Questu Guest Etiquette Promove Friendly and Business Relationships

Pruvate a dumannarà una quistione per sapè chì pudete esse piacevule in cumunicazione, sese pudete cumportà cù e persone. Pudete osservà a règula di cumpurtamentu in una festa, in un teatru, in a strada, in una festa, in casa? Dopu tuttu, secondu u circhiu di cumunicazione avete bisognu à seguità certu regule. Una persona cugnana hè assai più faciule per fà una carrera, alcanza un successu, pò assucianu perfettamenti in ogni società. Dunque, ùn abbiate micca e lezziò di u bonu tonu, vi permettenu di sentu liberu in ogni situazione. Cum'è l'etichetta invitazione prumove u sviluppu di relazioni amici è di cummercializazioni, vi cuntene d'sta pubblicazione.

Sapete à andà à visita?
Ùn vi maravigghiate da questa pregunta, assai ùn sospettate micca d'vultà à visita, avete bisognu di seguità certu regule. À l'amichi nantu à l'anniversariu di a casale, l'amichi ùn andà micca in l'attire di malu, ma à una tazza di tè à un vicinu, ùn vanu à un vestitu di notte. Pensate d'induve u proverbiu hè vinutu, chì un invitatu micca stimatu hè pitittu d'un tàtiru. Ùn solu solu, da scarrafesi, hè stata inventata. Si pensanu à quessa, un altru proverbiu hè: "guest in casa, maestru di gioia". Ma hè assai impurtante per determinar quale ospitante è chì invitati.

Sì ùn sò micca invitatu, scrivite un mail o invoca. Nun mancu li populi cchiù vicini cumincianu comu neve supra li so capelli, perchè pò esse a visita di un figliolu predilettu è a visita di una figliola adurata viulate i piani impurtanti di i patroni. Certu, i vostri parenti o l'amichi cercati sarà cuntentu di vedà in ogni mumentu, ma puderete solu fà una visita impromptu quandu ùn hè micca manera di avvisari à a vostra arrivu. Per esse i patroni è si sò micca mette in una situazione vvagina, deve ricordà chì una visità senza avvisu hè permissibile in casu d'emergenza o in casu d'emergenza.

S'ellu ùn hè micca chjaru micca familiale o ùn sò micca amici, ùn pò micca fà senza un simpaticu avvistatu. Avete bisognu di una invitazione ufficiale, spicca a natura di l'eventu chì site invitatu. È u tempu di visita.

Ma i casi sò diffirenti, è si avete vintu senza esse invituali, avete bisognu chì i visitori ùn si vanu tardu à a notte o prima di a matina. Ùn sapemu micca ciò chì importa hè struitu per i patroni di a casa. Avemu bisognu à piglià un passaghju in qualcosa nanzu à migdiara, se ùn ci hè micca più affari. È dopu à l'"aligere di l'ora" cù razze rispettabili, cun perdoni, ma micca cù mani vazia. Ùn serà micca bè biscuit fermu innecessariu à a tavola o missa in flora.

In una visita dopu à ottu och'elli hè megliu ùn passà senza una invituazione particulare. Questa eccentricità pò permette ghjovani i imprese, o persone chì guiden un modu di vita bohème. Ma anu pussutu i so reguli, a mancanza di una etichetta, è avemu vulutu esse secular è respetable. Tuttu chistu cunteni circhendu à l'abitudini privati, è à "manifestazioni seculari aperti", anu avutu i so reguli è ùn sò micca interessanti per noi è ùn ne micca necessariu.

Eppo supponi voi senza una invituzione è sfilicci immediatamenti chì anu violatu i piani di i patroni. Ci hè bisognu di ricerche ghjunghje à una scusa è di vaghjimu rapidamenti, mentri ricorda di qualchì impurtante urgenza. Ma hè più faciule è megliu di scoloveri per avè fattu a prublema à e persone è ponu accunsente nantu à un postu diffirenti, è in un tempu più còmicu. Ùn ci vole micca imballatu da l'educazione è di a cordialità di i prupietari di a casa, ùn importa ciò chì duvuleghjani i cortexie. Sè decide di marchjà, lasciate.

