Turchia - hè una carne savurosa, sana è dietetica

Tutti avemu un gustu differenti di gustatu: qualchissia li piace carne, quellu chì ùn pò micca vive senza pisci, qualchissia prifiritu fruttu è ligumi, è qualchissia - un amatori di documenti.

Eppuru, quellu chì ci hà preferitu, ùn pudemu fà senza u cunsumu di i carne, questu hè a surgente di a vita è a salute di u nostru corpu. Quelli chì face facci à a quistione: quale cose di carne hè tastier è più utili, nantu à ciò chì sceglie cun una ricchezza è variità di scelta?

Una di i migliori di qualità hè u turcu. Turchia hè una carne savurosa, bona dipendente di u dieteticu. In cunfronti di altri tippi di carri di ave, u grassu di pezzu hè riccu in vitamini A, E, hà assai cunsistenti di colesterol. Inoltre, u turcu hè digià digeritu è ​​micca menu digerisciutu, è ponu esse chjamatu u pruduttu di nutrimenti dietetichi. U turcu hè riccu in traccia elementi such as: phosphorus, calcium, iron, sodium, sulphur, potassium, magnesium, iodine, manganese. E questu hè un benefiziu supplementu per u corpu, chì, cù un gallinacciu, riceve micca solu una proteina di qualità, ma dinò un set di vitamini è microcelli necessariu per u funziunamentu standard di tutti i sistemi.

Turchìa hà un gran gustu. I qualità gustativi di a carne di turchinu depende di a presenza di una cantina sufenzu di grassu, carbuidrati è prudutti di prutezzionu di a proteina. Per u gustu, u turcu piglia u so postu trà carne di pollo è carne. Un pezzu hè più diliziu chì un puddaru è hè digià digeritu, cum'è a tela di a vitedda. Ma u cuntenutu di sodium (l'ultimu microelementu eccellilale), u turcu hè assai riccu di carne è carne di maiale. I pruprietà di u sodiu in u corpu umanu sunnu assai impurtanti - ricumineghja u voluminu di plasma in u sangue è assicura u cursu riluttanti di i prucessi metabolichi di u organismu. Cusì, preparendu a carne di turchinu, pudete aduprà menu salinu, è questu hè una grandi vendita per ipertensivi, è ancu per e persone cun corazon e malatie vascular. Per i persone chì soffrenu di sti malatii, u salitu di l'salatura di l'alimentariu pò esporativi à un crescenu di u plasma, chì significa un crescenu di a pressione di u sangue.

Inoltre, u turcu hè riccu in potasio. U cuntenutu di putassiu in u turchinu hè esattamente ciò chì hè necessariu per l'offerta di u trace elementu à u corpu cù l'alimentariu. Per incrementà a ingesta di potasio in u corpu (se esse bellu necessariu), hè pussibule in questu manera: quandu aduprà preparazione di pavone utilizate additivi, cum'è l'albitanu seccu è i pappezziali, questi prudutti di a carne di piquanzi di turchinu è sò una fonte addoppiale di potasio.

U turcu hè carattarizatu da un cuntenutu grassu moderatu da carne, chì cuntribuisci à l'absorzione di calciu chì entra à u corpu da altri alimentari. Per quessa, u turcu hè utilatu per prevene i malatie cum'è l'ostia, l'osteocondruosi, a malatia di l'articuli.

Turchìa hè un tempu è meziornu riccu di furmolu chì a carne di pollo, è 2 volte più di carne. Cusì a carne di turchinu hè cunsigliata per l'usu da e persone chì anu da anèmia.

A carica di Turchia hè unu di i più beneficiusi per u corpu umanu ancu per chì cuntene assai vitamini B chì migliurà a digestioni di l'alimentazione, in particulare in vitamina B12, chì impedisce l'ocurrence di anemia di deficiente di ferru. Una parte di un ghjornu di pavone sustene u bisognu di u vignaghjolu per 60%.

Siccomu sò assai prucessi in u turchinu, ci duna assai più vitalità cà tutti l'altra carne. Avete bisognu di sapè chì u turcu hè nè menu riccu à u fosforu da u pesciu. U turchese cuntene vitamina PP, a mancanza di chì pò esse attivatu l'ocurrenza di e malatie cum'è avitaminosi, cellulite, disordini di u funziunamentu.

Turchia in cunglisazione cù l'alimenti luminiscenti pò rinfurzà ancu u risicu di u cangeru da parechji volte!

Cusì, chì pò esse tastier e più utilice ca una parte di un gallinacciu cù ligumi per u lunch?