Patrone di jeans da mani propriu

Jeans ani sò spessu cunziddi chì sò trash innecessariu è mandati à un bastanu. Ùn prestu! Pudete sempre tirà fora una cosa. Serà assai più interessante per fà di quessa qualcosa inusual è originale cù i nostri propri mani. Sti pò esse elementi di casa, una motta, un ghjucatu, un saccu per una zitella, una ornamenta o un dete internu. In questu spaziu, l'attrezzi ùn porta micca in u minimu limità l'impulsi creativi di i travagliadori calziunali, è offre à fantasìzza à u più.

Ci vulemu da vecchi jeans: un patronu di un saccu

U tecido Denim hè assai piacevule per u travagliu. Hè densu, solidu, cuts bien è hè facilmente toccu à manu è in una machina di scriviri. Da i vellini jeans, pudete cose una borsa eleganti chì incù cuddà in una impresa di spiaggia o un gruppu sportiu. Per u travagliu avete bisognu à preparà a mità di u pruduttu. Se se decide di creà un grande accesoriu, avete aduprà trousers sanu cù i sacchetti. Puderete puru:
A nota! Per aduttà a borsa, hè cunsigliu per utilizà strisce, applicazioni originale, rini satinichi o spaghetti.
Per truvà un mudellu simplice, un patronu simplice farà. U so contru i traslassi à u paper, dopu chì i frammenti sò redattati nantu à a materia. Hè necessariu piglià in cuntà chì per costi hè necessariu di abbandunà cuncessione.

Allora i dettu di denim sunnu tagghiati in corpu à e cose. Seppuru, i costi di e costi duvenu esse sulitati, affacciate a faccia in faccia. Dopu pudete fà u forcu. Hè ricumandemu per selezziunà una tela di cuttuni per questu. Hè cundùcenu à cose à u linochju à un sacchetto di una forma rectangulari. Questu saccu hè creatu simpliciamente. Nantu à i cosi ponti. U materiale hè straccatu è i dettagli nantu à u pianu preparatu. I contorni di l'accessori futuri vi parevenu un sacchetto cù i lati da quì sottu. Tali fragmenta necessanu 2. Cum'è un regnimentu, u riversu è a parte di fronte di u pruduttu cù manichi saldanu. Dopu averebbe trimendu a parte, avete bisognu di fà un paru di groove. Per cumprà a costura di sacchetti stylish, cum'è in a foto sottu, vi tocca i parmettimi simetrici, prubblicati in reverse annunziate. I dettagli sò stati in manichi. Prima ch'elli si aghjuntanu, i spidi sò trattati cun una costura in l'inziccatu. Hè desirabili adducate u pruduttu finitu. Per fà questu, pudete aduprà:
Attenti! Tutte l'ornamenti sò stucchiti prima di culligamentu i frammenti di i jeans.

Pruvate di cusciottu nantu à un patronu di jeans cù i vostri mani: femu una bracciale

Ùn sò solu una sacchettu, una schernu o un saccu hè faciule faciule da i vie. Pigliate una classa maestrale, pudete fà puru sè stessu cun un giovanu in eleganti. Da i jeans innecesarii, puderete accessori fashion:

A suluzione uriginale serà un bracelita stylish. Per fà crià ghjustu cumu e calzini è calzini. Eghjiefichi complexi per u pruduttu ùn esse micca dumandatu. Per l'articulu, avete bisognu di appruduce u Cola PVA, supergliu, buttiglia plastica, dicurazione, tela culurita, un pezzu di calico latte è un material di denim. A creazione urinata di l'accessori serà a siguenti:
U Passu 1 - Hè necessariu di cutà a media di u buttiglia plastica, mette à i paràmetri di u to pulgari. Allora u pezzu chì hè stata rimbursatu da un supercola. U Passu 2 - A ponta per turnà in una scarpa per via di PVA. Avete bisognu di verificà chì i jeans passanu solu da i contorni di u pezzu plasticu. Tutti i canteri di a pratica sò tutta soccita cun una baize, nantu à quale li tagliati sò fatta per anticipazione per facilità di travagliu.
Attenti! Pudete ancu aduprà micca solu u calico latte, ma ancu qualchì altru materiale densu.
Dopu da u caliconi averebbe cutà una tira non larga grossa, chì deve esse stampata à l'internu di u plastica. U passu 3 - Avemu bisognu à piglià un denim è un colore multicoloured, cù chì a bracera serà aduttata. A decorazione nantu à a piezzu hè stata pronta. Hè cunsigliatu ancu di decore manualmente i spiculi cù fringe. Prima, i flapuli multicaghli pulite sò pegati à a pratiche, è poi - jeans fette. Per aduttisce u cuntratu, voi ancu bisognu di usà denim. Hè necessariu di cutà una stalla fina è risponeraghju cù PVA cola. U fragilamentu hè agitu à l'articuli, postu chì u materiale in contu sdrughjenu in corpu.

Hè tuttu! Elegante bracciale fatta di u vechju vechju hè prestu!

Patroni di vestiti da jeans: sarafani, vestiti, shorts

In l'articuli pudete usà ancu i jeans. Da elli hè ottene u so vistimentu stylish. Inoltre, da questu tela denim, hè pussibule di fà e vistite originale per u zitellu.

S'è cusemu un vestitore sundress o un vestitu per una zitella, hè vale degnu di preparà e mudeli in anticipu. Hè ricumandemu per cumincià cù a furmazione di un pezzu di tissutu. Per quessa, i pantaloni sò cutucati da i pantaloni. Hannu bisognu à esse ripped and smoothed. U restu pò esse bè cum'è shorts paese. A manera più faciule per creà un patronu hè adupratu u vestitu di a zitella à quale u vestitu hè cusitu. Hè ricumandatu per doblegà a meza nantu à a lunghizza, dopu chì i contorni sò trasferiti versu u denim, prontu per u cutà. Ùn vi scurdate micca di e indizienti, allughjenu per 2 cm. U straps per u sarafan sò creati separati. A manera più faciule per risolvi hè rivolti o buttone. Se u pruduttu hè abbandunatu cù vaghjime vechje, sò prontu per aduttisce. Per questu scopu, l'appliqués o rimbrittu brillanti sò adattati.

Foto di e cose da i so mani

Versione di a moquette di vechje jeans.

Bag-bag basatu di jeans innecessarii.

Broche di material denim.

Pulse moda di u tecido denim cù i vostri mani.

Mutandine di jeans vani.