Malati di l'ochji in i zitelli

Sfortunatamente, i malatii oculardi sò abbastanza cumuni ancu in zitelli (cù età, a probabilità di prublemi cù visione unica aumenta). Quandu vale a pena per sona una alarma? Quandu deve visu d'ophtalmologu? Cosa hè megliu per un zitellu: copre o lente? Hè pussibule avè prublemi di prublemi cù vista?

Avemu risponde à sti e àutri duminii ... U diagnosticu di "nimicu" più frequenti sò vicinanzii (u zitellu ùn ponu vede l'oggetti chì sò luntanu), a farsightedness (u zitellu ùn distinga pocu carte è signalli vicinu), l'astigmatismu (un difettu associatu cù a forma di lente o córnea, à quale hà abbandunatu l'abilità di avè modu chjucu percive l'oggetti) è l'ambliopica (l'ughjettu "oghjettu pienu" - a riduzione in visione si produzzu senza u mutivu). Hè pocu menu cumuni sò strabismu è nistagmus (sputiche di l'ochju). Malatii di l'occhi in i zitelli - u sughjettu di pubblicazione.

Cause per un preoccuppa

In un scrutine programma per l'ophtalmologu ùn deve esse almenu una volta un annu. Tuttavia, ci sò sintomi chì, quandu si truvavanu, i genitori devenu scrive in una cita d'urigine cun mèdulu. Allora, u to babbu hà bisognu di passà un esse seriu sè se:

Sènghjenu questu o questu diagnosi, ùn dispira micca. A medicina moderna cuntribuisci assai tecniche non-quirúrgichi chì a visione corretta. A principal identificazione puntuale di u prublema

Vetri o lenti?

Stu prublema Prublemu di Hamlet hè megliu risulatu cun un ophtalmologu (quelchi prublemi sò megliu risposte da vetru, altri - lenti). Se u duttore darà libertà di scelta è nisuna contraindicazione per portà lenti di u so zitellu (per esempiu, una tendenza à l'allergii), invece chì tutti i funderii è i minusni deve esse pigliatu. Tradizziunamenti, i genitori di i zitelli chjappu tendenu à i punti. Eppuru, sò più faciuli è più persunale per assiste. In ogni casu, tutte e cose cun fate regulare in l'ottica (i zitelli ùn sò micca troppu cura) è a gastruite vicinu. Inoltre, parechji zitelli (in particular nichi) sò cumplessi per i so vetru. Inoltre, e svantavvi evitati di i punti includenu u so periculu traumàticu.

Eccezziunale tipiche

Quandu a mamma hà un picciottu, hà dettu cunfermazione cù l'attitudini brillanti è belle di u panicu. In fatti, u sviluppu di a visione di u zitellu vene in i primi quattru simani di gravidenza. In ogni modu, in u corpu di a mamma, a lume ùn pende micca, è u zitellu ùn pò micca vedutu nunda. Però, u piacè esteticu di a mamma hè assai utile per migliori. I babelli finu à un annu ùn ponu micca purtatu vetru o lenti. Cù infurmazioni existenti pè i zitelli di 6 mesi, pudete serve di lente. Ma cun l'occhi anu avutu esse (per quelli migghiuri, puderanu esse periculosi). In ogni casu, i lenti anu ancu i so disvantages. Malgradu u fattu chì ùn sò micca spongiate è ùn mette micca pressioni in u orecchie è u nasu, lenti di contactu pò causà ansietà è moltu. U zitellu avete bisognu di l'aiutu, è i zitelli più anziani pò pèrdite u cuntinuu o pozzu sfacciatoghji in l'ochji (i lenti di un ghjornu farà a vita più faciule per elli). Inoltre, in più di lenti in casa, vi tenite sempre bracciale (postu chì puderete perderà lenti, ma deve sempre vede bè).

Precautions

Comu sapete, i prublemi sò più faciuli di prevene chì solu per risolvi. Una prumuzione di a visione bè hè un locu ben organizzatu per i ghjoculi è l'attività di u zitellu. L'angolo induve u zitellu ghjucatu deve esse bè luminatu. Hè megliu mette un scrivanu vicinu à a finestra chì a luz caduta à a manca, è a lampara hè stata annunziata à i notebooks è à l'album. Avete capitu chì u zitellu ùn si trattassi micca troppu più nantu à u libru. Nanzu, i culpriti principali di visione povira in i zitelli in i preedizoni è in i tarritorii particularamenti di i scoli sò i libri, ma avà u palme di u duminiu hè spartutu da a TV è l'informatica. Ùn permettenu micca u zitellu per vede caricature di più di 20 minuti di ghjornu è si sente à l'urdinatore per più di 15 minuti di ghjornu. Una excelente prevenzione di visione povira hè un ginnastica especial. Chì u zitellu scautu l'ùacchi cù e so mani è quì, in u bughju completo, ellu torni i pupi (5 volte à l'upertu, 5 volte à u dirittu). I repetiti eseriti sò 2-3 volte di ghjornu. Una volta, volere ricurdà à i genitori nantu à a bisognu di u eccu u uparazione in u zitellu. Comu regula, l'ophtalmistista examina u zitellu per a prima volta à l'età di un mesi è poveru anch'ellu à parechje 2-3 anni prima di un annu. In i primi trè anni di a vita di u zitellu, un sustegnu significativu è a furmazione di u sistema otticu di l'ochju si prisentanu, chì hè cumpletu da l'età di 15. Assai prudotti è malatii sò rializati bè in i zitelli. U prublema più cumuni in a zitiddina hè u fracimentu refrattivu. U metudu principali in corrigie i prublemi hè corruzzione di a visione, in i zitelli, preferenza hè datu à curretta cù l'occhi. In ogni casu, ci sò casi quandu u più preferitu, o in generale, l'unica pussibuli hè a correzione di lentii di contactu. L'ophtalmologu suggerisce è suggerisce u metu più optimu di correzione pè u vostru zitellu, ma l'aiutu principale di i genitori hè di cunvince u zitellu di a necessità di portà vetru (lenti), postu chì a mancanza di currezzione porta a vista povira è cumplicità seria.

Per i più giovani

Prima di l'ochji di u zitellu, i rittles bianchi sò sempre eranu. Però, cù ghjoculi musicali, hè megliu esce à 3 mesi. Noise pò scantarià una prugna è pruvucari un spertu di u sistema nervu è, in cunseguenza, indebulitu di a visione. Ùn impastanu tutta a cuna o stroller. Questa puderia influenza ancu a psique è l'aghjette visuale di u zitellu. Per evitari u sviluppu di strabisme, u zitellu spiegà deve trasfirrati in diverse direzzione, è u lettu hè rimecuatu da un muru à l'altru. A mamma d'invalidazione debe manghjà è piglià vitamini in modu equilibratu. Un deficitiu di vitamini A, B è C ponu a vista povira in u zitellu.