi, cigliu, u nasu è smiley.

  5. Sottu u collu è e spalle. Allora designate a siluette di u zitellu, chì a mamma hà sempre in i so armati.

  6. Acchianate di mani e palmi.

  7. Allora tieghjanu a cara faccia di u zitellu. Mamma si basa u fondu di u vestitu.

  8. A l'ultima tappa pintamosi e so pezzi.

  9. Ùn ferma solu per pitturaru l'imaghjinariu cù boligrafos o lapis di colore.

Cosa hè bella per gravarà l'anniversariu di a mo mamma di a so figliola in u liceu - una classa maestru passe à passu cù una foto

L'anniversariu di mamma hè una bona raggiuni per a mo figliola per pitture quarchi belli è memorabili cù un colore o pinti. Per esempiu, pudete sculaccià una figura assai feminina è bella da a mamma, adornada cù fiori. L'idea originale chì hè bella per sculaccià una mamma per u anniversariu cù un lapis per a so figliola hè stata attraversata in a classa maestru sottu.

I materiali necessarii per grapì un ghjucatu annantu à a mamma da a so figliola in pencils

Istruzzioni step-by-step per scopre una bella bellezza à a mo mamma in u so anniversariu da a so figliola in u lápiz

  1. In questu classu maestru avemu suggeratu chì prupone un fugliu ritrattu di una donna in fiori. Per questu facemu un sketch di a faccia è di trè ovali sottu, chì diventerà a basa di i fiori.

  2. Sugiate a faccia è fate un sguardu per i capelli.

  3. Aghjunghjenu funziunalità faciale.

  4. Succate i detti è marcate a vostra faccia cù i vostri capelli.

  5. Vai à u disignu di fiori. Scorcheremu un hibiscus - fiori assai belli è femini, ma pudete sculaccià è tutti l'altri. Hibiscus sò ancu boni perchè sò assai simpoli per rintra. Prima, pigliate una peguilla in u mità, è palesa cù petali cù fronti in ondulati.

  6. Dibughjammi u primu fiore più grandi, aghjunghje duie bianchi, chì e tene di quantu sò un è ligne.

  7. Eliminate l'Eraser i pezzi superfluidi, sguassate chjucchi è, se vulete, pittura u studiu finitu.

Chì per sculastichi per a mo mamma ghjè per mè stessu - una sola classa maestru passu à passu cù l'imaghjini

Ùn hè bisognu di stennià per un avvenimentu speciali o di vacanze per piace à a vostra mamma cun un disegnatore memorable. Chì ci vole per piglià per a mo mamma? A maiò spessu, i zitelli tiranu raccaldi, fiori indè, ritratti famigliali. Ma pudete sculaccià a vostra mamma ghjusta cum'è cù i vostri mani è un carino bene, per esempiu, un panda cù un core - una forma di dichjarazione d'amore.

I materiali necessarii per scrive una figura à a mo mamma è cusì cù e mio mani

Una struzzione uriginale nantu à ciò chì dà à a mo mamma solu cù i mo propria mani

  1. Accuminciamu cù i peri di panda - in u fondu di a scheda pigliate dui picculi circles cun un marcatu negru.

  2. Circò e circuncisi chjappà un core, cum'è in a foto vicinu.

  3. Passemu à u caprettu di a panda. In meza di u fogghiu, scrive dui ovali. Dintra tutte di elli dissegni cenchi nichi - l'ochji sò pronte. Per issu chjude un ovalu ovalu, chì diventerà un panu.

  4. Circulate e funziunalità di a faccia in un grande circhiu, aghjunghje l'armati. Dintra tutta aricchia dà un core cori - cusì u patronu diventerà ancu livare è toccu.

  5. Color the picture, cum'è mostra in a carte seguente. Fattu!


Cumu scelta di gràzia à una postal à a mo mamma in u ghjornu di a mamma cù i mo propriu mani - classi maestri cù u video

Qualchese dibughjammi da i maestri classi prima, cumu è ciò chì sculaccià a vostra mamma cù i vostri mani, cumpresu un ritrattu, pudete aduprà à i cartoni di disegnu per u 8 di marzu anniversariu o u ghjornu di a mamma. Ma a versione di a classa maestru uruguaise, quantu bella è rapidamente di sculaccià una carte nantu à a mamma in u ghjornu di a mamma cù i so propria piani per i zitelli, hè adattatu precisamente per questu formate di felicità. Certu, pudete truvà facilmente una cartolina per a vostra mamma cun un lapis senza raghjone, cum'è a diri, cusì cusì.