Cumu si liberà di e mosche in l'appartamentu nantu à a so propiu?

Molte affari pòffranu cun un problema - cumu si pò distendu di e mosche in l'appartamentu nantu à i so propii. Rete à a so emergenza immedtamente, cum'è multiplicate assai rapidamenti. I boni cundizioni per questu hè un veru leguminu è frutti chì sò in casa fora di casa.


Done dunque i mosche venenu da?

Fighjendu in un supermarchiu o ancu in un garage, qualchissia fruttu cuntene e larvule di Simuliidae, stabilitu da a donna in cundizioni favurevuli per ella. Cusì, portate i prudutti à a casa oghje cù petite bocca. A temperatura di l'ambienti hè perfetta per u so sviluppu fructuali. Cusì, per evitari un problema, ammuccià e verdura è frutti in seguitu in a fria.

Ùn àbbia pienu si i mediani fussinu "fora di a nunda". Tù devi mantene bè chì induve vene? Puderanu di vuluntà di i vicini, stallà in un pirotele in un pezzu di nutritura, un pappagallo en pezzi è simili.

Cumu pudete derrota di Simuli veloce è effittivamenti ?

Prima di tutti, mparanu quandu elle volenu, è sguassà questa fonte. A vostra inspezione ùn anu micca solu a cucina, ma tutti i camere induve manghjate. Quandu a fonti hè trovi - o cede o cogliu chimicu. Ma a prima opzione hè megliu.

Sì u focu vola da u lavu, pigliate u pistulu, perchè tutti i rifinanzi di l'alimentariu sò megliu per lavà è invierti nantu à l'acqua cale, perchè l'insetti schisà. Ma s'ellu si manca u nutrimentu, puderanu esse riparatu, cusì hè megliu cumporta una tale operazione per a profilaxie più spessu.

Sè i migheti in a so cucina, cibu. Pigliate una vanda vacca innecessaria, è mette u fruttu predilettu, cercle u cane cù un film alimentariu, in quale fate uni pochi fori. Allora u midge si volarà à u legnu, ma u sicretu hè chì ponu ghjunghje à u bancu, ma ùn volenu micca. Trascinne questi Simuli in u canali è lavò. Continue a attruvaranu in una manera semprici, insetti, finu à chì sò tutti sò stati movuti.

U metuulu seguente hè ancu assai efficace. Per questu hè bisognu di un aspirateur. Ci truviu è "aspirate". Ùn vi scurdate di trasfurmà a male.

Sì i midgeti sò stattutu in un pappu di fiori, poi l'acqua tutti i vostri fiori cù una solu dèbuli di permanganate di potasio. Sì i fiori sò capricci in termini di fertilizzanti è di riei, pudete fà facete cun diversità: compre una suluzione speziale contra i moschise è asciate i testici è a superficia vicinu.

Dopu chì avete esse libratu di elli locu, pigliate dinò chì anu micca apparse à una volta u ghjornu dopu. Mantene un ochji nantu à a casa per i primi ghjorni. In tempu, cogliela a basta, preferibule più spessu, hè dunque da rinfrescà a pappera di acqua cun acqua calda è di asciugà a secca. Se tenete una petite, poverete guardate per a limpezza in i so alimentarii. Piglia lavà e pate immediatamente dopu à manghjà è ùn vi manca u travagliu induratu. Ùn lasciate micca alimentariu apertu, se ùn pò micca esse postu in a fria, ci cundiscite stampate cù a filetta di alimentazione. Lavute ogni quatru in a cucina. Allora u mancu ùn avarà nisunu locu, è ùn avete micca vistu di novu.

Ma chì pudete fà, sè trovi midgeti in u barcuni? Per arnese ùn voite micca da a strada, mette una moschissima, se avete, cuntrolla a so integrità. S'ellu ùn reduvi micca u nùmeru di insetti, pudete cumprà dichlorvos è trattà cù tutta a balcone. Attentu, questu hè un rimediu assai velu

Puderaghju dispunibule di e mosche è cù l'aiutu di rimedii?

E effettue effettuà. Avemu bisognu di camumpu. Avete bisognu à vultà nantu à a panna fritta. E quandu a vapuri accumincia a girari, caminate d'avanti cù a padedda in tutta l'appartamentu. Per i insetti, questu pudori hè mortu, mentri per l'omu ùn hè tutte micca.

Se fate tuttu ciò chì hè chjamatu prima, seguiteremu u vostru appartement limitu è ​​cusiminu.