Cumu sguassà l'acqua di u corpu?

L 'excevate pesu è e inzuccarà ùn hè micca solu pratesa, ma dinò fermu. E se pruvate di sguassà u liquidu, vi scurdate ciò chì passa per voi, ùn ci hè micca un pocu di pisu. Cumu sguassà l'acqua sguardi di u corpu, pruvate trattà cun questu problema.

Cumu sguassà l'acqua sopra?
In casu chì ci hè acqua di sopra in u corpu, per sapè di questu, avemu turnatu à u duttore, perchè ùn ponu assai razze. Oghje nantu à i so edema propria, dicenu chì avete qualcosa di malu cù a vostra salute. Ci hè inghjuluzu per u prublemi di cori, ci hè inghjuluzu per i prublemi di rinuziuni, ma i riti è u cori ùn sò micca sempre sensu. Per fà disperse di l'excedente fluidu, avete bisognu di principià per fà qualcosa. Per esempiu, di riveisce u modu di vita è di dieta, nantu à u sughjettu, questi mutivi chì retardanu l'acqua in u corpu.

Ùn ci n'era pocu acqua in u corpu .
A lot di persone buntanu l'acqua carbonatica, u cafè, u tè, è l'altri bevi all day è à u stessu tempu crede chì cusì omenu a necessità di u corpu di u liquidu per un ghjornu. Ma tuttu questu hè micca cusì. Dopu tuttu, u nostru corpu necessita acqua neia, è micca tutte sse sustituti, chì sò sopravati cù diversi sustanzi è ùn ponu micca eliminà trisini da u vostru corpu.

U vinu diureticu .
Sò cerveza, soda, caffè, tè è altri prudutti alcoolichi. Scurienti literalmente u fluidu beneficiale da u corpu. È tuttu ciò chì si puderà salvà, u corpu cusì l'acqua in forma di edema.

Sal marina .
Questa hè a ragiuni di a retezioni d'acqua in u corpu. Avete manghjatu un aringdu salitu è ​​avete vulutu bevià, tuttu questu perchè u vostru corpu vulete piglià u salu innecessariu. Sì sempri è molti di salitu, u corpu possa l'acqua da chì u sali hè micca preghjudiziu à ellu.

Duvuta nantu à u travagliu constantu nantu à i so maggetti o u travagliu sedentariu, si pò esse tagliatu in u pede.

Ùn hè cusì difficili per sguassà l'excedente fluidu, u principale hè di seguità a regula constantemente, chì si deverà ghjunghje è dopu avete avete un corpu cusì cusì cusì cusì cusì dilicatu.

Dieta di l'acqua.
Avissi bisognu di almenu duie litri e half litri di l'acqua di piacè per ghjornu. Allora u vostru corpu hà da esse cuntzerttu ch'è avè qualchì acqua, è ùn mancanu l'acqua in l'edema. Da u corpu, i slaghi saranu intensivi, è in un ghjornu dopu da a dieta di l'acqua, sincerate una forza di forza è ligerezza in u corpu.

Meno sali .
Sì capite chì voi cunsumeti molti di salini in a vostra dieta, accuminciate ad accumighjà, è fate pocu à pocu, cù menu menu salate, è ùn serà micca difficiule per fà. Dopu tuttu, u salottu maschju u gustu di u pezzu, lu fa diversu è assai intensu. Nzè cun u salinu avete una mistura savurosa è vigorosa, nantu à quale si trova una persona, cum'è una droga. Ancu s'è tù pigliate un pruduttu spulatu o senza gustu, sprinkle cù u sali, pudete manghjarà è divèrtite.

Ci hè una dieta senza salcia, se andate in questu, pudete scopre cunghje di pediziu cilestri senza purgazione, ghjoveni è liscia, è in l'alimentazione ponu truvà parechje gustu.

Stressu fisicu chì accélanu i metabolismu .
Per escludiri l'excevule pisu è l'inziccanza, hè vitale per accilisserà u metabolismu. L'altru u metabolismu in u corpu, u più faciule ch'ò hè di vive, u più veloce di i prucessi passanu. Sè vo site un ufficiu di u funziunale, pudete fà gimnastica in u situ di travagliu.

