Cumu si cumportanu se una persona hè electrocuted?

U mondu mudernu hè colmu di una varietà di l'equipaggiu miccanicu chì una persona utilizighjava ogni ghjornu in a vita di ughjornu è à u travagliu, in i campi tecnichi, i prudutti scientifichi è medichi. E centu di e malatie elettromanime traumatichi sò tutti i ghjorni, per via di una ignoranza elementaria di e tecniche di salvezza è l'impussibilità di furnisce prima, primi aiuti. Se una persona hè electrocuted - ponu esse guidatu à u sviluppu di e diverse situazioni in u corpu umanu. L'effettu di a currenti electricu nantu à u corpu umanu hè distintu. Passendu attraversu tissuti umani, pruvucarà un cambiamentu in u sistema nervu, chì hè, irritazione o paralizazione, spasme musculus cunversu, spasm convulsivu di u diafragma è cori. Oghje nantu à u sensu, pruvucarà una perdita di a cuscenza, avè un effettu termale, pruvucarà credenze di gravità variendu, finu à i cimi gravi. E ci pò esse state più stati. Cusì avemu l'analizà u tema di u ghjornu "Cumu si cumportanu se una persona hè statu electrocuted"

Allora, risponde à a quistione: cumu si cumportanu cù a persona chì hè ghjucatu cù un correnti elettricu - u primu chì si deve esse fattu hè u rejetu di l'urigine di u currente da a vittima. Se ùn fate micca cusì, a vittima passà à esse electrocuted, è a cundizzioni anu sgressatu à pocu, è ancu di voi stessu pò esse electrocutedi da toccu a vittima. Hè necessariu di sculaccià a vittima da a fonte di u corrente, hè megliu per fà questu, pigliatu da a parte secca di i so panni o impresa di e mani cù un pappaghju secu. Dopu chì a vittima hè insulata da a fonte attuale, avete bisognu di u so pulse è verificate per respira. Pulse hè palpaticu megliu nantu à a pulera di u giaddu in a parti di u polu. Trè dè pusate l'arteria radiale à l'ossu, è qualsiasi di i dete vi serebbe una ondulazione. Inoltre, a pulsazione si pò esse determinata nantu à l'arteria carotida cumuni, in l'arterie frontale è l'arterie tempurale, in l'arterienze di a còscia, arteriasi in a cavità poplitee, à l'arterie di u pede entre i dete. A presenza di respirazione pò esse determinata da esse direttamente, chì si trova una orella à a bocca o à u nasu di a vittima, allughjendu una manu nantu à u pettu (tipu di respirazione femina) o in u stomacu (tipu di respirazione masculina). Sè a respirazione ùn hè micca audible è l'attività di i musculi respiratori hè chjuca, puderete attachete un speculinu à a bocca o à u nasu, o per esempiu una pantera di u telefonu, se u vetru hè fucatu, ùn ci hè respirazione. In a mancanza di movimenti respiratiori è pulse, a risuscitazione immediata esse realizatu. I medichi più impurtanti sò a ventilazione meccanica (ventilazione artificiale) è u corpu indirettu.

Emperu cumincià cù a ventilazione artificiale di i pulmoni è u cunsiderà cum'è una ventilazione artificiale da u metale daveru. U metudu ùn hè micca fisicu difficili, ma hè psicologicu cumplessu. Hè necessariu di superà tutte e teme per u salvà vita umana. U primu chì si deve esse fattu hè di dà à a pacienza una pusizione supina è prima chì stende un rollu, pudete ancu da a robba, à u livellu di l'omopuli sottu à a vostra volta è poverà a volta di a vittima in u so ritornu. Allora immediatamente è prestu scuperta a cavità orali. Sì ci hè un spasma di i musculi mastice, per quessa, a mannata più larga ùn manca più, avete bisognu di usà l'articuli improvised: chjavi, chjavi, bastone, vanda da u manicu è cusì. Avete bisogna esaminà a cavità orali di a vittima per u muvimentu o vomit, chì deve rinfriscà cù u vostru ditta indice, chì hè stata ferita, per esempiu, un pannu. Se a lingua si sbattica à u paladinu, pudete turnà cun ellu stessu. In seguitu, avete bisognu di diventà à u dirittu di a vittima. Cù a to manu ferita, tenite a testa di a vittima è à u stessu tempu aghjunghjenu i so passageri nasali. Li minurizeghja impastallu cù a manu ghjustu è à a cima. Bonu, pigliate un respiru seriu, è aghjunghje à a bocca di a vittime cù i so labbra, exhale. Per ragioni ibiugichi, pudete copre a bocca di a vittima cun un pappaghju limu.

Massina indirecta di u core. Hè fattu cù u scopu di ristabilisce e funzioni di u core per mantene u so funziunamentu è rinsuperà u flussu di sangue. In u nostru casu, arrestu cardiacu hè brusculu. I sintumuti chì anu cumandatu questa cundizione: questa difumeria di a pelle, una perda di u sensu di a cuscenza, a prima u pulsu hè threadlike, è micca in tuttu palpable, chì si, sparisce quandu a palpation in l'arteri carotidi, stopping respirati, dilatori l'pupulati. A massa massima indirecta di u cori hè basatu annantu à u fattu chì quandu u pettu hè struitu in fronte, u core chì si trova trà a spina è u colpu hè struitu, è quandu hè struitu, u sangue acquistatu in u cori hè accilatu da i vetni, è quandu u cori hè stirmintatu, u sangue venoso entra. Un masaje mai efficae hè quella chì hè stata accuminzata pianu. L'efficacezza di u massager di u coru indirettu pò esse determinate da trè fatturi: rispirazioni indipendenti, rinfriscanti di i pupulati di a persona influenza è l'apparizione di pulsazione nantu à l'arterie carotidi comune in u tempu cù u masaje produttu. I mani di a persona chì i massaggi sò stati posicionati bè (un palme di pezzu in u prucessu chiffonu, l'altru palmatu chjorte a trasebale di u primu è i dete sò brusgiate à massassi, per ùn micca spremere u pettu). Mani cù u massaggio vole esse enderezati. A persona chì pruduce u massaggio vole esse affittu bè per esercite pressione ùn solu cù i so mani, ma cù u corpu tutale. A forza di pressione nantu à u pettu era stata grande, perchè l'esternu deve esse spustatu 5 cm à a spine. U massaggio vole esse osservatu per chì in un minutu per pruduce almenu 60 strokes. Sè a risuscitazioni sò realizati da una persona, da ch'ellu deve fà 60 percorsi per minuti è 8 respirazioni per minuti. Se duie pirsuni rializeghja a risuscitazione, una persona facenu 5 clicks, l'altru qualunqui 5 prupietà una inspirazione potente è cusì 12 cicles per minu. In l'eventu chì, cù a ventilazione artificiale di i pulmoni, l'aria ùn entra micca in i pulmoni ma in u stomacu, unu deve pressu nantu à a regione epigastrica per affirmà chì l'aria di u stomacu è ùn mancu impedisce a risuscitazioni. U tempu di a risuscitazione per restaurà a funzione di u core è a respirazione ùn deve esse menu di 30 minuti prima di l'arrivu di una ambulanza.