Regoli di etiquette durante una conversazione

Hè pussibule l'apprendre à cumu funziunate una conversazione in una sucità civilizzata, avete bisognu di amparà cumu sviluppà certu cumpetu di cumunicazione cù e persone. Ùn pò ogni persona pò guidà una conversazione rilassante è intelligente. In l'arti di a cunveglia, avete bisognu di esercitarà assai, ma micca esse belli, bisognu à esse versatu in u tema generale di a cunvegazione, avete bisognu à adattà à l'interlocutore è dopu longu furmazione pò esse diventate un conversatore interessante è interessante.

Prima di tuttu, in una cunversazione avete da pruvate micca di utilizà l'altu "I", u tonu culturale di cumpurtamentu esie l'evitativu, in una cunversione cù un interlocutore, quelli displegi di ellu o quelli chì causanu l'avutu.

Per mantenisce a conversazione, bisognu di sceglie i temi chì anu da interessu à u vostru interlucutore. Per fà una conversazione in una lingua chì ùn sia cumprinzutu à l'altri populi hè assai incorrect.

Ogni parolla deve esse pronunsiata bellu ceddissima è cun fiducia chì u vostru interlocutore hà l'entendre. Ma à u stessu tempu ùn deve micca parlatu forti, in ogni casu ùn esse in una situazione vvagina. Se un terzu avutu interferiscenu in a vostra cunvenzione, è a vostra chjappura era di una natura intimusa, avete bisognu à esse suffertu è correcte.

In u nisunu casu durante una conversazione ùn pudete amparà chì tù avete abbandunatu tante o chì vulete parlà cù l'altri populi. Inoltre ùn pudete micca affirmate micca in e vostre mani, qualsiasi uggetti chì ponu distraeranu da a conversazione o vede u clockwise allu u tempu.

Chì in cunversazione cù l'astratti ùn senti cusì cunfidendu è à gustu, chì senza prublemi per inizià a cunversione è di liberà per parlà nantu à ogni subject, preparazione speciale hè necessariu. Ci si deve esse in mente chì in ogni sucità civilizata chì deve esse naturali, cunfidenza è calmezza quantunque possibili.

U numaru di prublemi discututi pò esse assai diversi, ma puderete solu di parlà di temi chì sò cunfidendu. Ùn ùn dì micca à i interlucutori di i vostri prublemi, i prublemi, malatie o meditazioni annantu à u clima.

A to conversa cù l'altri era interessante è hà attatu l'attinzioni di l'interlucutore, avete bisognu di un sensu bonu di l'umuri è di l'inginuità grandi.

Cù una persona chì ùn cunnosci micca ben, pudete parlà di u clima, postu chì questu tema hè u più cunflittu e ùn hai micca bisognu di sviluppà un tema per a discussione.

In una entrevista cù un stranieri, hè megliu micca di parlà nantu à tematichi privati ​​o da a vostra vita. Dopu avè parlatu di u clima, pudete aduprà una conversazione nantu à u tema di televisione, sport o ghjurnale infurmazioni. In fine, pudete truvà un tema interessanti per l'interlocutore.

Duranti a riescundenza di i gonedi in casa, inesperatu per tutti quì hè un silenziu scompientu è ùn ci hè nunda chì preoccupa. In un tali momentu incùodorisu per tutti, pudete trattà tutte e tè è torta è a cunvegazione si riparite.

A conduzzione di una discussione hè un grandore artu chì tutti ùn pò micca guidà. Seranu ingressu à a discussione alive, indettendu chì vede u discendenu nantu à i sugetti suggetti chì anu esse u sughjettu di discussione. Per difenda i so pusizioni, hè necessariu di furnisce i so fatti induve chì l'interlocutore ùn cunnosci. Ùn aduprate micca sti termini durante una cunversione cum'è "egoist", "tugodum", "cynical", in ogni casu micca per offend l'interlocutore. In conversazione, avete bisognu di e generalisazioni. Chì a discussione ùn hè micca diventata in una disputa o squabble quandu difendu u vostru puntu di vista, è ùn pruvate micca à offend your interlocutor.

Un omu hà educatu è civilizzatu durante una conversazione ùn devi micca à i paisaghji circondu cù u so travagliu, a famiglia è i zitelli, a vita persunale, i malati, i spirienzi è i usi. Inoltre ùn ùn parlarà micca ciò chì hà fattu in a matina. Una persona cultivata è educata ùn esse mai chisme.