Sì vinutu, dopu avè apertu a porta, seguità i reguli. Andà à a porta è dà una curta chjamata. Ùn avete micca pressu u buttone di bellissima, cum'è s'ellu hè un alloghju à u focu nantu à a nave. Se ùn avete micca aprezzatu immediatamente, aghjustate un tempu è chjamate più timidamente. Fà chì ùn ci hè nimu in casa, è forsi i patroni ùn anu micca riguardu à sta voce. E a vostra insistenza, solu diceranu chì ùn site micca educatu. Sì i pruprietarii di a casa, hè abbastanza per fà e duie chjamati, è se vulete aperta, l'hanu bisognu.

Se a porta hè apertu per quarchi chì hè vinutu, ma alcuni di a famiglia, è a persona ùn hè micca in casa, pudete spiegà cumu pudè esse truvatu. Ma ùn hà micca bisogni nantu à u listessu rache è vi turnà à un locu è micca à u tempu, induve ùn cunnosci micca u ùn vulete sapè. Solu solu s'è cuncernanu à a prublema di a vita o a morte, puderete andà à circà sta persona da altre persone. Ma tutti hà un telèfonu, è hè statu inventatu per ellu pudè chjamà una persona.

Ùn pudete micca piglià strangers cun voi s'ellu ùn avete micca accunsenu prublemi in questu. Hè megliu chjamà è pospone a vostra visita chì di guidà un addopperce, è da esse rispunsevule per l'azzioni di sta persona, hè megliu risposta solu per ellu stessu.

Se à u tempu a vostra visita coincide cù a cena o a cena è a hostessa hà educatu per voi à a tavula, hè megliu u ricordu è ricusate, dicendu chì avete manghjatu pocu. Se l'anziani mostra persistenza, mette un dispositivu supplementu, ùn persiste micca. Ùn hè bonu di marchjà immediatu dopu à un manghjà, pò esse chì avete usatu a casa di l'amici cum'è qualcosa di cafe free.

Uni pochi reguli curtimi chì deve esse osservati quand'elle và à visita in un tempu decentu.
- Avete bisognu à visità i zitelli cù i zitelli di l'alte induve sò o felice o induve sò i zitelli. In una visita, hè indecente per camandà cù i cani solu s'ellu sò i stessi cani inveteri, a listessa per voi.

- A visita curta pò esse fatte nantu à i ghjornu di findi dopu à 12 ore è à a sera, ma micca à u mumentu.

- Visiti pè u scopu di presentà acquainties è i visitati di ritornu pò dà conduite à cunuscenza constante. Ma se a rilazione hè una curtitalia formale, a visita ùn devenu più di 15 or 20 minuti.

In casu di manera permanente o permanentemente abbandunà u locu duvere duvete longu, dopu visitate i vostri laguni più vicini, o scrivite una lettera o invente per informà di a vostra partenza. Ci hè una chance chì vene à l'aeroportu o l'estazione di treni. À ritornu, u prucessu inversu hè fattu, sè ùn vulete micca truvatu.

In l'avvenimenti impurtanti è e vacanze di famiglia visitate cù u scopu di felicità. Hè u solitu quì pè darà rigali è fiori.

U sàbbatu è pre-vacanze hè micca indispensèvule per visite, postu chì quelli ghjorni persone si preparanu pè e vacanze è di pulizziari.

A durata di a visita depènni à i sentimenti di u cunsigliu di u visitore, nantu à e circustanza, à u so caratteru. U più tempu u tempu visitale hè di 10 à 15 minuti. Se ci andavanu per visita per un pocu tempu è per qualchì motta, ùn aghju micca ochju u clock, cumu pò offentà l'allughjò. Hè megliu di scusassi è se esse possibbili di spiegà a ragiunità di abbandunà, o à surtite cuminciatu, solu riferite à una materia urgente.

