Tècnica di realizazione di i maschili di i zitelli

Comu l'anu mai osservatu, u massaggio hè locu è cumuni. Un masaghjate locale hè un masaje di e mani o pedi, a testa o a volta, è cusì. A massagerie général hè un masaje à quale hè tutta u corpu di u zitellu. In l'implementazione di a massa tantica lucali è generale, i tecnichi seguenti sò esse realizati: strufinendu, strufinendu, cunfitti è vibrazione.

Sti tecniche anu bisognu chì seguitanu unu after another in una certa seqüència. Hè dunque chì a massa serarà benifiziale, è ùn serà micca fatta à u detrimentu di u ghjovanu corpu. Mètode è metudi di studiu di massa di i zitelli in l'articulu nantu à "A tecnica di u maschile di u zitellu".

1u accolta: struciazione

Ghjè cun ellu chì avete bisognu à principià un masaje pè i zitelli. U stessu metudu è finisce ogni accugliazione sussegwenti, è ancu in massa generale o lucale in u generale. Dopu avè determinatu u tipu di u pelle di u zitellu, è piazzate ne pusà u zitellu in un lettu o sedia, sceglie u locu di u massaggio. U corpu è e mani di u massettu sò sprinkled cù talc o crema. A caccetta di A ricerca hè smossa cù i vostri cunsiglii o palme. In questu casu, hè bisognu di calculà a forza di e mani in u corpu di u zitellu, per ùn fà micca dolore o danni à a pelle. I movimenti di e mani anu bisognu è liggeru, postu chì a pelle è i musculi di u corpu ùn sò micca preparati per a massaggi, ùn sò micca warmed up è inizià l'esperimenti u dolore è l'incommoda quandu e mani di u massettu sò toccu. In u troncu o rappi di u corpu, strufinendu sò fatti fatta, nantu à i spaddi è nucciasti - in un patrone di zigzag, è in u stomacu è in i juncelli - à longu u spirale.

2nd réception: grinding

Dopu pigliatu, quandu u corpu hè calde crescente è utilizatu à a influenza di e mani di u massettu, pudete passà à u sicondu mètudu - strufinendu. U rubbing hè realizatu in più forza cù dete, palmi, pugni. In questu, hè bisognu di pruvà à stretchà è cambiassi i zoni di a pelle in distruzzione diverse, quantu a pussibuli - duie à longu u corpu è à traversu. À u listessu tempu, un esigenza obligatoriu duverà esse osservatu è cumpritatu: i movimenti di e mani di u massurtore deve esse lento è moderatu forte. Stu metuu prepararà u corpu di u zitellu per a stanza siguenti di u massaggio, senza preghjudiziu micca.

3a Reception: struciazione

Dopu piglià a frebba, avete da battèsimu in u corpu di u babbu, perchè dopu una mozza vigorosa restituurà u funziunamentu standard di i tessuti.

4u accolta: Aminate

Questu hè u metudu più difficultu di u massaggio, chì u risultatu di u massaggio hè direttamente dipende nantu à ellu, ùn hè micca solu nantu à a superficia di u corpu di u zitellu, ma ancu in i organi è i musculari di u corpu, situatu sottu à a so pelle. A so tecnica si faci cù i dete di e mani. L'esencia di questu hè di fà piglià, sguassate o espremitura a superficie di u corpu. I muvimenti hanu da esse rapidu è forte. Grabbing small fingers with the fingers of the skin together with the muscles, hè necessariu di pull pull up as far as possible, è poi allibbità, tornendu à a pusizione di partenza. Amassi pò esse interruzzione periscenu, ma pudete fà senza interruzzione. Hè per esse, l'intervalu di tempu entre capisce è a durazione di pulling pò varià è varieghja secondu a forza di e mani di u massettu, i desiderate è capacità di u zitellu.

A 5 ettariia: torna mi struciani

Reception 6e: vibrazione. U nomu di a risolve parlate per ellu stessu. Questu hè quandu si faci esse realizatu, hè necessariu di intensivamenti è di più spessu pruduce vibrazione o vibrazione di e parte di corpu. Sta tècnica ponu esse realizatu cù l'aiutu di i vibro-massagers, chì anu avà avanti publicamente è vende per parechje tradiziunali è medichi, è cù l'aiutu di e mani. E mani pò esse usatu per patà o chop u corpu di u zitellu. Trascendu è spinta, in quantu à l'altri movimenti vibratori di u corpu pò altruce quì. Quandu si cumpendia sta tecnica, i movimenti iniziali di e mani ci anu fatta cù più dolci è lentamente, anu aumentatu rapidamente e crescenu a rapidità. U massaggio finisci cù un cattivu ginirali di e parte di u corpu à u quali u salottu era realizatu. Allora l'acqua di u corpu si spiaghja cun una bagnera seca. Se ne necessariu, u zitellu retorna à l'altra parti, per esempiu, da u ventu à u spinu, se u massaggio hè ancu sottumessu à u latu contrariu di u corpu. Hè novu appricatu à a crema o u talcossu, secondu u tipu di a pelle, è e tecniche sò ripetuti da u principiu à a fine in a listessa sequenza. Doppu a fini di u prucessu di massageria, u corpu tutale di u zitellu hè amparatu cù a toalla. Arristau da un lettu è un fugliale quì à seguitu u massaggio ùn hè micca cunsigliatu. Hè megliu di coperà u zitellu cù una manta calorosa è l'fate dorme durmila. Per via di l'impattu annantu à u corpu di masaje è à un sonu curtu, l'effettu serà più grande. Avà sapemu, chì tecniche di realizazione di u maschile esse dumandata.