U dicèsimu mese di u sviluppu di u zitellu

Cum'è tutte e mamma chì vulianu, puderebbe sapete ciò chì cambiani u 10 mesi di u sviluppu di u zitellu. Diceraghju inequivocamente, ci sò assai di sti cambiamenti. U picciottu in u primu annu di a vita si sviluppa è sviluppa cusì rapidamente chì alcuni un solu piacevuli cù e so straordinariu capacità. U dicèsimu mese di sviluppu di u zitellu ùn hè micca una scepzione.

Ogni ziteddu hè un individuu, per quessa tutti si sviluppa cum'è un mapu di sviluppu individuale. Ùn si compite micca u zitellu cù altri figlioli è grieve chì u zitellu ùn avia micca avutu qualcosa in u sviluppu è si lags behind their peers. Caminari, parla, hà amparatu à u tempu, è in u tempu pò esse quì à novi mesi, è à quindici. In generale, se un zitellu ùn hà micca annunziatu à un annu è mezzo, ùn ci hè micca ragiunà di teme è preoccupji, hè tutta a norma permissibile.

Mapa di u sviluppu

U sviluppu fisicu

U zitellu aumenta u so pesu per u mesu da una media di 400-450 gramma, u criscamentu aumenta da 1,5-2 cm. A durata media di u corpu à l'età di deci mesi hè 72-73 cm.

U prucessu intellettuale

U zitellu à questa età pò demustrarighja i seguenti successi in termini di sviluppu intellettuale:

U sviluppu pruverimentu sensitivu di un zitellu

U sviluppu suciale di u zitellu in u dicèsimu mese di vita

L 'attività di mutivi

Nantu à u dicèsimu mese, ci sò parechje significati in u muturizatu di i zitelli: certi babotti sò boni à caminari, mentre chì altri si ghjunghjenu scherzi o simpricimenti. Eccu, tuttu hè assai individuu. Ma, però, tutti i zitelli anu una cumunu cumpostu: esplorazione attuale di l'u space circundante. I figlioli cun interesse interessanti è piacè di uttene uggetti di interessu, passendu cunvene cunfruntà diversi obstacule è ancu pruvate à scalcede in un tabbu o scala, se sti sò in casa.

U zitellu à questa età si trova perfettamenti è girà à pusà pusatu in ogni direzione. Da a pusizione di "mentirranza" u zitellu passa in perfetta à una pusizione pusata, è da quì senza nisuna prublema torna à u ghjocu o l'adultu, chì hè u so più interessu.

Un picculu attivista hè prublema di mantene u so equilibriu quandu si stende nantu à e so gemme, hè perfettamentu nantu à a cima di l'arena, un catu o una tavulina. U cavallu manipareghja a mani, facia più divinutu è maestru. Un scuole di cullega cù successu è cun piacè piacè lampà u papetu.

Ogni nicu individuali, in a so manera hè preparatu per u prucessu di caminari. Qualchi figlioli si canglentanu à l'altru mobiliu, subite à quì, mantene, è ritornu torna in u prucessu di rossu. L'altri di u muvimentu "in una manera plastica" andonu immediatamente à u prucessu di caminari. L'altri passanu per un pianu cumminatu di preparazione per andà per camminà: rasturnata, "ocidatu", caminendu cù l'aiutu, è digià travagliatu indipindente.

Discorsu di un zitellu di dece mesi

U picciottu accumenza di parlà, associu l'azzioni cù i so parolle. Certu, u vocabulariu di u zitellu hè sempre pocu chjucu, solu 5-6 parolle, ma pò definisce definitivamente chjama e mamma mamma. U zitellu chì capisce ciò chì site di parlà, chjamanu tutte e cose per i so nomi propri, sviluppatu è migliurà u vocabulariu di u zitellu. Qualchi figlioli parlanu parlendu ancu dopu à dui anni, ma questu ùn vole micca chì u zitellu sà pocu parolle o ùn si cunnosci micca. Simply, "prepares" per u prucessu di cumunicazione siveru è pudete cumencià u so discursione, ancu cun proposti petite senza pretensione. Dunque, ùn caccia micca e cose, tuttu hè u tempu.

Chì fà cù u zitellu

À u dicèsimu mese di u sviluppu di u zitellu, pudemu cumpricà è arriccinu quellu settore d'esercizii è esercizii, chì aiutanu à u zitellu sviluppà novi abilità è abilità. Hè impurtante chì u zitellu hè dumandata solu da a mamma, ma ancu da u papa. A vostra fantasia cummana aiutaghja a sviluppà e diversità di migliori. À questa età, i ghjoculi diventanu più significativu, u zitellu ponu stabilisce diverse funzioni. U zitellu ghjera digià assai, pò cumprà parechji dumande. Dà un ghjocu, mette u ghjucatu nantu à a tavula, abbruceva è bracce à a so mamma, aghjurnà l'adiu, etc. Parlate cù u zitellu, lode ellu micca solu per ghjustizia, ma per ste rievere minori. Eccu stimulerà migliori à i novi successi. U caprettu hà bisognu di u vostru ricunniscenza è sustegnu.

E cumpetenze è ghjoculi per u sviluppu di u zitellu