Cumu puderà affruntà à la lazezza, cumu successu

Cumu si sorprendere, ma u 95% di e persone anu un abitudine di sempre allughjà. Ùn piglià un imbrugliu chì pare avete avicà, o chì ci ponu ghjustassi scundiziu, o quandu pare chì pigliemu un pocu in noi stessu; tuttu questu perchè i nostri intenzioni, i nostri aspirazioni. Per quelli chì vulianu sapè cumu si tratta di piacè, a manera di successu serà interessante stu articulu.

Avemu du tempu d'avè bisognu di sta lezziò: qualunqui procrastination stalla u nostru prezioso ora. I studienti anu dimostratu chì a procrastination in such small things is still flowers. I cosuli grandiosi cumincianu cù cose. Dopu avè fattu, cum'è no nos pare avemu, un sbagliu pocu, pudemu pruvucà serii consegni.

Per esempiu, pagamentu tardu di e vostre pezzi. Per ogni ghjornu riturnatu, una fine hè imposta, è questu hè u soldi chì hà persu. Apospiate u viaghju à u duttore, corrimenu un risicu di salute, ma senza chjamà a nostra mamma, perdemu l'uppurtunità di cumunicà cun ella, anche si ella hè micca ghjovana. I lenti risicani a so salute è a felicità. Ma, si avete prontu à cambià a vostra vita, pudete amparà cumu per liberà a lentizza.

1. CANTU E LUCI DI BEGINNING E THE END

Quandu nantu à l'orizzu, ci hè un travagliu difficiule chì ci vole ch'elle solu per esse risoltu, ancu di quelli chì a donna più forte è più proposa averanu: "Andaraghju and dig mine cesce". Invece di indignant à pocu à a fini, cuncintrà u primu passu. Di sicuru, avete bisognu di tempu per penserà quandu induve. Ma pi penseranu quarchi cosa hè di cumincià quarchi cosa. Per successu in a lotta di la mandibula, piglià pausini, ùn porta micca a depressione. Sperate dumandate sè stessu: "Quandu puderaghju andà?"

U puntu di centru in a furmazione hè chì vi permettenu di evitari u teme di risolve u prublema. E si falla? Chì se mi travagliu ùn piacevi nisun? Quandu qualchissia altru pò fà megliu? Tali dumestri parissiru completamente fora di u locu si tratta à a pulitica di pulita in a casa. Ma tutti vulianu chì qualsiasi travagliu chì facemu hè perfettu. Questu hè dunque questi quì fatti sò. Cumu ùn anu micca autocrítico, tutti avianu u dirittu di sbaglianza. Per fà avè a fini, avete deverà veramente e cose, eccu, vede e vostre capacità sensitivamenti. Sè vo site per andà in una dieta, pensate, ùn hè micca megliu di principià a semaine dopu, quandu e vacanze passanu. In o altre, site nantu à una tavula, hà fattu ogni tipu di cumpagnie, sferisce è eventualmente rinunziò. Eccu unu di i regule fundamentale: dividisce una gran cosa in parechji etaati. E ricordate: in vita ùn ci hè nunda di male, perchè sempre esse agghiunciu.

2. FAN LA RIFT

Pudete almenu cinque minuti per u travagliu difficiule. Sè assulmente insostenibile, distraghjanu in qualcosa. A cosa principal hè di fà cusì constantemente, ma in petite porzioni. Hè ciò chì i psiculoghi trucaricci. Utilizà questu stigiu, ùn puderete micca stancu di travaglià, perchè hè perchè ùn avete micca u tempu. Cumincianu cù e quistione: unni putissi cumincià? Chì pudete fà?

Sì avete bisognu à disassemble ciò chì tocca à a pantera, piglià i primi cinque minuti per pateanu i ghjovani ghjoculi. Pone u timer - puntualmente cinque minuti. Allora distracted da quarchi cosa, dopu un pocu tempu, puliti. È cusì u sole affare se move. Tutti sapemu: a cosa più forza hè di principià! No wonder di dì: l'ochji sò temerati, ma e so mani. U prublema per a maiò parte di noi hè chì ùn sapemu micca cumu fà u primu passu - u più difficili. Se fate u primu spurt, allura hè u risultatu. Puderemu chì u ghjocu hà cuminciatu a mossa.

Inoltre, pudete principià è simu micca firmatu, l'azzioni aghjunghjevanu unu dopu l'altru. Avete pensatu: bonu, postu ch'e aghju principiatu, fateva è questu ... E à longu (pensate), dopu à tutti, cinque minuti hè assai. Pudete dumandate quantu pudete fà durante stu tempu. Assicuratevi nunda ùn hè micca impositu.

3. NON CINCINNATI I PLANENI GRANDIU

Quale hè di noi ùn prumesse micca chì avete da principià cundizzione di a matina? E cumu si finita? Di sicuru, constantemente postponé: "Cumpigliate u luni. No, hè megliu da u marti ... ", ecc. Con questu approcciu, pudete fà cascà à fallimentu. A volte aghjustà l'iniziu di u pianu, aspittendu qualchì momentu favorevule, ma questu hè un cuncepimentu assicuratu. In fatti, avemu solu spalle di tempu.

