Cumu sguassate di emozioni negativi: in zerga, resinzione, ghjilosu

Chì a più freti spende a mane un soru, un buen humor, è à spessu a salute? Ritenimentu, còllera, ghjilosu. In generale, qualsiasi emozioni negativi. I medichi longu avè notatu chì perchè più una persona sperienze emozii negativi, perchè a so salute. Di sicuru, ùn sò micca robots. Avemu u drittu per sperienze a scena larga di emozioni. Ma hè impurtante di disperse da questu chjese in u tempu è per ùn tormentà u vostru sistema nervudu durante un longu tempu. Cumu sguassate di l'emozioni negattivi: l'ingerimentu, u resinimentu, i celosi - leghjite in questu articulu.

Chì hè u risultatu di emozioni negattivi constanti?

Forsi l'emozione negativa ùn sò micca cusì terribili? Forsi queste sò i sentimenti naturali chì si inheranu in noi da a natura stessu? E dispiaciri di elli ùn hè micca? Sfortunatamente, l'statìstichi dìcenu u cuntattu. Da l'emozioni negativi, l'ingerimentu, l'invidia, e persone a perdita l'amici più vicini, e famiglie culminate, prublemi à u travagliu. E quantu u malviziu è l'amarezza ferma in l'anima di u resentimentu impastante, anche si a rilazioni hè stata salvata. Certe volte formule pè u pirdunu o accettanu l'excusazione d'una persona, ma u chill nel cori sò sempre. Perchè sta succeta?

U munnu in quale noviamu hè chinu di tentazioni. Forsi u più impurtante di elle hè u desideriu di stabilisce a culpa per i nostri fiaschi, i prublemi materiali è a mancanza d'amore per una altra persona. Avemu bisognu di circà a felicità è a prusperità fora di stessi, aspittàvanu chì ci anu da daveru, fate a famiglia, fate felice. Ma quelli chì pensanu cusì, aghjustanu un ridottu, disappruviu, un sensu di tradimentu, condenazione di l'amici è displeziu cù i so azzioni. E questu hè chì hà esse scurdatu chì pudemu avè veru u mondu per l'ochji di l'amori è di a fiducia, esse magnanimu è noble.

Oghje, unipoziu per un sensu di gelosia o resinzione, pruvucarà un sensu di culpabili in i nostri amori. E tutta perchè incuscitoriu o conscienti prupone per pruteggiri di u dulore è à u listessu tempu ùn sanu micca altri pussibuli. A persona vive è assicura in memoria un episodiu chjago o parolle di u culpritariu. E ùn pò micca esse occudu ancu chì i pinsamenti negligeni cuntribuinu à torna in u passatu, interferiscenu cù i so piani di u futuru, privendu micca di prospetti brillanti, ùn permettenu micca di fà un spaziu per una nova felicità. Una persona ùn capisce chì u resinimentu o i celosi chì hè stata firucia in a so ànima sparghjera emozioni per u circhiu avvintatu - còllera, teme, u dulore. È questu hè u percorsu direttu à unhealth, è à ogni età: una tensione nervosa hè creata, a circulazioni di u sangue è u cambiamentu tonu vascular, u sistema immune hè suppressu.

Ùn àbbia paura di cundennià l'altri

Un altru raggiuni chì qualchì volta facenu difficiuli di perdone un oghjettu hè un scantu. O megliu, u scantu chì, avè avutu perdunatu quellu chì hà praticatu per noi, seremu tufate è l'altri rirenze in noi. Ma avemu bisognu chì u pardonu ùn hè micca scusa per u cumpurtamentu di l'omu. Invece, hè una vuluntà di vede cun compassionu à ciò chì hè accadutu. Dopu tuttu, u più spessu una persona insulte o insulte hè sè stessu. Di sicuru, ùn ti micca meritatu un insulte, è per quessa, ci vole truvà a forza per liberà di e cate di u risentimentu.

Scaricate di emozioni negativi, ingerimentu, resinzione è ghjilosu. Ùn averemu u malu in l'ànima perchè di sti sentenzi, fora di voi, nimu ùn sperene. U pirdunu in l'anima hè cusì cum'è necessariu, cum'è chì succede in a casa, avete bisognu di una pulitica generale. Quandu qualchese micca trasace innevutate hè strufinatu per fà modu per novi, utili utili. In u nostru casu - sentimenti bè è emozioni giovani.

Dicinu di tuttu ciò chì in i carti

Allora avemu a sapè à perdone à l'altri è di noi. Cumu? E pruvate à circà à ciò chì l'accadì à l'altra parte. Chì puderia amparà n stu situatu? Quali opportunità inespettatu, abilità facianu quandu un traiatatu o falla? "Nimu sapi quantu hè bonu, chì hè male", dice saviezza orientali. Allora, forsi, ùn hè micca necessariu, stannu a vita, stati misi in ghjilosu, risentimentu è pretensione?

Furtificate di sentimenti negattivi assai bè aiutà e lettere. A tradizzioni unziunale hè ricumandata da i psiculoghi è si usa assai in pratica. Scrivite una lettere à sè stessu, accuminciannu cu l'affirmazioni di tuttu ciò chì hè accunciatu. Ùn averite micca testa di paroli è sentimenti, ma in nisun casu ùn mannanu micca una lettera è ùn dettiru qualcunu leia. E parò fermamente sutile à l'altri, ancu da a distanza. A vita di fiducia per aiutà in stu bellu travagliu, hà truvatu un modu per trasmette infurmazioni à l'anima di u culpritariu. Scrivite più littri, in chì truvate a forza per accettà u cumportamentu di una altra persona, per accordu cù a vostra còllera è teme. In a seconda, terza lettera, u vostru umore serà più calmatu è più listessu. À qualchì puntu vi truvate chì hè liberu, chì u passatu ùn esce più depresso. Ddu resinimentu, u duluri, i celosi hà passatu. Chì site liberu è apertu à novi oportunità è rilazione.

Be sincere with yourself. Hè facilitu per liberà l'ànima da emozioni negativi, ingerimentu, resinzione, ghjilosu. E cammini. Sò micca stati sorpresa si i pirsuni di u passatu chjamà o scrivinu. Or, à u cuntrariu, di colpu si metteranu finu è longu. A vita hè dà l'uccasione di fà una relazione di nova qualità.