Perchè avete bisognu di capiscenu u vinu

U vinu hè un beviu cù una storia di mila anni chì accumpagna l'umanità per parechji anni. Quandu si usa bè, hè una fonte di divertimentu, inspirazione, medicina. Perchè chì hè necessariu di comprende u vinu? Questa vucazioni veni spessu trova annantu à i nostri tuli cù e vacanze è e date. Per quessa, hè impurtante per fà scelta bona, chì u vinu li piacia à i visitori, è più importantu, era à i vostri piacevuli. Inoltre, per avè infurmazione in questu materiu, pudete parulle à alcunu cumpagnia. Cum'è sapete, a conversazione di a storia di u vinu, u gustu è i preferenzi pò esse cunsiderate inescuvate. Sempre hè bonu per cumprà l'infurmazioni interessanti è utile cù l'altri.

Varietà di vinu

Per capisce a culpa, avete bisognu di sapè cumu cumu è quale hè a diferenza. In sicuru, in u primu locu tuttu dipende nantu à u tipu di uva, da a quale u vinu più tardu serà fattu. I varietà bianchica sò ottigati da varietà ligere. U culore di u bè da pò esse di u verde d'oru à u amaru. Se u vinu hè sustene da parechji anni, u so culore torna l'ambra, è u gustu acquè una forza supplementu. Per a pruduzione di u vinu rosu, i varietà di uva sò stati utilizati. U più vicinu u vinu, u culore torna più oscuru.

Dopu a colti, a raghju sottuponemu un procedimentu speciale à diventà un tavulu, vinu forte, vetroso o aromatizatu.

I vini bianchi sò secci è semidii (semisweet). Se u zùccheru di u ceppu di u quali a foglia hè fatta, fermentata bè, per questu, ùn si ferma, u vinu hè chjamatu seccu. Hè carattarizatu da un gustu acìticu è hè resistente à u almacenamiento. Semi-seca, o semisweet, chjamatu vinu, chì includenu 8% di zuccheru. A causa di u fattu chì u vinu ùn fermenta micca solu, i prucessi bioquimichi cuntenenu sviluppà dinò, ancu dopu l'embuscadore in cuntracugno di vetru. In buttigli, u vinu sughjate à riunione, i vini semi-secchi ùn sò micca assai resistenti à u almacenamiento. Vini bianchi pruducighini un prucessu di fermentazione senza a pelle, hè eliminatu immediatamente dopu l'esprimmi u zucchero. In i vini bianchi durante a fermentazioni, à u cuntrariu, a buccia hè stata abbandunata.

I Vini fortificati sò posti è forti. Tuttu u rispettu di u cuntenutu di l'alcoolite in elli. I vini di postrali ponu avè à u 17% di u alcool in a so cumpusizioni, furtificatu finu à u 20%. Hè aghjuntu à u bè da fracassà u processu di maturazione di u vinu in l'buttiglia. Per quessa, u vinu accera una furtizza supplementu. Tutti e posti è u vinu fortificatu cuntenenu u zuccherinu, finu à u 20% è 13%, rispettivament. Se u cantu di zuccheru s'arrizza à u 30%, u vinu hè chjamatu licore.

Champagne

U vinu spumante più populari, sicuru, hè champagne. A noi a maiò parte di e persone accusamente, chjama u nome di vinu cun blisters. In fattu, a patria di questu beatu hè a pruvincia francesa di Champagne, è solu duvete pruvate champagne vera. I vini scintiti sò chjamati tipi differenti di vermouth, chì insistia à i pianti. U vermouth più famosu hè Martini.

L'infurmazioni da l'etiqueta

Per sapè infurmatu nantu à u vinu, avete bisognu à guardà l'etichetta. Ci hè un annu di vindemii, di zuccaru è di alcoolate. Quandu l'epica di u vinu criu pò esse ordinariu, vendita è colture. I vini ordinali si anziani per annantu à un annu, u vendavalcu anu vichianu per parechji anni, è i vini di cullizzioni anu stati età per parechji anni, è a vendita era coltu in un annu favorevule. Alk abbassi. Indica u cuntenutu di alcochju di u bèdu, è u numaru in seguente cù u sìmbulu% signali l'ammontu di zuccaru. Inoltre, ùn hè micca sferivante per vede chì u vinu biancu hè spessu sirvutu per pieni i piatti, u rossu hè venenu à carne è ghjocu, è a cunciura di dulce. Un bon snack per u vinu hè u furmagliu. U vinu hè un beie assai esigenti. Ùn hè spessu trova in cocktails, ùn hè micca abituale per aghjunghje à u caffè o bè cum'è simultaneamente cù altri tipori d'alcohol.

Alimentarii à a tavula

Per esse cunnisciutu cun sapore è sia capace di cumprà u vinu, avete bisognu à sapè à quale tempura, duverà esse serve à a tavula. U vinu russu hè servitu senza friddu. U biancu è u rosu, prima di serve, pò esse mette durante dui o trè ore in a fria. Senza ùn scurdate micca u vinu dunque assai tempu o a maghja à u locu. Pudete perllà solu u so sapori è u gustu. Hè u solitu à mantene e champagne in un catu specialu cù u ghjacciu, perchè ùn dura più di chilled. A volte un pocu di ghiacciu hè aghjuntu à u vinu. I vini bianchi sò aperte prima di cunsumu, u rosu scumbatutu da parechje d'ora prima di serve à a tavula, per chì "respira" un pocu.

L'arti di beurre

A verità hè di u vinu, è hè impurtante per sapè a vostra dosi. In picculi quantità, u vinu aiuta à una persona si senti megliu, rilassate è esse sociabili. In questu casu, avete bisognu di vìviri sulu un vinu bonu di qualità, per evitari bisogni davanti à a festa.

Parechji paesi sò famusi per i so vignaghjoli. I megliu di vignaghjoli sò a Francia è l'Italia, cù i so tradizioni centu anni è scrupulousness in a fabricazione di u bè. In ogni modu, cumprà u vinu d'elite più caru hè micca natu un garanti, chì u vinu hà da fà. Quì, cum'è in qualchì altru ghjornu gastronicu, avemu bisognu di spirimintassi. Hè bisognu di spirimintà cù i vini, prupone varietà diverse è di diversi fabricatori. In questu modu, pudete stabilisce a culpa di quale paisanu o località specifichi, chì varietà sapore più megliu chì l'altri. Allora pudete assicurà più piacè è benefiziu di u vinu.