Per cunvene è un cuntrastu più efficau di la mandibula, pudete creà per sè stessu un sistemu di cumpetenze. Prima, fate una lista di e cose chì vi pudete fà veramente in 24 ore. Invece di "Prisentà i prugrammi per un appartamentu", scrivi: "Truvete recosti, fate elli, mette in un locu prominenti". Invece di "Cumprate un beddu novu in a sala di u so figliolu" - "Chjamate i mobili è dumandate a dispusitiva di cunchju, cercate in Internet". Start small. Per ghjunghje a cima, avete bisognu à superà e spele.

4. CONCENTRATION

Eppo suppostu vulemu cuntrollà u vostru email. Venite à u vostru portali, ma di colpu, avete un'advertise: "L'historii più franchi di l'Aiacciu" o qualcosa cosa, avete da principià immediatamente per distractà, invece chì riciteva vedere i ricetti di l'ànecci cù manzili, è fistinu di cuntrollà u postale. Allora pudere lastu per un bellu pezzu, ogni ghjornu intendate à l'urdinatore per leghje i lettri, ma in fine ùn site micca fà. Chì ghjè sta? Esigenza? E forsi, l'elementare incapacità di organizzà u so tempu?

Oghje, ci sò tanti cosi chì ci distractanu da a causa, da a nostra mira, impediscendu di riesce. A ghjente ùn hè mai statu tantu lento. Parece chì avemu bisognu di colpi di i pillatti, ma no, sò micca stati distrettu, dopu à quandu, quandu ùn sò micca più piazze neve, dicemu à lavà più chjucu. Se vi distracté da pubblicita, fate un solu puzzicheghju in u vostru urdinatore. Sì a vostra attenzioni hè attraversata da a TV, pigliate è turnate off.

5. Piacè in u primu locu

A lentizza pò cumportà à u fattu chì a vita passà in casu nicu, è ùn avete micca u tempu di goditarà. I studii anu dimostratu chì e persone chì ghjocanu sport spessu passanu à tempu cù l'amichi, facenu e so cumpitenza per megliu da quelli chì si sò in casa a maiò parte di u tempu, facentanu chjucchi. In a vita di l'ultime, ùn hè nunda. Ciànanu in elli è da u stessu tormentu. Hè ciò chì parechji di elli dìssenu: "Aghju rari arreta à avè un bon restu. Quarchi pari chì mi sò impieguate tuttu u ghjornu è com'è cunsultatu sò sensu fatica crònica. Ma quannu vi vogghiu distracté da preoccupaciones, da quessa sempre ùn sia micca sorte da ellu.

I psicologi cunsigliate di ripusà u primu locu, micca travagliu. Eppuru, perchè era un modu di ricumpensa per i travagli. Let the hike in a bar cù l'amichi sò u vostru donu. Fighjendu a prublema futura, ùn si caghjà micca micca a vita, ricurdate chì à a fine di ogni tunelu ci hè lume, fate un festi più freti. Quandu puderebbe piglià un affari, avete da vulete finisce u più prestu si sapevanu chì vi prupunendu.

6. GET YOUR FEAR

A nostra lentitudità nutricie nantu à u scantu di ùn esse inseribuli in l'ochji di l'altri. Avemu a paura chì qualchissia sottestessi a nostra persunità. Un tali timore pò sempre per davverà un fortimentu psicologicu impedente, è ùn mai ùn vi puderete amparà. Se sente chì hè in teme, dumandate a vostra manera a pregunta: chì hè a peor cosa chì mi succede? Poi pense in tutti i cunsechi possittanti è cumu vi cuntrarà in e diverse situazioni di crisa. Sera surprised about how often people exaggerate i so prublemi.

Eppo suppostu vi sò instructed per fà una piccula rapprisintazioni nantu à a cumpagnia di quella travaglia. Eppo supponi chì hà fallutu, pudete fallutu u prugettu. Ciò chì hè successu? U vostru capu hè furious è ùn avete mai avvirtutu. Allora ... E cumu avete fattu? Ié, just continue to live, laugh, joy and engage in activities daily Fate l'onesta cù sè stessu, à a fine intende: capisce ciò chì passa (hè stata chjucata, i pasticci chì avete fattu anniversà di u to figliolu ùn sò micca comestà ... Ùn avemu micca tempu di perdiri l'extra 5 chilò prima à a casta di a figlia ...), a vostra vita nantu à questu hè micca finisci. Tutti i failures passanu, è in u futuru ririghjanu di voi stessu, ricurdendu quelli chjuchefi. Ùn àbbia paura di cummattiri cu la mandibula, per avè un successu. Avete da esse ghjustu annantu à questu, pudete esse successu.