Prima scola di studiu per i zitelli


Mentre chì u zitellu hè sempri pocu chjucu, ùn puderebbe micca travaglià cù un lapis o penne di feltti. Dunque, per u primu cunnuscenza cù u mondu di l'arte, hè megliu utilizà a pintura. U ditta hè a prima e più piacevule per a creatività. Hè difficile sapire à chì piacè di un sughjettu di un annu si sentenu da curà i so dite à un cane di pintura è a vedere cù curiosità quantu chjappà spiegliate di gotei nantu à u paper, battimati in i spaccardi culurati cù una palma, sfacciatu a pintura nantu à a carta. È questu hè micca solu u prima scola di scrittura per i zitelli. U jocu cù culori cuntribuiscenu à u sviluppu di a percepzioni di u culore, i sensorii è fine, hà aiutu à fà un travagli coordinatu da a manu è l'ochji ...

Cù u più prestu u zitellu hà capisci chì i spots brillanti è squiggles chì sò nantu à carta sò i frutti di a so attività, è pruvate d'attu di scopu, è questu hè u principiu di creatività. À i ghjurnati cù culori cuntribuitu à u sviluppu di l'evoluzione di i motri fini, da l'annu à l'annu, hè necessariu d'insignà u zitellu à utilizà à u muvimentu no solu cù i diti, ma ancu cun un sbagliu. Pruvate di sceglie un grossu piace cum'è u massimu. Appena chjude u so penni, permettenu chì u zitellu sia più còmico. È a punta hè cuparta cun un pacifier di gomma, senza chì a ferite cun ferite sharp. Hè piacevule per aghjunghje un raspacciu separatu in ogni vasu cù a pintura. Allora i culori ùn ponenu micca brutta. À u primu, ùn vi darà u zitellu in parechji culori. Quandu avete un pincelu in u pittura - ùn eseguite di chjamà: "hè una pintura roja". Repetite quì un pocu di parechji volte: "Quì hè quellu bello, vanya pinta cù pintura russa" è cusì un pocu dopu, dumandate à l'artistu ghjovembre l'scelta: "Quale chjù u vulete piglià: rossu o giallu?". Un zitellu pò esse offrittu una casata sana à u mumentu, quandu ellu apreva facilmente Ùn deve esse micca smegregate: i zitelli puderà cumprà micca cumercii di salute pustule micca tosca, solu sò stati disignati per a creatività di i zitelli.

Un lapis o un penne di feltru?

Per travaglià trossoti chicchi, u licei di colore è i marcaderi à un zitellu hè più piacevule: per scrive una linea, parechji sforzi sò obligatorii, è i movimenti devanu esse più precisa è precisa. Allora, principia à fighjulà solu quandu u zitellu hè un pocu maestru di stampi è un sbagliu.

Parechji parenti crenze chì u pruduttu cù pieni di feltti ùn hè micca utili di pinturas o sculpule. Questu hè micca veru. A linea di fogliu hè chjara è concisa, vi permette di creà un scribed brillanti è expressive rapidamente è senza gran effort. A più chjesa cumprà spessori di notte toxicu.

Li sculputi di colore è i crayon di cera per i zitelli sò cumu parechje, perchè sò più difficiuli di sculaccià. Ma sò quelli chì aghjunghianu in u sviluppu di questi musculari e ligamenti chì anu involuttu in u prucessu di scrittura è scrittura. Dà i piani un lapis di u culore sia più vicinu à dui anni, quandu i cavalli mutivi prufani sò stati boni formate. Cumprate sculpule cù un capu luminoso è suave. Hè assai utile à insignà u zitellu à scrive cù stampigliule triangulare spéciminé: questu fa possule pussibule formate l'assignatura curretta di a manu, chì serà assai impurtante in u futuru, quandu l'insignava a lettera. Per i crayons u più impurtante hè u luminosu di i culori è di a dulcezza. Pruvate d'elegite crayon di qualità, fatta nantu à basa di cera naturali.

Stage di un longu caminu.

U studiu di u zitellu rifletti u prucessu prufunnu è cumplicatu di sapè à u vostru mondu à voi, diventendu a personalità di u zitellu. Li lati caòti sò turnati in curvaturi undulating, punti è sti sola à dui anni. L'artistu pocu in a testa hè dura di travagliu: ellu stabilisci una cunnessione tra u muvimentu di a manu è i "squiggles" di a carta. I sperimenti diventanu a creatività: a migghiura cumencia à realizà i so opiri. U cat corse, è hè un caru grande.

