Trè mandi cumu fà un omu per sè stessu

Oghje spessu chì, avè scuntentu un omu, avemu principiatu à pensà à ellu, appena appena amparatu cun ellu. Ma cumu per fà questu questu omu? Questa interrogazione interessa parechji femine. Per affirmà per ellu, segui i trè mandamenti: listene, pisci è sustegnu!


Cum'è una donna, un omu li piace l'ochji

Parechje persone pensanu chì l'espressione "adora l'ore" si rifirisci solu à u sessu di u kzhen, ma nunda di u tipu, l'omi sò ancu più disposti à crede à i donne. Sicuru, l'eloggiu di a donna hè ghjustu. Per esempiu, un omu vi rende qualcosa di i so "big" fatti, è voi, appruvendu l'audizione, l'avete infurmatu di cumu hè bellu, o dile: "Ùn hè maravigghatu chì hè tantu intelligente!" Etc. Hè bisognu di glurificà, è sera brillarà cum'è una bombeta. Omi anu accettatu guasi qualchi flattery chi sò quasi vicinu à u so core, perchè sò in ogni locu cercate a cunfermazione di a so autureffenza è forza.

Una donna hà da pudè esse à sente un omu

Da a natura, donne cusì boltushki, chì in a maiò parte di i casi ùn permettenu micca literalmente inserisce una parolla à i so interlucutori. Sempre devi esse ricordati chì un omu volete esce da esse, per esempiu, dicendu una dama di i so vittori, è quarchima chì làcenu about unfair defeats. In particulare in i primi reunioni, per affirmà un omu per ellu stessu, ùn hè micca cunsigliatu per dominaru u dialogu, sia più astuzente - permettenu di parlà, à dumandà questi impurtanti. Isma à a vostra nova amica cun cura, pruvate ancu di l'infernassi in casu ch'ellu deve bisognu, mustrà un grande interessu in a so vita.

U primu, in questu modu un omu in truvate un bellu interlocutore, è questu hè impurtante per fassi per ellu, perchè luntanu ogni donna pò esse famosa per a so capacità di sèntelu. Siconda, sta pulitica pò ghjucà à e vostre mani, postu chì appena più nantu ad ellu, pudete dunque un ritrattu di a so persunità. A principal, ùn abbandate di attentu à questu tempu nantu à varii trifles in u so cunversu è u cumportamentu, perchè e cose chì pò ancu esce assai di e cose.

L'omu hè prupostu di dubbitu tuttu

Hè stata assai tempu da chì un forte sessu hè chjamatu cusì chì i so rapprisentanti sò duverebbene persone. Ùn hè micca sicretu chì un omu ùn vole micca dèbbe per esse per ellu stessu o à l'altri populi, è postu chì questi impegni serii sò imposti nantu à ellu, hà spessu incertezza in tutti i so capacità. Per quessa, parechji rappresentanti masculi sò relativamente strette, per esempiu, trovani difetti inexistenzi, chì seranu "bothering" per questu. Sì una donna voli circà un omu interessanti, a so cumpagnia hè di inspirà a fiducia in ellu.

Qualcunu pò esse capace di assai cosi in i so capacità, ma solu s'ellu si trova una donna chì pò darà un bonu sustegnu à a vita, si ralleghe ancu in i so sughjetti più chjucchi, per ùn avvicina di cernimella in caccia. Un omu ùn hè micca diventatu un "superman" da ellu stessu, hè ciò chì a donna faci. Ancu s'è ùn avete micca un supermanu, è ancu cun un postu di travagliu, sò furtunatu, ma se un omu hà cunfidendu indispittìvi senza espansione, ci anu da espansione per superà gradualmentamente tutti i cimi novi, è a donna hà sapendu chì hè u so meritu. Hè stu tandem chì hè un esempiu per l'imitazioni è ponu satisfacer i demandi di i dui parte.

Per affirmà un omu, a donna deve esse sempre una "scola". Ùn hè pussibile di vede a supremetta di un omu, ancu s'ellu hè prisente in questa manera. Dopu tuttu, un omu sempre vole di pare u più forte - un difendante per a donna è un supportu.