Cumu serà felice è amatu

Per ogni persona, u cuncettu di "felicità" cumpone un settore di certi cundizioni. In regula, a ghjente voleranu amori, ricchezza, salute, furtuna, un travagliu bellu, è ancu in più di tuttu: tuttu. Ma per qualchì ragruvene spessu torna chì, anche mancu tutte e cose, u malenconicu cunsumu ghjornu à ghjornu, nunda pianu piace, senza umore.

Ricurdativi chì quandu era l'ultima volta chì avete cuntentu? Chì sentimenti si sceru? A felicità hè più veloce, micca a presenza di un certu tipu di materiale o prestazioni non materiali, ma a capacità di raligrarà hè l'statu di l'anima. Solu diventene ogni ghjornu, sole o chiuvuta, riceve aligria di ogni ghjornu.

Pruvate d'artificià creà un buen humor, ghjustu e spalle, surrisu . Hè pussìbule, crede à mè, avete bisognu di fà unepochi. Ancu stu tentativu pruvucarà un sonu vulintariu. Pruvate aghjustà stu statu per uns 5 minuti. E dopu avè, accettanu a vostra espressione di cuntintezza spegredda è rende sapè chì ùn hè micca naturali è micca còmico.

Perchè 5 minuti di felicità averebbi datu un tipu di l'exercitu di ghjornu , aumentanu l'ora di "stà in felicità" ogni ghjornu per mezu di minutu. Dopu tuttu, per cambià a vista di u mondu, avete bisognu di qualchì tempu è appaghjatu adattatu. À pocu tempu vi pudete apprezzà u ghjornu, u fattu chì vi vinarà diventerà cum'è di manera normala cum'è manghjà è piacè.

I recipes di a felicità sò pocu, è sò tutti semprici, cum'è l'ingenusi . Sona più freti, ùn pensate micca chì "a risata senza raggiuna hè un signu di stupidu". Hè stata inventata da quelli chì ùn anu micca a vita, chì inviglià una felicità d'altri.

Truvate un hobby , perchè ci hè qualcosa chì avete sempre interessatu, quale chì sapete assai, riunite infurmazione. Questu avete da esse diventatu un interlocutore interessante, furtificatu assai l'autoestimu.

Be generous, dà u vostru calidez è l'amori à e persone, aiutanu à l'altri . Hè statu vechju annunziatu chì una persona viaghja parechje volte più emozioni pusitivi quandu faci una cosa bona per altri pòpuli, è micca per ellu stessu. Cusì u nostru bisognu hè riesciutu per esse necessariu è in u dumanda, fate un qualchissia piacè è capiscenu chì ghjè felicità per portà qualcunu gioia.

Evitei quelli chì sò sempre satisfied with all that happens around , o ancu megliu chjamà sta persona in qualcosa cun voi è divete. Dopu tuttu, assai spessu, a ghjente vede unguastata propriu perchè sentanu propiu inutilità è inutilità. Per ogni persona, puderete sceglienu a chjave chjave è ancu quelli chì avete pensate chì era un avete fighjemu d'esse un interlucutoru assai bonu.

Fate un restu, ùn pruvate di esse un "mutore eternu", in qualchì volta avete bisognu di fà un restu . Aghjunghjite chì i periodi di u restu si rimpiazzate cù più attività attiva, u sustituzione di stati stati hè a megli manera di evità di depressioni è fatica excessiva.

È ricordu sempre nantu à a vostra "carica di felicità". Mantene stu sensu in sè stà più è longu. Ùn hè bisognu di sèntirisi, permettenu andà in viaghju à a vostra vita. Una sobredose di l'aligria ùn fate micca male, pò esse benefiziu solu tù è a ghjente chì vi vena. Per esse felice è amatu hè un artu chì hè datu à ognunu di u nascita, ma in u tempu, femu a maladie di a gioia di u zitellu in u sole di a matina è un paese chì canti nantu à l'arbre. Per quessa, avemu bisognu di amparà torna.

Perchè, per certu, sò familiarizati cù i persone chì radiateghjenu lume, chì sò sempre piacevuli cumunicà, à quale si stende. Allora diventa un di elli, hè quella semplice. E vintendu l'altri, dopu vistu un sonnetu nantu à a vostra parolla è brumosca in i vostri ochji, diceranu dopu: "Furtunatu ... Felice ..."
www.goroskopi.ru