Ma avete statu invitati per visita, annunciau una occasione, è u tempu hè statu stabilitu. E si ùn hè micca ghjustu micca, hè cunsideratu cum'è a cima di i modi malu. E ùn avete micca tempu, micca interessante, ci sò più impurtanti è ùn vogliu micca fà. Hè cusì, ma quantu chì vulete.

Se ùn vulete micca, pudite riferite à a cunnorazione dolorosa chì hà cascatu nantu à tè. Ma prima avete accunsentutu, è ùn sò micca ghjustificatu, hè indecente, cum'è senza boni ragiò à ricusate è ùn viaghjate micca visita.

Solu e circustanza imprevedente è imprevisa pò cancelà a riunione. A persona educata avvicinà u patrone di a casa, cù a so cunfusione di cuncipitalità chjachjata. Qualchidunu crede chì a raghjoni di u rifiutu ùn pò esse spiegatu, ma sapendu l'etichetta dì chì hè bisognu di nomu a ragiuni. O u patrone pudè micca sapè cumu pensate à voi.

Anu vintu à visita à u tempu assignatu, è micca una ore prima di l'u tempu, o 3 ore dopu. Diciunate chì vo avete 10 minuti prima di u tempu indicatu, è questu hè stimulatu, ma un ritornu di 2 minuti hè cunsideratu indecente. Hè interessante chì l'avvenimenti invitati seranu un bonu modu per esse tardi à 15 o 20 minuti. Ma à u tardu di più di a meza ora, ponu acceda micca una stella o una persona impurtante, perchè ùn sò micca tardi, ma posti.

À celebrazione di famiglie, sti règuli ùn sanu micca. Unu di i parenti vi davveru per aiutà à l'anziani in a preparazione di l'alimenta, un omu senza esse scumparsa più tardi, ogni ghjovanu ancu di ellu chì ellu serà tardu. Dopu tuttu, hà ancu un caratteru di caratteristica o un travagliu chistu. Un invitatu hè invitatu speciale à 4 ori nanzu di u calendariu per ch'ellu puderà avè cun un minimu minimu. Ma tuttu questu ùn hà nunda di fà cù l'etiquette, è ùn hè micca un signu di un bon tonu. Dopu tuttu, "ogni casa pussedi i so jucuri", è in ogni famiglia ci hè un modu per celebrà a celebrazione.

Cumu pò cumportanu à a tavula
Ci hè parechje regule chì deve esse osservati à a salottu, assicurati à a tavula:
- avete bisognu à pusà diretta, ùn tocchi in u tavulu cù e to mani, a distanza da a tavula perchè deve esse menu di u pale di a manu,
- dispusitivu pigghianu aquì quelli chì si estense più luntanu da u pianu,
- Se ùn avete micca bisognu di cultillaria è furchetta, ci vole à mette nantu à a riva di u piattu,
- sè vo avete finitu, anu l'apparevuli situati paralelamente à l'altri, s'ellu avete solu una pausa, mette l'instrumentu transversu,
- a manu libera ùn deve micca nantu à a tavula, ma nantu à u ghjinochju,
- Una napulita si deve nantu à i vostri ghjorni, è dopu à appena, ci vole à mette à a manca di u piattu,
- se per qualchissimia ùn pudete manghjà micca quellu platu, avete bisognu chì avete pruvatu stu platu, è ùn pruvate micca di ricusà.
- manghja dunque chì pò esse sustegnu a cunversazione per chì i vostri interlucuturi ùn avete micca deve aspittà d'avè aghjustatu finu à chì inglianu un pezzu.

Ci sò parechji cunsiglii chì saranu utili per ogni persona:
- Anu andà à visita, pruvate à fà esse l'ubligatoriu currisponde à u casu, serà indecente per vindà in modu malviziu, è dimustrà. I posti chì u visitatore si ricorda chì, in relazione à i prupietà, hà u so funziunalità, è ancu di quelli chì vinianu cun ellu.