Eliminate a ciappi di i pedi aiutanu l'esercitu di u famosu scientist Katsudzo Nishi, a so tecnica di curàte hè utilizata da parechji giudei.

Fate nantu à a spalle, stende i vostri brazza è i ghjambi. Senza per dui minuti. Allora accuminciamu a sacudiriti, muviva, in pianu pianu pianu, è più veloce. À u listessu tempu, una vibrazione hè creata chì prumove a circulazione sangue, i vetbi sò perfezonnati, sò stati limpiati di sangue stagnante. Questa facilità si sera intesu immediatamenti.

Sì ùn vi vulete tremu ogni cosa, susciteghji u to pede nantu à u muru, è cusì no gnusà. Se avete avutu à ghjustu cum'è questu, pudete fà l'eserciti facial è un simbolicu simile per i peri.

Questi ghjorni sò designati per sguassà l'excedente fluidu da u corpu. Quelli chì spende inzuccaranu à u corpu, sò cunsigliati per gastà una sola ghjornu di una sughjornu. In principiu, pudete scaricà di qualcosa, ma i sapienti chì sperienze sò cunsigliate per voi di gastà ghjorni di inchieru:

Ghjurnata di carica per u latti .
Cumpressate: fate 2 litri di latti, questa hè a vostra tarifa ogni ghjornu, porta à fure è fate in verdu bè tè, insistemu à 30 minuti è biarà. Un ghjornu di ghjornu hè cumplicatu, avemu amu milkshakes quandu avemu sentitu famu.

Unloade u kefir ghjornu.
Cumparemu un litru di kefiru di 1% di frescu è li biat unu duie ore cun sette picculi.

Unloading day - juice of pumpkin .
Pigliemu u zuccaru di zucchin, mischjà cù a zucca, uva o un altruiu di zucchero, hè u zucchinaghju chì dà un bellu effettu di sguassà l'excarente acqua da u corpu. Dicenu chì, se dilute u zuccu cù l'acqua, serà più faciule per bevi. Trajemu in tuttu u jornu, finu à vo vulete.

Duranti i ghjorni di descarga, ùn manghjarè nunda, ma avemu osservatu a dieta di l'acqua, biatimi l'acqua pura, quantu volenu.

Prugna oatmeal.
Prugna oatmeal, cottu nantu à l'acqua, aiutà aiutu cù inchori, senza l'aghjunzione di zuccheru. Dopu à quessa, l'acqua eccessiva è dumanda fora, hè chjamatu ancu un pisci di bellezza. Per u gustu, pudete aghjunghje frutti o anu sprinkled cun canella, accumene u metabolismu.

Bath with soda and salt.
Questu hè un prucessu rinuvutu è simplice simplice chì sullivanu u corpu di l'acqua di l'acqua, dà rilassazione, ripone u restu. Dui uri prima di sta bacula ùn avemu manciatu o micca bè nunda.

In u bagnu spindimu l'acqua à l'armpiti, a tampiratura ùn ci vole micca più di 38 gradi. Allora pigliemu 200 grammi di soda è ½ kilogrammi di salottu, mettite è si pusà in u bagnu, ùn sò micca in più di deci minuti. In u bagnu vinuemu una tazza di tè innecizzatu, tè verde. Poi dopu à 10 minuti, cullà nantu à u bagnu, impighisce u corpu cù una siccità è ghjittassi sottu varias mantas, è 40 minuti di sudatu. Allora pigliate una duscia. Ricurdativi chì dopu un bagnu per una ora, nunda ùn ponu be drunk and eaten. A matina dopu nantu à e scàgliu sarà un minùsculu medio kilogramu.

Avà hà amparatu cumu si puderà supremu l'acqua di u corpu. Solu ùn pensate micca chì, se limitate l'uceanu di l'acqua, ùn hè micca chì hà inzutu, avete da u risultatu oppostu, ancu u pessimu chjappu. Segui i cunsiglii, è ùn avete micca prublemi cù inchori, è prima di cummattimentu per rinfurzà u fluidu da u corpu, cunsultate u vostru duttore.