Marca l'histoire Facteur Max

A storia di a marca Max Factor principia à u novu seculu, per quessa, dopu un caminu longu è spinoso, questa marca hè divintata u più amatu in a famosa articuli di makeup di Hollywood è a marca stilosa per u sessu filu di u mondu. Per quasi 80 anni, a fattura di Max Factor hè statu unu di i principali fornituri di cosmitichi decorattivi à stellar Hollywood.

Storia di a marca.

Accuminciate avertitu a storia di a marca Max Factor, prima di tuttu, dopu avè acquistatu cù u "babbu" di sta marca di cosmètica, da Max Factor stessu (nome real Maximilian Faktorovich). U patruni di u spaziu femminile è u fundatore di sta marca hè vinutu u 5 di austu, 1872 in a cità di Lodz (issa u territoriu di a Pulonia muderna) u Imperu Rusu. À l'età di 14 anni, u futuru "pianu di i cosmichi muderni" hà maestru di a professione di perru. Allora aghju avutu un postu in a so specialità in a teatro in opera, allora a noma di a selezzione di parrucche per attrici hà assuciatu à i costumi teatrali è u maquillaje. Grazie à u fattu chì l'attori in Max's make-up agiu davanti à u rè stessu, i nobile russi l'avìanu parlatu flatteringly. Dunque, hè statu offruu u locu di un espertu in cosmetichi in a corte reale di Nicola II è un artistu di cumpagnie in i teatori di l'emperadoru, à quale ellu accede è hà datu questu travu per novi anni. U so primu magazzinu per a vendita di cosmichi hà sappiutu à apre a 1895, in Ryazan. Dui anni dopu, Max Factor, cù a so moglia, a figlia è dui figlioli, trasfirìu versu l'America.

Long live America, longa Hollywood.

In più, a storia di a creazione di una marca di cosmética s'hè sviluppata fora di l'imperiu russu. In America, u Max Factor puderiabbe aperta una piccula magazzina, induve i bè ghjente era cosmètica, perfume è parrucca. Ma prestu u Factoru in vita era aspittendu una razza negra vera: a so sposa morse, è per via di fraude, pratica pirdutu u so mistieru. Ma questu ùn impedisce u "pianu di i cosmichi muderni" è digià in 1908 si trasfirìu a Los Angeles. Ci era quì chì in quellu tempu a industria cinematografici hà diventendu colosale in a pupulazione è a cima di u so sviluppu. Utilizendu cusì, Max Factor apertu a so tenda rigulari vicinu à l'studiu induve i film eranu filmati. E ùn l'hà micca perde. Gratu à a so cunnuscenza di i maquillaje è i punti più boni di l'appassiunari di l'attrìzia chì facianu e so cumercii, anu accuminciatu a cunsultà u annunziu nantu à u tema di ciò chì deve esse u novu pruduttu novu per filmi in fronte di a camera, perchè u make-up chì s'hè stabilitu per u teatru era micca bonu per tuttu. In u 1914 Max Factor divintò l'inventuriu di un novu maquillu per filmi in u cinema. Era una faccia facialia speciale chì hà migliuratu u so culore. Questa crema hè apprezzatu da l'attori di Hollywood, cum'è Fatti Arbakl, Charlie Chaplin è Buster Keaton. Grazie à stu Max Factor hè stata ottenuta u statu di un prufessiunale. In tempu cù u sviluppu di cinematograficu, u sviluppu di Max s'hè sviluppatu in parallelu. In u 1918, hà sviluppatu un "harmonie di culori" speciale in u maquillaje, chì cumprendi una cumminazzioni di u tonu di pelle è u capeddu è u culore di l'ochji.

Cosmetti accaddiati l'Oscar.

Oghje in 1928 Max Factor, cù i so figlioli, hà megliu u paleta di culore di i cosmetichi. Hè stata una maiò grande quandu l'apparenza in Hollywood di i film di culore. Dopu à a so innuvazione, u Factor hè stata premiata l'Oscar per a so enorma cuntribuzione per u sviluppu di cinematografia. È hè divintata una rarezza enormosa, quandu a storia ricorda chì l'Oscar era attribuitu pè cosmichi. Vivien Leigh, Clara Bowe, Betty Grable, divinamente clientele di u "Papa di Cosmetichi". Ma solu per l'astri, i cosmatii di u Fatturista puderia esse usatu da tutti l'altre donne, perchè i so cosmetti accuminciavanu à vendiri in l'America.

U primu salonu in Hollywood.

Dopu un pocu tempu u funziunatu necessariu di sviluppà a so attività. À quellu fine, in u 1935, hà apertu un salone chic chjamatu "Hollywood Studio Makeup of Max Factor". U puntu di questa salone hè stata l'apertura di quattru uffizzioni privati, chì sò stati postu in u principiu di "Harmony di colore": un cabinet blue - blondes, verde - redheads, rosa - brunettini, peach - "brownies". In questu salone, Factor hà sviluppatu un "Calibratore di Bellezza" speciale, quandu, quandu si pò trasfurmà nantu à u capu di una donna, putevi revelà tutti i difetti di a faccia. Dopu quì, cù l'aiutu di u maquillaje, iddi stanu ammucciati. U muttu principali di cosmetti Max Factor era a frasa: "Maistru per l'astri è per voi".

Innuvità in ligna.

In u 1938 Max Factor hè mortu. Invece, un immubilianti di cusmeticu era capu da u so figliolu maiò Frank, chì cambiò u so nome à Max Factor, Jr .. Hè quellu chì in u 1946 hà inventatu un novu make-up per a televisione. Dopu questu, ci sò stati novi cosmetti per a ghjunghje acqua, cosmichi per l'arti di u corpu, scorta lipstick, peciuni di cecchioni, chjusi cù un sbagliu per carcassi, fundazione liquida di a faccia è assai più. Tuttu chistu fu pruduciutu sottu a prufonda marca di a marca Max Factor.

U principalista di tendenu.

Nta l'anni 1950, i modi di ritrattu è di moda. À questu fiore, Max Factor hà publicatu un sensu specialu di cosmitichi decorattivi, chì prestu prestu a chjave di u culore di i tendenzi di a moda di u maquillaje in i 60. Quì pudete puru includite cesta eyelash, eyeliner gras, mascara impermeable. In l'anni 70, a cumpagnia hà sviluppatu una sorta di sfarenti naturali, chì hè torna una paleta di tendenza di quellu tempu.

Max Factor oghje.

A data, a storia di Max Factor ùn hè micca più. Guidata da i so 80 anni di sperienza, a cumpagnia cuntinua a diventari u status di u guvernu in u mondu in a pruduzione di cosmitichi decorattivi. In u quadru di sta marca tutti l'ultime tecnulugia sò cumminati cù a bellezza classica. A rivista maghjina "Voyage" hà chjamatu i cosmichi di questa marca una di e più famosa in a lista di famosi branditi cosmichi in u mondu. Incluso Max Factor hè oghji cusì u cosmetti più famosu in u Hollywood mudernu. U lugume mudernu di a marca era a frasa: "Cume di Max Factor di i prufessiunisti!". A strada, in onori di u "babbu di i cosmichi muderni" da Max Factor à u Hollywood Walk of Fame, stende una stella, chì face a marca cusmetica un grandore maestru.