I tarritorii sotturami di a terapia d'antibiotici: benefiziu o dannu

A data, hè impossibili imagine a medicina medica moderna senza antibiotici. I antibiotici sò prescritti per diversi motivi: o u zitellu hà tenutu una frebba in l'uspitalu, o avete cun un fiore cù u farfantarìtu à u duttore, o tùscianu suspicientemente cù ronchinità ... A industria farmacèutica, in turne, ponu incaricata di più e mai più putenziali di fàrici per a cumbattà "maligno" bacteria. Ma chì sò, in fattu, i scoglii sottuisfiani di a terapia d'antibiotici: sò i benefici o dannu in l'apparenza "necessaria è impurtante"? Tuttu chistu hè più detallatu.

Da una sperienza persunale

Succe chì l'antibiotici ùn ponu esse dispensati, per esempiu, per a prevenzione di e cumercii postoperatori o cù prucessi infjammatori purulenti, ma disgrazziamente i medichi moderni spessu aducanu antibiotici di terapia senza ragione apparente, dicemu, "per a sicura". In modu persunale, aghju pacatu ancu cù repetitu, cun una mala guia di medicazione. Quandu sò prescrittu un antibioticu à una temperatura di 37, 4 è suppostite una garganta russa, assai per a surprisa, a temperatura caderu cù l'arrivata habitual di a menstruazione. U duttore ùn anu dumandatu, forsi ùn aghju pigliatu qualcosa di droga hormonal chì pò causà un elevatu di a temperatura. À l'uspitalu, u mo cridu di novi mesi hà avutu antibiotici à una temperatura alta è una garganta russa, ignurando u fattu chì u zitellu hà quattru denti superiore di cutu à u stessu tempu. Durante a gravidanza cù bronchitis, fu prescribed antibiotic with the words: "Vulete una inflamazioni di i pulmoni? !! ". Fortunatamente, ùn aghjunghje micca antibiotici, ma eru curatu da rimedii tradiziunali. Ma u mo figliolu cumpostu u sicilianu, chì restituammo per duie simani dopu l'abbandunà u ospitiu nantu à a nostra.

Prosperità, benefici o Harm

In fattu, per u trattamentu cù antibiotici, ci devi esse una basa chjaru, per esempiu, una situazione chì l'antibiotici ùn ponu esse dispensati. I so vantaghji di l'antibiotici sò solu s'ellu sò prescritti per l'indicazione assolani.

In u trattamentu cù antibiotici, a propia immunità hè suprimita, eccu, l'organu hè diventatu ancu più susceptible à malati infizziosi. Per quessa, dopu un trattamentu speciale hè necessariu terapia di rehabilitazione speciale. Questu, prima di tutti, cammina in l'aria fresca, piglià vitamini (preferenza hè dada à i prudutti naturali), esercizii fisichi, ecc. Oghje una bacteria patogginea, l'antibiotici distrughjenu a microflora benigna di l'organizmu, cuntribuiscenu à u sviluppu di dbabacteriosi. Hè avà nutatu chì a disbiosi pò essa sviluppatu ancu in l'intestinali è in a vagina, cusì spessu in i donne, a candidiasi vaginal sviluppa contru u sughjettu di a terapia d'antibiotici, l'anch'ellu chjappi.

I purciuti di u funziunamentu di i antibervi d'antibiotici sottu sò sottu più profitosu. U usu nurmale raziunale è incorrecte di l'antibiotici porta à u fattu chì u corpu si usa a droga, più precisamente a bacteria mutate è diventa immune à stu tipu di trattamentu. Eccu, i benefiziò di a terapia d'antibiotici sò spessu sottu assai menu di u danu fattu.

Quandu hè l'utilizazione di l'antibijutori inexpedjenti è inutilità?

Hè ricurdatu chì u trattamentu cù antibiotici veni spessu ùn hè micca appruvatu. Quandu ùn avete micca fà drogheru di stu gruppu?

· À ARVI è a grippa, quandu sò e cundizzioni sò causati da i virus, contru chì i antibiotici sò impotente.

· In i prucessi inflamatorii, temperatura elevata - l'antibiotici ùn sò micca anti-inflamatorias è antipiregichi.

· Quandu u tezza, cum'è a causa di a tezza pò esse infizie virali è l'allergii, l'asma bronchial. Conveda chì, cù pneumonia senza antibiotici ùn pò fà.

· In casu di disordini intestinali, deve esse ricordati chì ancu l'avvelenimentu alimentariu pò esse pruvucatu da i virus è di e toxine sò da bacteria patogeni.

Beneficu o perisce da a terapia d'antibiotici? A risposta à sta quistione hè assai chjaru. I antibiotici si deve esse pigliatu solu quandu u beneficu di u so usu serà più altu di u danu causatu da a malatia. Ùn mai avete micca l'autureggiu. L'antibiotici sò deve esse prescrittu solu per un medico sottu indicazioni stritti, è s'ellu ci hè digià in piglià l'antibiotici, da quandu avete aderitu à u schema indirmatu da u duttore. Ùn ci vole micca trattatu indipindente, guidata solu da struzzioni à a droga, perchè questa hè a vostra salute, chì ùn pudete micca cumprà per soldi.