Cumu crià un criatu decentu è responsive?

Cume spessu, noi, i genitori, ghjallamu entre dui idee! Tradiziunale: "Avemu bisognu di crià i zitelli da a cuna" - è mudernu: "Senza libertà assuluta à una primicida età, u zitellu ùn crede in una persona creativa". Cumu distinguisce l'atmosfera vacante da i bisogni impurtanti? E quandu hè u tempu per a furmazione di mulinu à l'ordine, di a disciplina, è solu per u bellu cumpurtamentu? Cumu crià un zitellu decentu è rispettu, accustome à a disciplina è l'ordine?

Cime, i zitelli bisognu di libertà? Libertà, illimitata, ùn avè mancu un marcu, micca, ùn hè micca necessariu. Ùn ùn furnisce l'oppurtunità di maestru di a cultura è diventà un omu - quellu chì hè cù una lettera maiò. A libertà, chì permette è aiuta à a normi maestri di cumpurtamentu per mezu di e persone, sì, hè necessariu. Ma sò e reguli dispunibuli pè i zitelli? Per u beneficu di u zitellu è i so amori, hè necessariu identifiere i frontiere di ciò chì hè permessa. Aos gradualmente, aqueles comportamentos que son condenados por adultos cercanos se faran inacceptable para o bebé, especialmente se os pais establezan os límites tactil e claramente. Per migliori, un mondu senza cunfini hè un caò, è u caosu hè chjosu, dannu un sensu di periculu. Intèndite di disperse di u sensu ansiosu, u zitellu ùn cume a circà i fruntieri chì l'adulti ùn mancanu micca. In questa ricerca, pari "verificà" i genitori.

In 18 mesi u zitellu hà principiatu à fà freti isteti. Perchè sta succeta? Ci hè parechje motivi di scanzari emuzioni. Per esempiu, a maiò parte di i zitelli ùn pacenanu senza inaczione forse forse è aspittendu - in queste casi, l'histerefriti pò pruvucà a razza più insignante. Inoltre, u cumpurtamentu maleu pò esse pruvucatu da u desideriu di un pocu per attruvarà l'attenzione di l'adulti, una mancanza di capiscenu chì micca chì ogni scopu pò esse cumpletu. Qualchi raggiuna u mutivu, a maiò parte di u zitellu durante l'histerìa ùn hè micca capaci di trattà cun ellu stessu. Assicuratevi chì u to figliolu hè sempre restu bellu è ùn hà micca fami, perchè u cumpurtamentu capricciusu à una età primiata hè spessu pruvucatu da causa fisiològii. In a rutina ghjurnata, deve inclusa i ghjorni movimenti, attivi è attuale, aiuta à "liberà vapore", per fucerà energia. Sensibilizà chì u mulinu inglesa di scandalu, scuprutu ciò chì u zitellu vole è cumu pò esse aiutu, spiega chì ùn hè micca putte di capiscenu una persona grizzu. Pigliate u zitellu à un locu sicuru, cum'è un cunse, assicuratevi chì u babbu raging ùn pò micca fà perchè male. Stay close to the little rebel and let him know that you can play with him only when he calms down. Cumu si tratta di a spluta di u nutrimentu da u zitellu? Perchè sta succeta? I zitelli perceive l'alimentu cum'è altru ghjucatu. Inoltre, li piaci à pruvà cù l'ogetti, verificate u so putere nantu à elli, gestionanu. À a tola deve esse una situazione seria. Dà i porghje chjucchi è ponite l'additivu solu quandu u pianu hè vacanti. Pagaete attente à ciò chì u zitellu hè mostru più interesse è in quale portioni hà bisognu. Sì un migliu cumincià à scatterari l'alimentu, hè un signu chì ellu hè digià chinu.

