Panificante in casa

U pane nantu à a tavula hè sempre statu è seguita un simbulu constantu di prosperità è benessimu. U pane hè un simbulu di casa, travagliu, felicità di a famiglia. Surely nisunu discutiri chì l'oliu di pane freshlettu hè l'arricatu più maravigghatu nantu à a terra. E chì hè una cruccita croccante! Oghje, a tradizione di casa di pane bagnante torna. U pane casanu hè sempre u più deliciosu, è anche u fattu chì ferma assai attenti, pacienza è timore, vale a pena.

Panificante in casa

Avemu bisognu:

In una grande capacità ci siftemu a farina. In un focu lento, fretu a mantra o a margarina. Cool the water piatto. Disolvi un levitu in l'acqua.

Facemu un fossu nantu à a farina, in quale emi un levitu dissoltu, manghjusate friddu, latte in pugnu, u sali, u zuccheru. Mettite a pasta forte (pudete marchjarà sfucendu cun un agitador o un foglie à u mezcladoru, andemu da cambià in pasta manuale è furmagliu finu à chì a pasta stalla fugliale à i vostri mani).

A so massa hè adattata per pane pasticceria in dui maneri. Allora, u primu mètudu di pane di furnace - l'usu di a forma di Teflon. Pigliemu a pasta in un bunu, pusendu in un mudellu è lasciate in un locu caldu per duie ore per fà. Dopu chì a pasta si sviluppeghja in a forma, deve esse situata in u fornu nantu à a reta è furnite finu à a cucina. U furmagliu duverà esse caliu à 200 o C. Oghje u tempu dipende nantu à u gradu di scaldamentu è u tipu di u fornu stessu (appruduva solu da 30-50 minuti). Parturemos da u pane preparatu da u moltu cù cura, da turnate è fate chjapperu, ùn ci hè micca bisognu di coperà.

U secunimu metudu di pane pasticceria - nantu à una pappaglia à u fornu. Piglia a pasta in u bunu, fuscatu cù qualchì oliu vegetale, impregnate in un pappulatu o in un tabellu è lasciate in un locu calzu per esceggiari, copre per 1 ora cun una bagnu è secca.

Dopu piglià a pasta, amassi torna, ralentisce u forru à 40 o , furmà u pane, fassi l'acqui di furmagliu cù l'oliu vegetale è pone a pagnola nantu à a pappaglia per fugliale, appressu pusendu una mugola di l'acqua (1L), abbandunendu almenu 30 minuti. Dopu a pagnu si vende, fremenze più, sguassate di a prufette di una cucina da una mugsila di acqua. Dopu chì a mug è sguassatu, crescate a temperatura in u fornu à 200 ° è affucare finu à ottene appena da una meza ora. Pudemu dinò u pane prestu senza copercia in l'aria.

Panu di centru

Hè preparatu da i ingredienti chì seguenu:

Siftemu a farina in un grand containeru grande. Diviemu l'acqua in trè parte. 1/3 parte vucabule è culinaria in a kvasnoe wort. 2/3 di l'acqua hè spargugliatu è dissolve u levitu.

Facemu un pirtusu di farina, aghjunghjenu salini, meli, valdi in l'acqua cù u levaduriu, l'acitu, corsi à razza, i pezzi d'aziende, l'oliu vegetale. Amassi una massa forti (pudete aduprà un mezcladoru cù un pezzu speziale per a pasta di cucina). A cosa principal hè di fà a pasta senza lumbe. Dopu chì a pane hè ubligatoria, deve esse postu nantu à un minimu di 2 ori in un locu seccu è cusì chì si sviluppeghja. Cubra a pasta cun una bagnera. Ricurdativi, a pasta fattu da a farina di centole ùn face micca un accorsu elevatu. A quantità massima finu à u voluminu di a pasta di a farina di centole pudete cullà - 1,7 volte. Mentre a muntagna s'arrivela, pudete calenderle à 200 o furnu.

Dopu chì a pani risalti, pudete campà o pane. Per fà questu, pudete aduprà una forma di Teflon o affucare nantu à una foglia di lubricated grease. U solitu pane hè di cibo à pocu più di una ora (novu, tutta dipenditu nantu à u tipu è caldera di u fornu, perchè u tempu di coccia pò varà).