Cumu serve prublemi nantu à una tavula

Ogni donna auturizata rispettu à a sapè à questa domanda. Dopu tuttu, avemu, a bella meia, sò rispunsevuli di a bellezza in questu munnu è deve esse capaci di fà tuttu ciò chì preoccupa a creazione.

Hè per quessa chì l'omi admira: "E appena avianu pacienza abbastanza per tutti sti picculi detallsi? !! "E li dittaggiati sò in fatti alluntanati da petty, sò indicati di u bon tonu. Dopu tuttu, una table cunfurmata crea un sensu di celebrazione, celebrazione. Imposseddu una bedda cunsideratu è bellissima settore, tutti i dispositi sò disposti in l'ordine in u quali anu da esse usatu, è u sirvutu curretta assume a presenza di solu i dispusitivi chì anu aduprà à u mumentu, questu hè fattu per chì a tavola ùn hè micca soprata sopravanta.

U prublema principali di e donne di casa hè l'abbundanza di e regule di serve. Per esempiu, per una festa di cena hè bisognu di un certu nùmeru di strumenti è u so arrangiuttu currettu, chì ùn hè micca bè adattatu se puderà furnisce lunch, lunch o coffee di sera. Dunque, avemu suggeratu chì si cunsularà cun u vostru servitore à a table.

1. Stage preparatoriu

Emprinzammu cu l'arrangementu di sulari, perchè ghjucanu quasi un rol chjave, se, sicuru, ùn avete micca un buffet. A distanza annantu à quellu chì deve esse 50-80 cm, per ùn impedisce visità quandu viaghja è ùn infundate micca malatie.

U toghju hè più appruvatu bagnu, è u culore era monofonu è micca pegadiziu. Per esempiu, biancu, chì dà a vostra festa solemnità, pò ancu l'oliu, u latti o di u borgogna. U mantellu ùn deve micca pende da i canteri di a tassa più di 20-30 cm, mentre ch'ellu deve esse stufa cù cura. In casu ùn avete micca un tavoletta, pudete aduprate pontieri enormi, espunennu i strumenti nantu à elli. Inoltre, in ogni casu, avete bisognu di usu di tissuti o tissuti di carta, chì devenu à mintu à a manca di u pranzu o à u fondu. Fasciculate in ghjustu, pudete doblegà in a forma di cunnettu, fanaticu o tulipanu, chì darà micca standard è solemnità à a vostra festa.

2. Cuberti

Per principià ci hè necessariu di capiscenu i varietà di e pratiche existente. U più prufile per a sopa; grandi, ma superficialmente; servitore; pocu prufunnita - per calda; U più chjucu hè un pezzu.

Emprinzemu per trattà i pranzi. Prima mette un platu di sirviziu, cù l'aspetta chì questu era davanti à ogni clientu. Piglia un pranzu per a sopopia o un pianu pi caldi. Dopu questu, à a manca di u sirviziu, duverete mette u pirozhkovaya, chì hè dumane per pane o pani.

In tuttu a festa, tutti i plaques, solu à i serviziu, cambiassi.

Aghjustu cumplicatu è impurtante hè e regule per u colture. Dicenu chì i furchetta sò deve esse posta à a sinistra di u piattu, è i cullizzioni è i cutidianu sò à u dirittu, cù i sputelli stendu cù a spada à u pianu. In quantu à a pusizione di e spicchie è di furculite, ci deve ghjacari cù un latu cavau à a tavula. Avà si cunsideranu l'ordine in u quali i strumenti sò colpi nantu à i dui servitori di u pianu. A manu dritta, per ordine di distanza da u platu, mettite: un cultillu per un platu cibo, un cultillu per u sicondu platu (se sti supponi); cutidianu di bocelli o pesci; A cucara sopra occupanu a postu più distanti. L'utilisazione principale di sti prudutti sò assai fàciule à amparà. Hè tuttu tutta a so magnitudini. Per esempiu, u più grande cutidianu (furchetta) hè per un pianu caliente.

E furchetta à u latu di u liceu sò in a listessa pusizzioni. A situazione hè sìmuli cumu quandu l'appruvamentu per un pappulatu caldi ghjera vicinu à u platu stessu, a furmazione di u verdu pane, da u pesciu o un snack bar, pò piglià a posizione estremita.

U furchetta cena, cum'è u cuteddu, hè u più grande, hè 4 dipinti, u pesciu hè ancu 4 denti, anchi cume più chjucu, ma u snack bar hè a furchetta più chjuca chì hè solu 3 denti.

Una furchetta di colazione, culloca è di cuteddu sò colpi sottu à u pianu, in questu arrangement chì sò paralleli à u borde di a tavula. Per a cunvenzione è sicondu i regule chì ponenu, fate a furchetta è a cucchiaia cù u manicu à a manca, è u cultellu - a pala à u pianu.

Ma, i regule per i strumenti di u postu pò esse usatu per banquetsi maiò, se tenete una festa in casa, pudete limità à l'apparat imprudenti à upertu durante u main meal.
3 . L'ultima tappa

Tutti i plaji nantu à a tavuletta deve esse situatu à una certa distanza, a quale avemu da parlà cusì. Allora, oppostu à ogni catedra, ci era un pianu. Ùn ci vole micca affissà nantu à a cima di a tavula, u massimu hè di 2 cm da a punta. Intantu i coutiers è i chjusi, a distanza anch'elli allora 0. 5 cm, a listessa distanza duveria esse trà e strumenti. In modu di creà l'armunia, nantu à a tola solemne sparghje tutte e dispusitivi in ​​parallelu à l'altri, hè megliu se fate questu in un angle right relative à u borde di a tavula.

Aduprate a tavula ùn mancanu ancu i datu, cum'è salce è pimentu, si deve esse situatu nantu à tutta a tavula per chì i visitanti ùn anu micca stretchatu o ancu esce per elli.

Per fà sirvizziu a tavola, hè megliu aduprà i piatti da un serviziu, hà da scentificà l'unità di u vostru stile è dà a tola aristocrática.


Cum'è una veranda aposentora, ùn puderebbe pensà micca solu di serve a tavula, ma dinò di u bellu prugettu di i piatti. Oghje sò parechji mètudi è modi per decorari i platti festivi. Ùn vi scurdate micca chì ùn deve micca troppu friddu (ancu s'ellu friddi) è caldu. In quantu à i preparati calde, sò deve esse servuti solu in contene cunceculi.

Allora, a to table hè finita, ma ùn ci hè un detizzioni più pocu. Cumu possu turnà i visitori? Dopu tuttu, attruvaranu situazioni diffirenti e l'invitati ùn pò micca solu esse micca amici, ma ancu ùn sò micca trattati bè cù l'altri. Ci hè una idea di u modu di evitari un stancu spaspritatu. Preparate belli cartoni, chì specificanu u nome di l'ospiti, questu avete aiutu micca solu per evità u malincipente, ma ancu per fà plantene e persone per pudè cumunicà cù l'altri. Cusì, avemu avutu prisentatu even situazioni imprevisti chì spoocu tali celebrazione da u tempu.

A cosa principalu resta, sì, cum'è l'azafata di a sera, duverà stella sorprendente, cusì serve di u tavulu, vai à u serviziu di l'apparizione!