Mètichi per a limpeza di l'intestini da i slaghi senza enemas

U gran numaru di diversità diversa, chì hè offruttatu à u nostru organu senza discriminazzioni, hè spessu micca digeritivu da u corpu. A volte ancu e persone o di e zitelli puderanu sente pesadenza in u ventu, malcolazione o ancu dolore. L'usu di laxattivi particulare è a purificazione di l'intestini da enemas ùn sò micca in ogni situazione innamuratu è spedizione. Ma à u stessu tempu l'intestinali pò esse puliti cù mètudi più prudigi, chì participanu l'usu di preparatori vechji, zuccheri è zuccherosi, l'usu di qualsiasi prudutti naturali per esempiu.

Composizione di purificazione

Un rimediu assai effittiva, chì implica a limpieza di l'intestione di frazzii senza enemas, hè a preparazione di una cumpunizioni di purificazione chì cuntene foglie di feno, fichi, alberi d'albitri stati, pasi. I frutti (250 grammi ognunu) è i vaccini ma ùn sò micca sputichi cù l'acqua furiosa (300 grammi), è poi sotta (2 à 3 ore). À a fine di u tempu di infuzione, frutti bagnati, cù i foglie di foglie, deve esse atturciate cù u moltu di carne. A massa massima riflittante hè stata tenuta in a frigorifera. U cursu di trattamentu dura una simana. E duranti u corsi di trattamentu ogni ghjornu (ma micca più tardi cinque o'clock à a sera) avete bisognu di manghjà una cullizzioni sopra di questa mutazione. A misura di purificazione principià per travaglià da 10-12 ore, è tenite cura, in questa ora, avete bisognu à esse in casa.

Zucchini freshly squeezed

Limpi l'intestini senza enemas pò esse zucchioli freschi (o cum'è sò dinò chjamati freschi). U zucchli ricciuti pò esse u pumu, u priscilla o agrumu. Per un ghjornu, hè necessariu di vìviri almenu dui litri di zuccaru freshly squeezed. Hè una bisognu di bè in parechji ricevuli. In più di u zuccaru pò ancu esse cunsumati in acqua minerale acqua non carbonate. Per mantenisce l'intestinu nurmale, hè abbastanza per aduprà a purificazione cù i zucchini freschi esprimuli un ghjornu.

A purità di 3 ghjorni cun u zuccaru hè un mezzu ideali per a purificazione di u corpu di variate toxoxini senza l'aiutu di l'enemas. Tali purzione hà da cumincià cù u vetru di zucchero à l'ove da oghje nantu à a dumanda, dopu à 2 ore avete bisognu avè duie bi vetru di zucchero freshly espritu, è duvete bisognu di vìviri sulu a mità di vetru ogni dui ore. Ma ùn scurdate micca chì l'ultimu vetru di zuccaru freshly espresso deve esse ebbattutu à quattru ochre in a sera. Hè impurtante ancu micca di scurdà chì ùn pò micca mancu ùn manghja micca nutizie per queste trè ghjorni in u prucessu di purificazione di l'intestinali. U terzu ghjornu in l'ora di a matina, avete bisognu di duie vetrichi di succu friscu esprimiu, aspubbili di un altru trentà minuti, l'altri 100 grammi di l'oliu biancu sgagatu o provenzivatu da u girasole, è poi a so bè cù un vetru di u zùccheru di zuccatu finchatu, dilucatu previamente cù l'acqua. Dopu dui o trè ore passanu cù l'urinale, i petri foglie è a sabbia sò liberati, uratu è fosfatatu (liquidu verduziu) pò ancu fughje. Hè bè à piglià un bagni calde in questa ora. Allora serebbe in tutti l'organisimu a improbabilitati facilità, pulisce l'enema senza l'enemea di slagghieri è imbligazioni. Dopu uni pochi sette pudete ripite a purità di l'intestione. Ma doppu di tali garbiti, ùn abbianu micca i piccante, u frittu, u salate, duverà abbandunà almenu qualchì tempu da u cunsumu di u caffè è e bevande alcooliche.

A cleansing with bran

A lavurazione effettue senza un enema di u intestinu pò esse fatta cù l'aiutu di fio. Queste obrubnuzhno pìglianu in l'alimentu per un mesi. Per un ghjornu, avete bisognu di manghjà solu 6 cullenade di salvezza (tri voti dui spese prima di pranziarii). Tende da u acqua carbonate. Stu metudu pò aiutà micca solu per lavà i vostri intestini, ma dinò di reduciri u pesu.

A cleansing with fresh vegetables

Inoltre un maravigghiusu mezzu per a limpieza di l'intestinali sò veli freschi. Un ghjornu avete bisognu à manghjà 2 kilogrami di ligumi. I vegetali pò esse cunsumati freschi per separà, ma u migliori effetti ponu esse cumminati da fà una insalata di cinque sorte di ligumi. Tandu deve cumulate l'insalata cun l'oliu di girasole o u zitellu di limonu (ma u sal ùn sò micca aghjuntu). Ddu beie à l'ghjustu ci hè acqua minerale senza gasu è tè verde senza azucarera.

A cleansing senza enemas hè megliu fattu in u vaghjimu. Tali limpieza di u intestinu pò esse fatta cù l'aiutu di zucchetti: spinach e zucca; carru, cogni; una carizza. In più di zucchni, hè ancu impurtante di cumpàrinu l'alimenti richi in fibre dietetica in a dieta.

Ricordi, uva, fichi, col biancu, parechji frutti secchi, fruttu cun u cornu pò aiutà à migliurà a mottabbilita di u grossu intestinu. Se avete crescitatu a furmazione di u gasu è a distrutta, hè utile per vìviri rizzu spinach. À questu zuccheru, aghjunghje pocu aghjunghje zucchero. È à a fine si sviluppa gradualmentamenti à u zucchina.

Decozione da u fenu

Un breezier chì pò aiutà à limpià senza un enema scuro, l'enema hè una decocucia chì hè fatta da u fenu. Ùn si scurdanu micca chì per i zitelli è pè e persone chì soffrenu per a malatia d'ulcerine peptica, hè assai micca indispensìvule per lavà l'intestinu da stu modu. Per fà u caldo, avete bisognu à cullighjate a patata cun acqua fogera, fassi fassi 5 a 7 minuti è insistite durante 20 minuti. Questu otvarinimat dopu à appena in 2-2.5 horas. U primu ghjornu, hè necessariu di piglià micca più di 1/3 di u vetru per osservà cumu u rispettu di l'organu. In u casu di u dulore severu in l'abdomen è a difestazione múltiple, hè necessariu di riduce a dosa. U cursu di sta pulenda hè di sette ghjorni, ma hè assai impurtante nantu à u 7 ghjornu per piglià 1 tazza di caldu.

Hè purificatu ancu in l'intestinali, ricordate chì l'indebbulimentu è l'atrofia di i musculi di u festu, à un locu di immobilità più grande è più grande, rièssinu à manufattori innecessari in l'intestini, oppressu da i microgeni digestivi. Per pudè à a flora di u intestinu era normale, l'intallazione era naturali, avete bisognu di manciari è farina, manghja più frutti è ligumi, ùn mancanu picchi è nutrittivi, ùn si ponenu laxattivi senza ragiuni speziali.