Cumu sguassà u stress durante a sessione?

Per parechji studienti, u piriudu di a sessione è a passazione di l'esame hè stata accumpagnata da u stress è a tense nervosa. Perchè sta succeta? Sì, perchè e sesioni è esame stessu sò a carica più forte di l'organisimu è u sistema nervuali di l'alumna. U tempu prima di a sessione principiu hè un grand pesadore per i studienti negligenti.

A ricerca frenu per a noti cù e lecture principia, difetti è "cuda" popup è tuttu questu hè cunvalidatu littiralmentu parechji ghjorni prima di l'esame. E succede chì u fattu di l'esame hè ricunnisciutu in un ghjornu, o ancu una ora prima ch'ella principia. Ci sò cranchi chì solu per a prima volta vedanu u maestru per a prima volta è acquistà cun ellu per a prima volta, è ghjè veramente sbucciati à l'aspettu di un novu subjecte. Sì, in una situazione tali per guardà a calma hè improbabile di succorsu, deve passate i nervi è i forziali per piglià una stima positiva. Cumu sguassà u stress durante a sessione, cunniscianu quasi tuttu, ma micca tutti segui i regule. Dopu tuttu, questu ùn hè micca un travagliu fàcenu, ma hè abbastanza fattiva. Per fà riprogetti è senza nervi innecessari, passanu l'esame è ùn svilò micca a session, bisognu di cunnosce qualchi regula.

Regula un numeru. Hè necessariu attistà almenu uni pochi volte in una parrazioni per sapè chì u maestru in persona, per sapè u so nome è u patronimicu. È una di e cundizioni principali per u maestru di sapè cumu vede.


Regulinu nummiru dui. In le lecture ùn hè megliu di dorme, ma almenu per esse presente. Se ùn avete micca scrittu, pudete esse almenu à sente. A almenu ricordate qualcosa, è certi dati sò stati pusatu in a testa.


Regula chjaru trè. Sì i lectures sò digià vultendu, vale degnu di scopra da i cumpagni chì u sughjettu duveranu esse entruvatu, piglià lezioni, amparate u nome di u maestru. Dopu, serà prubbabbirmenti bisognu di esse tene pressu à a sessione.


Regula quattru. Durante l'esame, fate cura à u maestru nantu à sè stessu, per entra in a so fiducia, per diventà u vostru propiu. Cumu fà questu? Hè necessariu d'aghjurnà à u so statu di mente, sottu u so umore. Pudete dumannarle à a so famiglia, nantu à i so affari. Sumentu finamente trovi filamenti per quale pudete scaccià, truvà i so interessi. Forsi quellu chì piace interessante per voi, serà più faciule per inizià una conversazione.


La quinta regola. Ùn andate in l'Uffiziu, induve l'ultimu esame duveranu. Hè desirabile à esse in u palcuscenicu di quelli chì vulianu passà l'esame. Perchè Perchè hè assai faciule per passà prima. U maestru ùn era micca stancu, ùn era micca strittu è tuttu hè bonu.


A secunna regula. Hè aiuta per evità u stress di a capacità di traduce una domanda à l'altra direzione. Solu finamente, lenta, senza beni. Preferite à a quistione, a risposta à chì sapete.


Sè decide di insignà.


Sì tutti i stessi, vulia amparà u sughjettu è parlendu cun sapienza, invece megliu sapete qualchi sapori. Hè ricivete accumincià cù a quistione chì hè cunsiderata cum'è a più difficiulmente, svantaghju pocu à i più faciuli. À l'esame stessu, u prel di i maestri ùn anu micca traspiegnu, ùn anu micca esse nervu è ùn temeranu micca. Avete bisognu di calà rapidamente è ricurdate ciò chì sapete. Andate à l'examinatore cun un stanu cunfidendu, ùn vi micca deveru u so timore, ùn devi esse un sonne nantu à a vostra face. Sì vinutu in questu forma, u maestru ùn capisce micca chì ùn site micca pronto è ùn serà u tempu di decisu ciò chì farà appressu. A cosa principal hè di cumprà u tempu, è pudete avvicinà cun quarchi cosa, scurale d'iddi, scacciate qualcosa. Moltu bè, se vene à l'esame l'avete da almenu quarchi cosa di sapè è almenu qualcosa per capiscenu in u sughjettu chì site.

U regule principale, cum'è esse claramente da l'articulu, hè tranquillu è una volta di tranquillità. Allora tuttu fate fine è tutte sanu bè à voi per i qualchì ben grades è u maestru, perchè duvi un studente maravigliu è intelligente. Bona furtuna à voi in una materia cusì diffusa cum'è passendu l'esame è a sessione.