Se vi pruvate di parlà di questu un tema, bisognu à rispunse sensu chì ùn ci micca cuncernanu. Se avete intesu chì sò cuscuzmu à voi, ùn pagà micca l'attinzioni. Piuttostu spessu, pudete discutiri i tematichi nantu à l'apparenza di i pratichi cunnuttatu, ùn sustene micca e cose dichjarazioni, cum'è ùn sò micca bè.

In i picculi imprese, ùn avete bisognu di inizià una conversazione cun quelli chì ùn sò micca intelligibile à i vostri interlucutori, hè assai impolite, è ùn deve micca parlatu cù sapori chì un solu qualcosa pò capisce. Se ci sò più poni di sette persone in a cumpagnia, tenete bisognu di mantene un tema di cunversione generale, micca altre cunvenzioni individuali. Ùn avemu micca parlatu cù altre persone in lingue straniere chì i vostri interlucutori ùn parlanu micca.

Ùn hè sbagliatu per interrompu l'interlucutore durante una conversazione, in particulare se una persona hè anziana. Ùn ùn dì micca un spettaculu, curretta i sbagghi in parolle, finiscinu una frasa per questu.

Ùn hè cunsigliatu di fà cumerzii à l'adulti, solu i ghjovani pò pagà in un amichevule è pro, da a strada.

Ùn dumandate micca a vostra parente cù e so malatie, ancu s'ellu ùn hà avutu chì ùn era micca sensu o pocu tempu o anu avutu prima in l'uspidale. Se l'interlucutore voli, diciarà di a so malatie stessu.

Ùn dumandate micca quelli chì e quantu guadagnanu - hè assai brutta. Ùn hè bè da esse incorreite di dumandà à e donne chjappani o di e zitelli annantu à u so matrimoniu o per quessa ùn anu micca maritari, stomendu di questu è in generale principià una conversazione nantu à questi temi.

Se una persona abbandunera senza spiegazione o refugia in l'impiegatu, ùn dumandate spiegà infurmazioni detallati da ellu. Sì dite à a ragiunità di marchjà, ùn avete bisognu di disuugnà è ùn pruvate micca di cunsigli.

In cumpagnie affascinati tutti l'omi anu da esse cumplimintusu piacè à i donne vicini, ma di fàlulu bè cumu è micca à intrusivamente. Hè necessariu di parlà tranquillamente, cun fiducia è micca forti, ma assai categurichi à u stessu tempu, senza scrive à discussioni. À quellu cumplessu, risponde à una frase curretta.

In una curiosità è anecdote è senza tactlessness vale a rinfurzà tranquillamente, un minutu di silenziu postu dichjarazione facianu bè bè, è dopu à un minutu di minutu qualcunu avissi da esse cumincià una conversazione nantu à un tema diffesu. Se una persone cuntinua a so tactlesse e anecdotes è i chjassi chì ponu conduciere à l'altri populi à a cunfusioni assuluta, un unu di l'interlucutori ùn deve mancavanu.

Ùn cuntate assai anecdotà, mentri ùn ne micca fà a ghjente chì venga à i so sensi. Hè megliu per dilla à anecdotà annantu à un tema, discretu è divertitu. Un omu chì prova di frasi a so spingizione è belli cù stupidu stupidu, in a maiò parte di i casi pruducini una mala imprese à l'altri.

Avete bisognu à pudè micca solu per parlà, ma ancu per sente. Ùn fighjate à l'interlocutore cù "rinunziati" l'occhi, in a quale a vostra miseria è a prublema pò esse riflette. Quandu una persona ci dettu qualcosa, hè ug ago per esse distractatu da altri pirsuni, di fighjate, rummage in un saccu, tuttu u tempu per vede u to watch o distrae a vostra attenzione à vede a TV. Hè necessariu di guardà l'interlocutore cù interesse è di u tempu à u tempu per inserisce rimarche cusì ponu insistendu chì sta cunversazione hè assai interessanti per voi. Se u tema di a cunversazione chì avete digià intesu, in seguitu avà nutatu "Sì, l'aghju intesu è sàcenu cun ellu", perchè micca per fallu u mo interlocutore. Persone educatu è educatu, senza mai duranti una conversazione ùn interrompe l'istoria di una altra persona, ancu s'ellu hà intesu assai oghje.

À nuvole è i carusi chì ghjugna 18 anni, avete da esse "tu". Dà cun una persona familiar chì pudete averà parlà à "tù", solu dopu chì assicuratevi chì u vostru interlucutore interessa micca à questu.

Mimics è gestiti sò ancu assai impurtanti durante a conversazione, cù quale u nostru discurbu diventa più chjaru è sprissivu. I vostri gestiti sò deve esse sprissivi è clarificati, ma u principale ùn hè micca esse di sopra à i vostri gesticulations.