Ughjettu femini di i charmini femminili

Ancu avemu vistu chì i nostri omini fighjanu à a manca di u dirittu è à a direcia, è turnate è retrovisente, è tutta l'attinenza hè diretta à a figura alta è slim di una bella donna. Ma ùn hè micca nantu à l'indirizzi umani nantu à e formi di piacè fimmini, ma à nantu à e donne. Chì ci senti quandu un passaghju longu, biddizza piacevule cù l'ochji grossi passa per voi? Un ghjiru d'inveza, un reprochju di a cuscenza dopu l'idee turbulente, cumu si privava micca di queste piacè, o hè l'admirazione sincere?

À u primu sguardu, i charmini femminili significanu mama, cintura, butt è pierlie, ma questu hè un pocu bellu. Charms femminili anu sempre l'ochji è i pichevuli, labbra, capelli, mani, dete e ungi, in generale, tuttu hè chì una donna hà. L'incantu hè esattamente ciò chì una altra donna assigneghja per ella in una altra donna. Sì, da u principiu, sò i petti chì chjappenu è quelli chì sò sottu. Allora hè accettatu da i nostri omi nantu à a so prima visione basica. Cusì sò.

Allora, quantu e donne, tanti charms, è quelli veddi di e donne nantu à i piacè. Qualchidia cun admirazione visu à u prossimu o cumpagnu è desira in sè stessu forme, ecrughje cun dieti è i spartieri sportivi, è chì qualchissia cun l'odi mira à a stessa zitella è li desideranu terribili tormentoni, è chì qualchissia hà chjosu è hà utile usa per u so propiu propiu. Certi opinioni di e donne nantu à issi diliziu ch'e aghju intesu da i labbra di i mio amichi è amici.

Avè un amicu chì osserva à u mussu elasticu, lupurante è stante è dici: "Avissi divutu salpite si era un omu". No, no, hè hè eterosessuali, amè à l'omi è hà una famiglia, ghjusta questa hè una di e vede assai di a donna nantu à e piacè di una altra donna. Pensu chì solu una donna senza cumpressione è avè una bona figura pò dicenu cusì à una altra donna. Ùn vede micca solu da u puntu di vista masculinu à i charms femminili, ma ancu spressione l'opinione è l'admirazione. Quantu averaghju, nisunu picciotti scantunu discretizzioni è dispiacìanu à e persone superiore per elli, cumparanu l'invevita negra.

Unu di i mei famusi accumincianu a parrari lingua inghjulià quandu vede una ragazza bonita, è solu allura si capisce ch'ellu hè piaceratu o disgustatu. Comu l'artistista polacca Janina Ipokhorskaya hà dettu: "L'aspectu di una donna à l'altru mi ricurdeghja di u cuntrollu di bagagli à i costi". I fidi circà i so cumpagni critichi è meticulosamente, sperienza per truvà qualsiasi mancanza chì cumpensà u so dannu morali, ancu i quelli chì, à u primu passiu, ùn ponu micca bisognu di cumpensu.

E in verità, ci hè assai per admirazione. In modu persunale, aghju sempre venerà, o pensu, "Quantu avete questu ..." quandu mi vede una figura pruduttata è bonita, è ùn importa micca si a figura si trova cù l'aiutu di un cirujano plasticu o da a natura stessa delle. Sì, è avendu ricevutu da a natura di e formule chic, ci vole à mantene-l'oghje, è questu hè bisognu di un vastu gastru di tempu è di soldi.

In i mani hà utile di u so pussessor, qualsiasi parte di u corpu pò diventà tempting è invitati per l'omi, pruvucalla inveci di donne, cù trattamentu propiu è cumerciali. Ùn hè micca in u big chest o in u papa elàsticu. Hè tuttu di a vostra fiducia è a presentazione propria di sè stessu à l'altri. Cumu si sentenu, perchè avete percive a ghjente chì vi vena. Pensate questu!