- Se ci debite d'abbandunà prima, ùn anu micca attentatu l'attinzioni di l'altri populi, spedite solu pè i patroni, è spiecanu a ragiuni di spiccà.

- Se ùn pudete scappà micca di u passivu, avete bisognu à un attore generale per tutti l'altri persone.

- Quandu avete visitatu, ùn perde micca u sensu di u tempu, avete bisognu di vultà prima, quandu sente chì i patroni sò stancati.

- Se u dirittore ochju di u reluutu o cum'è s'ellu si tratta di qualcosa senza fine, ùn importa micca quantu vulete firmà, avete bisognu di lascià prestu più prestu.

- Se avete invitatu à "venite à a sera", pudete micca bisogni à più tardi 22-23 ore. Solu à a vittoria d'annu o à l'anniversaire hè permessa di diventì finu à a matina, ma questu, se l'anziani ùn saranu micca una pisu. Ùn vi scurdate micca chì a accugliente di i visitori per l'albergu hè assai pressu.

- Da a cumpagnia di solitu, l'anziani partianu prima, è dopu avè partevanu, unu ùn deve stà micca longu è ghjovanu.

- Quandu licite farfalla, l'anziani è i clientni avè da ghjunghje l'aghjunte per u so tempu passatu è u piacè chì purtonu. Ogni hoste passa u so maestru à a porta, è a hostesse è l'altre persone sianu in l'abitazione. Quandu i posti partenu, ci deve aperte e so porta, per ùn avè micca impussibile ch'elli vulianu liberà di e quelli chì ci hè pussibule. Se necessariu, u pussibbu stessu aiuta à apre a porta. Se l'invitati sò pocu, i prupietari aiutanu li vestiti. L'ultimu obbligu di u pruprietariu hè di guidà una casa sola donna. In ocasions, u patrone pò dumane un coppiu o un di l'invitati.

Allora u sutilde cunnisciutu cummincianu. In teoria, u mistieru v'invite à i duminii à pagà una visita di ritornu, è, per virtutà di e so capacità, organizanu una accultura reciproca. Ma più spessu si finita in modu diversu. Ma mentre l'interazzione dumandate di visiti ùn anu micca entra in pratica, pudete fà per elli senza elli, perchè a maiò parte di a ghjente ùn hè micca pronta per questu. Sì avete bisognu di i boni ghjovani, è avete dicisu à seguità l'amici, da bisognu à invitarle l'anziani di a casa in quale meetu.

Se vulete aghje u ricchienti per l'accolta, pudete invià à un picnic, una cafe, un concerti, un teatru. Questu hè, se sti pirsuni si sanu piacevuli, pudete truvà un modu per cuntinuà sta cunnuscenza. Cusì, pudete cuntinuà à cumunicà cù queste persone, per stabilisce relazioni d'affari è amici.

Hè facilitu seguitate i regule si avete cù altri, cumu avete vulutu chì l'altri si cumportanu cusì cun voi. Sè vi scurdate questu, fate tuttu ciò chì hè bè. Per esempiu, vo vulete visità durante a malatia, visitate i vostri cumpagni è amichi. Puderanu dolci, frutti, fiori senza un forte oliu. Una persona tactful duverà a participazione massima è a attenzione à u paci, pruvate d'invià a fede in i persone per ellu chì hà dettu a so salute.

A cundizione principale per u bonu tonu hè a ripertazione, curretta, l'abilità di esse muderatu in l'usu di e liquidi è l'alimentariu, a capacità di sustegnu a cunversazione. Ùn avete bisognu di cunniscenze di e sutilità di l'etiquette, ùn faci micca assai sforzu, hè abbastanza cunnosce i regule di decenze, chì sò familiarizati à ogni persona da a zitiddina.

Va a visita, avete bisognu di cunniscite almenu un pocu di sutilità di l'invitature etiquette, per sentenu cunfidenti à una festa è micca di cunfundà a furchetta è u cuteddu.