L'acqua di i fiori interni

A frequenza di i culori di l'acquadore hè determinatu da e cundizioni esterni, cum'è a temperatura ambientale, l'umidità di l'aria è di a terra, l'intensità di l'illuminazione, etc., è u statu di a pianta in u stessu. Comu regula, a terra potted hà da esse dinò in un stanu moderatu umanu. Transazzioni sbagliati inacceptable da a mancanza di umidità à a so sopraabundanza. Hè ciò chì hè reguera esse normale è uniforme.

U carattaristicu specificu di e piante domestiichi determinanu a so bisognu di acqua Sti carattaristichi sò: l'estructura di l'urgani, u putere di u sistema radicali, etc. Quessi arbureti à l'aloe, l'agave, etc. I vegetali cun grande fogliu duie volte sò d'esse riabilitatu duie volte per ghjornu. I vegetarii bulbi ùn poni micca tollerà l'humitate eccessivu, questu hè ancu preghjudiziu à elli. Agua, dirigiendo el flujo de agua más cerca de las paredes de la olla, y no a la bulbo. L'altri pianti, per contru, riagiriscenu assai à una mancanza d'umidità, per esempiu, araucaria. Sì e so brani si misi a sbarracci, ùn l'appare micca aiutà.

In generale, se ti tocca nantu à a quistione di a natura di i fiori di l'acqua, questu hè a regula d'oru - hè megliu di acqua più menu, ma più spessu di menu, ma in parechni modu.

Hè assai fatturi chì ci vole à esse cunsideratu per stabilisce l'intensità di u regnu. A qualità di l'acqua, a so temperatura, e viulazione di u regnu di regiu circa l'affettu di a pianta. I viulenti più frequenti, e più seriu i fiori vi pateanu. Particulate sensibile pò imurallu immediatamenti, per esempiu, quandu riei cù acqua fredda. Semu devi esse nutatu chì e marchiti di e pezze internu ùn hè micca sempre dipendente di a mancanza d'acqua. Succede sottu l'accionu di i raggi di u sole, in u primu ghjornu chjucu, chì hè ghjuntu dopu à un tempu nuvole. Prima di peccatu nantu à l'distavanza di l'acquessi, avete bisognu di escludiri altri fattori chì dà una retazione simili.

Chì quellu acqua duverà l'acqua di i fiori interni

A regula da a regola pò

A manera più cumuni, simplice è faciliunale di riversi di pianti esterni hè da una potaglie. Ma qualchi parete d'interni chì cianu bisognu di pisci assai sfarente (per esempiu, cyperu), pudete invece d'arrimagghianu postu una bande d'acqua di l'acqua per ciò chì l'acqua hè nantu à u livellu di u livante. In casu chì a paletta hè larga, l'evaporazione constante di u lente di l'acqua da creà un ambienti più umidi.

Pudete utilizà paleti per litter litterature. Questu hè fatta quandu a pianta è stendu nantu à a paletta cusì constantemente è à u listessu tempu l'aria hè umita. In i paleti di u ghjattu hè una cedera di u quale hè pussibule di cuntà i fiori interni chì e so radichi ùn sò micca in l'acqua.

Diversi modi diventenu a necessità di rego. A maiò spessu, u pianu hè testatu à u toccu (u chianu ùn deve esse in malezza, ùn manca à i dettuli, scoglià). Inoltre, u bisognu di rievamentu hè determinatu da u pesu di u pome cù a fiore, da u sonu chì tocca à i mura di u pezzu (se u sonu hè scuncu, è a pignatta stessu hè pisanti-acqua prima).