Meda Folkulana: trattamentu cù apicultori

Longa ago, prima di l'avventu di a medicina, a ghjente osserva a natura è l'insecto, sti osservazioni aiutavanu di truvà modi per trattà e malatie. Si n'addunonu chì, si una persona morsi un apicultori, qualchì malatie passa per ellu. Inoltre, i prudutti ottenuti di l'abi, cum'è u melatu è propolis, sò ancu una fonti indispinuta di utilità.

Meditazione tradiziunale: apitherapy.
Tuttu di noi, un modu o un altru, senti o leghje nantu à u trattu cù leeches, chjamatu hirudoterapi. Forsi quarchi anu passatu per queste prucedura. Ma pochi pirsuni canuscenu quantu trattamentu cù l'abi - apiterapia. In generale, ùn ci hè nunda sorprenente, perchè in l'uttesi soviètica, l'apiterapia era accessu à u cima, l'elite chjamata. È finu à questu, questu mitu hè stata successu, grazi a boni risultati.
In ogni casu, certi mèdichi già cun un certu sensu di suspicità appieghjanu à u trattamentu cù l'abi. U stissu scrittu à e persone. A ragiunata, forsi, ghjate in u stereotipu, cum'è s'ellu hè un venomu pruvucarà una allergie, à scapulari anaphilique. Eppuru queste teme sò micca justificati, perchè a riezzione allergica à vena venenu hè in i trè persone di un centu. Ma in u casu di una muzzica di vespola, allergizia parechje volte più freti.
L'allirurgia à a melia ùn hè micca un signu chì, in listessa manera, u corpu riunione à veni venenu. U mutivu di a riflissioni allergii à u meli hè veramente in l'erbe da u quali u nettu hè recullatu, u più tardi utilizatu da l'abi. In altri dritti, a medicina tradiziunale: u trattamentu di acima hè basatu nantu à allergii.
Indications per l'usu.
Malati cardiovascular (infartu acutu, antiestinta, etc.). Per entra in u corpu umanu, u venomu s'arrisce di i capulati di riserva, a circulazione coronaria è l'opara di u miocardiu mellora. In u trattamentu di e malatie di u sistema musculoskeletore, varicesi, obliterating endarteritis, l'effettu di a salute afecta ancu in u sistema cardiovascular in generale. Cusì, a freccia di l'attache angina diminuite, si faciule più faciule per i maladieti di soprappiti i sopra, edema è a mancanza di respirazioni.
In certi casi, "abettanti" pò sustituisce questi operazioni nantu à u sistema cardiovascular, per eliminazione di a vina, di scorri di l'arterie femorale o di corruzione coronaria.
L'altri malatii chì anu venenu hè usatu sò trunculi immune (esclerose múltiple, artritis reumatoide), ateroesclerosi, patologii di rinosi crònii.
Per esse tollerate l'effettu di u velu d'ape, hè cunsigliu per l'usu di u meli.
Meditazione tradiziunale: u trattamentu cù u melatu.
Chì per escollà una qualità, veru meli? Hè megliu, sicuru, per cumprà cum'è apicultori familiari. Ancu, in many cities, i mercati di u melore sò tenuti pericamenti, induve u melellu pò esse pruduciutu. Avete da pruvà, dumandate à u vinditore per ellu. U solu per i butterie especializazioni.
Questa meli hà una funzione distintiva - aroma, chì in u casu di a malviziu malva hè casi nisistu. Una altra manera di determinà s'ellu hè bonu hè di aghjunghje à tè. Se li faldili si parevanu - volenu chì avete acquistatu un bon pruduttu. Dopu tuttu, questu fugliale hè un signu di enzimi cuntenuti in u meli. Sò benifichi per u sistema immune.
Prodotti "Bee".
Inoltre à u melatu, per raghjunamenti, sò numerosi prudutti cun l'aiutu di l'abi.
Prima di tuttu, hè propolis. Hè pussibulatu l'effettu bactericida è ferulante, hè efficace in u trattamentu di e malatie causata da u bacteriu helco bacterium pylori. Stu nomu hè familiar à quelli chì facenu malati gastrointestinali.
À l'agenti chì furtificanu, u polu di fiore è di perg sò usati.
Tintura di cera di abeuti scorch the back and joints.
Per mantene a bellezza femina è a salute, a gelatina reale si usa assai. L'omi sò assuciati cunghjunghje drone.
Ricerdu solu chì u melatu ùn deve esse ingutu cù cullelli, dissolve lentamente.
Sì ùn avete micca sempre allergiatu à u melu, pudete avè bisognu. U fattu hè chì trè zuppi di meli di u ghjornu hè abbastanza per falla per i vitamichete manca. Per un friddu, u melone di lime aiuta assai.
Aquatica propolis tincture hè bona per gargare cù tonsillitis. Hè ancu internu per u trattamentu di gastritis è ulcera stomacu è ulcera duodenali.
U polu di fiori, cullucatu micca più tardi in u vaghjimu è mischju cù u melu, hè stata attu per u trattamentu di u cancer o di rete l'immunità.
Quandu si aghjustatu dopu à u trattamentu o a cirurgia, è ancu di l'anziani, a perga hè indicata.