Cumu cuntrolle l'interessu di u zitellu in i sugetti perikuli? L'anni di età anu un nivulu assai minimu di autore-cuntrollu è una gran curiosità, per quessa hè tantu difficiule per elli à limità u campu di i so interessi à solu elementi sicuri. Calmly piglià in cunsiderà l'attempu di u zitellu per apprezzà più è più spaziu: u più emocitale riceviarà, u più aggradèvule hè diventatu per un ughjettu, chì hà causatu una reazione violenta di un adultu. Hè necessariu no solu per creà e cundizioni per sottu un zitellu pudendu scopre u misteru di u mondu, ma ancu insignà u zitellu chì ci sò cose inseguri. Quandu u zitellu hè attentatu à qualcosa chì ùn deve esse toccu, rissi calma, ma fermu: "Non! Allora ùn pudere! "- è trasladarà dinò di questu locu. Pudete darà a vostra zitellu sperienza d'interazzione cù un oghjettu piogbu in un modu ligu: toccu i piddi di a furchetta à u ditto di u zitellu, dicendu: "Acute. Hè periculosa! "

U figliolu più ghjovanu battenu è morsi u so frateddu maiò. Cumu possu fà stà? Normalmente, i zitelli utilizanu u metudu di agressione, quandu ùn si pò micca sprimà e so emozioni in parolle. Qualchidunu pò esse predisposti à l'aggressione per l'excitabilità aumentata di u sistema nervu. A aggressione riescia à i zitelli è à a critica constante di l'adulti, troppu pruibbilimenti. QUÉ TO DO? A missione di a mamma hè di spiratorià chì per cummatti è muzzicate hè un cuntzepu inaccettabilu cù simuli phrases: "Ùn pudete micca morda!", "Ùn avemu micca a cummà", "Ùn fate micca! Morsi mi daveru "Avemu bisogna à fughjà u zitellu, stendu a manu chì ghjittassi in l'altra persona. Hè impurtante rispundetà: "Averaghju scrittu chì vo site avà arraggiatu, ma ùn puderebbe permessu di fà affaccià l'altru. À u cori di l'agressione si move l'emozioni - còllera, furore. In a cumunicazione cù u zitellu, ùn mette micca una banca nantu à l'emozioni, ùn dicenu: "Dopu frustratu!" - questu hè fora di a forza di u zitellu; in modu claramente è bianu prublemi micca solu l'azzioni aggressiva. Ùn puderebbe batta à u zitellu in risposta, perchè ellu stessu per quandu duvora: "U malu dà impunite à u male". Invece, caressi u "sacrificiu". Hè in questu casu chì u fogghiu realizemu chì u cumpurtamentu furore, è "offended" hè bisognu d'empatia. Dìcimi di manera di risolviri u cunflittu. Hè mpurtanti distinguish u cumpurtamentu aggressivu di i zitelli di i ghjoculi di cunnessu, u spruvagiu nuvellu, in i zitelli è imprenta, è aghjunghje, è patezzate l'altre. Intervene hè solu se unu di i figlioli ponu accade o vede chì unu di i zitelli hè ferita.

Quandu un caprettu hè intruduzitu, scandali o arranle un istericu in un locu pùbblicu, ùn hè micca necessariu:

Dicià u parramentu sacramentali "Sò tutti vidutu!" - a presenza di spettori spessu spessu l'exacerbate un malu cumpurtamentu.

Pudete, è quarchi voti avete bisognu:

Ancu se u zitellu ùn capisce micca e parolle, a vostra espressione facialu vi darà tutte l'infurmazioni. À u stessu tempu per parechji figlioli a parola "impussibile" hè un rag in u toru. Sì, anchi si sò assai picculi, sò crescente a frase "Ci hè micca bisognu, perchè ...". Hè da esse spiegatu - senza notazioni longu (u più ghjovanu u zitellu, e menu parolle) è solu quandu u zitellu calmalcia, chì ùn eranu incredibili cù u cumpurtamentu di u zitellu è cumu si deve cuntene; cercà i vostri metudi di disciplina, piglià in cuntattu l'individualità, sia u vostru è agisce cum'è u rossu di u vostru carusu.