No moi luntanu, è una scuperta più: ghjudicate chì u circhiu stampatu s'assumiglia una capu! E se ti tira solu i manichi, l'ochji, i peri, dunque un veru picculu omu saldarà. Questu hè cumu si u "cefalopodo", chì diventenu un stadiu assai impurtante in l'autorefazione di i zitelli. Aos gradualmente, a crescendo adquire un capelli, dete e mani, è dopu u troncu parechje: prima solu un bastone, da un pepino. Allora li fimmineddi pò amparanu l'omi è i picciotti li danu l'armi: pistoli, spade e arcu cù frecce.

Ùn dumandate micca à questu stage perchè u babbu s'hè lampatu senza un vientu, è a mo mamma ùn hà micca nisunale. Ricurdativi: u zitellu ùn circate di rifirisce a realità. Hè travagliatu per creà u so mondu stessu, chì sarà più grande è più complexu. Dopu à trè anni, u zitellu sèntinu cum'è un veru magicu. Dopu tuttu, solu da l'onda di a so manu un chjucu à l'album boring inghjuste in un paese maravigliu, chì brilla cù tutti i culori di l'arcittu. Trà a terra è u celu - ligerevulezza aperta, pienu di una varietà di criaturi viventi: l'acelli, a ghjente, i cani eranu è i cani.

In u cuncettu di un picciriddu, a foto ùn hè micca tantu un "cartulamentu" di un sugettu particulari com'è un simbulu, chì u significatu hè assai più largu è più profundo. Hè per quessa chì u zitellu hà in u centru di u disegnu in u parcu u più impurtante per ellu (u so ghjucatu favorit, l'ughjettu di i so teme o ellu stessu). In generale, ciò chì digna d'una attenzioni particulari, scritta più grande, si distingue da culori brillanti. Cusì ùn vi maravigliate micca dettu se u frascati chì i vostri vostri cori sònnii sò più ghjuvuli chì ani è rossi brillanti.

Hè pussibule à amparà à scrive?

Per invadiscia u mundo sottili è cumplicatu organizzatu di u dibellu di i zitelli cù i nostri criteri "adulti" ùn hè micca solu micca necessariu, ma ancu periculoso. Cusì risicate di riscà u prucessu intimu è delicatu di creatività. Pigliu un zitellu ùn deve micca un maestru. Avè bisognu d'un apprendista chì dà una nova foglia di carta, cambia l'acqua, u lapis, stà à sente una storia fascinante, cumplementa a stampa.

Sì l'anzianu si dumanda a modu di scrive un ughjettu particulari, ùn vi mancu furnisce i schemi pronti, ma suggerenu l'imaginate quale hè custituitu, di guardallu. In u risultatu, u sketch, chì ellu hà da fà, hè centesimi di volte più originali ca un mudellu frozent, mortu.

Nun eseguisce micca chì un zitellu sughjettu in cunfurmità cù i canoni di u dissenyu accademicu: ellu rispondeu e leie di a cumpusizioni, a perspettiva, i cumerci di culore.

Fate sorpresa, ma e pagine di culore sò assai dannuzii! I figlioli apprendu tecniche pronta è pruvate ripruduzzione in i so travagli, s'apprimau per colouring out ready-made pictures. Comu u risultatu, i cartellaghji pirdemu immediatamente per a so immedita u individualità. Li libri di scumpete seranu utili di u so figliolu, ma più tardi: in preparazione per l'escola.

Chì pezzi

Quandu u zitellu aprenda u pittura, hè megliu di mette in una sera alta è offerta à apparinate direttamente nantu à a tela di plastica cunnessa. Parechja pare aveghjanu annunziale di ghjucà incù pintures in u bagnu. Tile, bath è l'artistu stessu pò esse lavatu immediatamente.

Piuma di cuscini è crayon sò megliu nantu à nantu à stati grandi di carta scumpravata nantu à u pianu. Cunsigliu còmicu per u prezzu prezzu prezzu. Dopu dui anni, trasfiriu di rolini senza limiti à folli A3, perchè u zitellu hà una idea di a cumpusizioni. Ùn utile per offre un stampariu da u tempu in u tempu è in parechji sfumezi è texturizati, ma ancu a più parte di i figlioli preferenu u biancu biancu cum'è u principale materiali. À un certu uparatu, tutti i figlioli facenu nantu à u wallpaper. Ùn ci hè nudda pugnimentu. Hè megliu per l'epica di u periodu di "pittura roccia" in u muru di i muri in i canzoni di u figliolu di Whatman.