Sindrome di morte súbita in i zitelli

Sindrome di morte súbita in i zitelli hè una morti assicurata impussibule di un ziteddu à un annu. À u stessu tempu u zitellu ùn pareva assicurà sana, ùn ùn mancunu l'ansietà. Quandu i duttori facenu spiunazione pianu pathatica, ùn anu micca capacità per stabilisce a causa di a morte.

I medichi ùn sò intrigueddi - perchè u sindromu di morte siveru si trova solu in i zitelli più chjavi di un annu, perchè quelli chì anu passatu per questa marca, sta maladie cù u risultu letale hè micca, per stabilisce a causa di a morte pò esse in ogni casu.

Sfurtunatamente, ùn ci hè micca capace per prevene è prevene u sindromu di morte súbita. Dunque, i genitori, dopu avè lettu a cunclusione di u patologu, ùn li micca cridutu è crede chì in tuttu ciò chì i medichi sò culpè.

Stu terribbili síndromu hè statu investigatu da i figuri medichi scientifichi di u mondu sanu, ma era micca pussibule di stabilisce a causa causannente morte siveru in u zitellu. In ogni casu, parechji fatturae sò suggeriti chì aumentanu u risicu di un fatale fora di u sindromu.

Prima. Hè stata nutata chì l'età averagee di i zitelli chì murenu sobtadamente varieghja trà sei mesi. Tuttavia, ùn ci hè micca datu di e vittimi di u sindromu, quale l'età era di dui mesi (è menu).

U sicondu. A maiò spessu, i picciotti mori da u sindromu di morte súbita.

Terzu. Un rollu impurtante hè ghjucatu da e cundine vividi di u zitellu (campà è servizi comunali). Per esempiu, se u zitellu hà duratu in una stufa stanca, senza ventilazione.


Quarta. A maiò spessu, a morte da questu sindromu hà in u mesi di u vaghjimu è di primavera, quandu l'incidenza di malatia respiratorja aguda tra a pupulazione hè criscente.

Quinta. A maiò spessu, u sindromu hè stata detta da a notte (per esse più esattamente, da i 00:00 à 06:00). U piccu di a mortalità hè di 4 à 6 ochre in a mattina.

U sestu. Se prima in a famiglia ci era un sindromu di morte súbita, ci hè una probabilità di a so manifestazioni secunna in u sicritru figghiu.

U VII. Incredibly, hè di e vacanze è di u findi chì u numuru di morte da u sindrumu aumenta.

VIII. Ùn hè micca pocu cumu per un zitellu à murse in ellu, sughjendu sottu a cura di famiglie o amichi di a famiglia. Hè ciò chì i paisani u figliolu in u cura di i parenti.

U novu. A maiò spessu, una mamma chì u so zitellu avia subitu una morte sivertu avia un gravazione abbastanti severu cù cumpatoghji, o avà principiatu hà avè parechji aborti. Inoltre - se l'intervalu di età ùn sia più d'un annu trà u primu è u sicondu (second terzu, etc.).


U dicèsimu. I so studii anu dimustratu chì in i zitelli chì i genitori hanu abituati (affumicate, addiction à l'alcohol o sustegni psicotròpichi), ci hè spessu un sindrome di morte súbita.

XI. Un grande percentinu di i morti appartene à i zitelli chì ei mariani eranu più à 17 anni in u tempu di u cunsigliu.

U dodicesimu. Seppu duranti a parturione, a mamma hà avutu cunfurzazioni imprevisi, cum'è un rapid delivery, cesarean section, stimulazione cù oxytocin, etc., a probabilidade chì u so zitellu puderanu un sindromu di morte sorta hè più altu chì l'altri omi.

U XIII. A maiò parte di casi di morte súbita in babbitori prematuri o prematuri cun grande pesu sò stati registrati.

Tuttavia, questu ùn vole micca chì i fatturi di supra sò stati in a vita di u zitellu, hà da necessàri mori da u terribbili sindromu. A maiò parte di sti zitelli viranu, cumu dicenu "longu è felice". Ma ci sò parechje fatturi chì cuntribuiscenu à l'emergenza di u sindromu, per esempiu, prublemi di salute congèite o in i genitori chì, sottu circustanzi avversi, pò evoluzione rapidamente in un zitellu.

I medichi identificonu ancu parechji funziona di a cundizione d'infantu chì aumentanu u risicu di u sindimentu di morte di l'imbottitatu:

- u mo culonimo di u zitellu tocca assai oxygen in a camara più cà u culu di l'adultu;

- L'attività rythmica di u cori pò esse disturbatu;

- u zitellu spessu hà dettu per un'antra stonda di respira quandu dorme. Eppuru, è in i zitelli assicurabili, ci sò parechje di ritardo di respirazione, duoppu un paru di sicondi. In casu, se avete chì u respiru di u zitellu si ferma per 20 o sicondu siconda - so qualchì alarme, pò fà à morte. Inoltre, tenete cura chì u zitellu ùn tira micca una manta in u so sonnu nantu à a so testa. E observe a temperatura di a sala - ricordate, i zitelli sò assai pitbuli chì u più fresche di u calore. Ùn scurdate micca chì i zitelli sottu un annu ùn sò micca permessi di dorme nantu à u pillow.

Per modu di mudificà u so figliolu da u sindromu di morte súbita, a so mamma devessu, prima di tuttu, pensate à a manera di stà vicinu, manghja à pocu, ùn hà micca malite. Tutti i fatturi chì ponu cuntribuiscenu à u sviluppu di u sindromu di morte súbita, deve esse subitu immediatamente da a vita di a mamma per sempre, ùn importa ciò chì era dura.

Inoltre, avete deve prestu attenzioni particulari à e cundizzioni in chì u to babbu hè stanu. Hè allora dorme in a so bagnu, micca in u lettu cù i so genitori. Da preferenza, u zitellu dorme cù l'adulti in a stessa sala. Sceglite un colchju, stà in a so versione dura. Cuntenevi chì in u prezzu di u zitellu ùn sò micca stati straneri (jucà, rattles, cuscini). A temperatura in a stanza ùn deve esse micca nantu à a marca di +20 о С.

Pruvate micca di insignà u zitellu per dorme nantu à u so stomacu, è ancu più più chì ùn dorme cun ellu in u listinu stessu. Se un ziddu dorme nantu à a so sporta - hà spertu più spessu in a notte è chianci - quest'ò u risicu per annunzià a respirazione in un carattere parechji volte.

Ùn hè bisognu di visità i lugares in un zitellu chì ùn hè micca sempre un annu. Ùn cuntattate micca u ghjente malaltia, perchè ARI, chì pò piglià un zitellu di un adultu adultu, torna a aumenta u risicu di u sindromu di morte sorta.

Se avete chì u vostru picciutteddu hè assai è spessu regurgitates - assicuratevi di usà verticali dopu à ogni alimentazione, per quessa chì l'aria sana da ellu stessu. Aghjunghjite u lettu da u ghjornu chì u capu di u zitellu ghjacente, à 45 ° .

Sì avete cunnisciutu di tutti i fatturi chì cuntribuiscenu à l'occurrence di u sindromu di morte súbita in un zitellu, pudete prutezà i vostri figliolu da questu locu terribili.